Witam jakie tarcze i klocki są godne polecenia? mam do wymiany przód klocki i tarcze. A z tyłu tylko klocki mam na ten cel przeznaczone 700zł wystarczy na cos porządnego???
Z przodu sa wentylowane tarcze???
Witam jakie tarcze i klocki są godne polecenia? mam do wymiany przód klocki i tarcze. A z tyłu tylko klocki mam na ten cel przeznaczone 700zł wystarczy na cos porządnego???
Z przodu sa wentylowane tarcze???
Za taką kwotę spokojnie kupisz coś dobrego.
Poszukaj tarcz TEXTAR, ATE a z tańszych możesz pokusić sie o Mikoda nacinane i nawiercane. naprawdę dobre jakościowo i cenowo.
Klocki Textar, Ate, Ferodo. Jak coś lepszego to EBC Green lub Ferodo z serii DS.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Ja poszedłem w nawiercaną mikode plus klocki textar.
Taki zestaw wyszedł nieco ponad 300zł do 156, więc Ty z dwukrotnie większym budżetem możesz bardziej poszaleć.
a ja bym zaoszczędził troche grosza i po prostu kupił klocki i tarcze trw nie ma potrzeby kupowania dla szpanu nawiercanych tarcz bo to tylko ładnie wygląda , no chyba że auta używasz do sportu to rzeczywiście możesz rozejrzeć np. tarcze brembo ORO i klocki ferodo ds ale to są hamulce które mają swoją skuteczność dopiero po rozgrzaniu. Przy codziennej jeździe TRW powinno Ci wystarczyć
Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.
Ja od lat stosuje zestaw Brembo tarcze i ferodo klocki.Testowałem różne ustawienia i te jest najlepsze..Obecnie mam brembo tarcze i klocki TRW i jestem zawiedziony , hamulce straciły swoją brzytwę.Nie powiem biorą tam jakoś ale do Brembo-Ferodo to im daleko.Gładkie brembo went. 257 mm to koszt ok 230 zł i klocki Ferodo ok 120zł.Tył wziąłbym Brembo Max ok. 160 zł komplet i klocki ferodo ( o dziwo droższe od przodu w JTD nie wiem jak w benzynie )120-150 zł.Kwota całkowita to ok 700 zł.Można poszukać w tarczach i klockach ATE ( mają też nawiercane) też porządna firma .Jak chłopaki mówią Mikoda jest ostatnio na topie.Z twoim portfelem jest co wybierać .Pozdr Piter
Calkowicie sie zgadzam. Na takim zestawie jezdzilem w moim poprzednim aucie i sprawdzal sie bardzo dobrze - trwaly i skuteczny. Polecilem tez Brembo i Ferodo mojemu ojcu do 156 i ma te same odczucia.
Jedyny nie bardzo uciazliwy problem to, ze klocki ferrodo premier mocno pyla przy wyzszych temperaturach.
Do swojej 145 znajmomy mechanik po kupnie zalozyl mi chyba Delphi ale po 12 tys wygiela mi sie tarcza. Teraz tez jezdze na Brembo + ferrodo i jest ok!
Co do cen to tak, jak napisal piećka. Ja kupilem w sklepmoto.pl
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Klocki przód TRW
Klocki tył TRW
Tarcze przód Brembo
To moj osobisty wybór po niedzieli dam znac jak sie sprawują...
Chciałem podziekowac koledze Poutek za pomoc![]()
Ostatnio edytowane przez Varrels ; 08-02-2009 o 16:16
Przeciętne klocki i dobre tarcze .Ferodo zdecydowanie lepsze.Chyba nie czytałeś mojej wypowiedzi o TRW.Większość polcała CI Ferodo lub ATE.Chwaliłeś się że masz 700 zł na hamulce a wybrałeś średnią pólke jeśli chodzi o klocki.Może u ciebie się sprawdzą.Pisz jak dotrzesz.Pozd. Piter
Ile producentów, tyle opinii...
Co nie zmienia faktu, że jeśli chodzi o produkty do cywilnych samochodów, to klocki TRW to zdecydowanie wysoka półka...
Inni znowu powiedzą, że Brembo jest do kitu w podstawowej wersji, a Ferodo piszczy...