Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 61

Temat: Interfejs Diagnostyczny

  1. #41
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar solaris2007
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1,9JTDM (150KM) 2005r.
    Postów
    331

    Domyślnie

    pafcioooo a możesz wszystko dokładnie opisać? tzn jaki kabel, gdzie go podłączasz jakieś fotki. Ewentualnie gdzie kupic itd

  2. #42
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    brak alfy
    Postów
    135

    Domyślnie

    Cytat Napisał solaris2007 Zobacz post
    pafcioooo a możesz wszystko dokładnie opisać? tzn jaki kabel, gdzie go podłączasz jakieś fotki. Ewentualnie gdzie kupic itd
    Niestety sam interfejs cdif2 kosztuje sporo kasy bo aby go nabyć trzeba mieć z 3000PLN. Natomiast jeżeli chodzi o kabel to do boxera wchodzi standardowy kabel OBD wtyczka znajduje się pod maską od strony pasażera również koło wtyczki do ECU znajduję się taka sama wtyczka przeznaczona do diagnozy ABS-u. Jeżeli chodzi o zakup tego interfejsu to można go zamówić przez stronkę https://www.cdif2.com/.

  3. #43
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar solaris2007
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1,9JTDM (150KM) 2005r.
    Postów
    331

    Domyślnie

    a możesz podrzucić linkiem do tego zwykłego kabelka obd?

  4. #44
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    brak alfy
    Postów
    135

    Domyślnie

    Cytat Napisał solaris2007 Zobacz post
    a możesz podrzucić linkiem do tego zwykłego kabelka obd?
    Proszę bardzo tj zdjęcie tego kabla...

  5. #45
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar balc3r
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Łomianki, Warsaw, Poland
    Auto
    AR 145 2.0 20VT / Peugeot 3008 1.6 THP
    Postów
    249

    Domyślnie

    Kurcze, tutaj jest wersja zupełnie inna jaką ja posiadałem
    http://storage.fiat-bg.org/Diagnostic/Unidiag/
    Dodatkowo dołączony jest plik def a w nim szczątkowe info z definicjami do m2.10.3 - chyba







    Widać, że są błędy (należy chyba bawić się definicjami i poustawiać wartości jak w unidiagu ? (tylko, że do m2.10.x)

    hmm Ogólnie ciekawe czy to co piszę to ma sens
    (walka z wiatrakami)

    P.S. Uwaga, ta wersja działa tylko po USB

    (tutaj wersja działająca pod RS232 (uboższa) http://home.wanadoo.nl/sanderqv/diag/KWP71Diag.zip
    Ostatnio edytowane przez balc3r ; 31-08-2009 o 13:56
    AR 145 Blu Atollo Met

    Moja Alfa Romeo 145

  6. #46
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar balc3r
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Łomianki, Warsaw, Poland
    Auto
    AR 145 2.0 20VT / Peugeot 3008 1.6 THP
    Postów
    249

    Domyślnie

    Nowa wersja Alfadiaga współpracuje z M2.10.4 - nie ma problemów z połączeniem.
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...tml#post225554

    i wszystko działa jak należy.
    czyt. dokładnie na 26 stronie i uśmiechnąć się do bubu321

    Pozdrawiam

    W wątku [156] Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag, minciu zamieścił link do kabelka vag kkl
    http://allegro.pl/search.php?buy=0&p...g=vag+kkl&fb=1
    dla aut z wejściem 3Pin należy dokupić kabelek OBD2>3PIN
    http://www.allegro.pl/search.php?str...d=8929905&fb=1
    (przykładowy pierwszy lepszy link do aukcji)
    podpiąć niebieski kabelek i zainstalować stery FTDI 2.04.16 http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
    U mnie zainstalował się na porcie COM4 USB Serial Port
    Na takich ustawieniach łączę się z alfadiagiem:


    (prawdopodobnie niektóre wartości mogą być inne, nie sprawdzałem ).

    Odpalamy Alfadiaga, wchodzimy do Configure Interface i w naszym przypadku USE FTDI USB Driver,
    ustawienia KWP i ISO mam ERT: 1500 , Response interbyte timeout 100,
    wybieramy nasze ECU, przekręcamy kluczyk w stacyjce na MAR i wybieramy Connect.



    Tutaj przykładowe screeny z połączenia z moją 145 ECU M2.10.4 z 97r:
    Zimny start na ssaniu



    zakładka Fault Codes (w moim przypadku bez błędów)

    wybieramy interesujące nas sensory, włączamy logowanie (zapisywane są w katalogu instalacyjnym Alfadiaga>SensorLogs, tylko czym to później przeglądać )


    w zakładce Actuators mamy możliwość testowania wtrysków, silniczka krokowego, biegów wentylatora itp


    Widzę, że będę musiał przetestować dokładniej przepływomierz (czy trzyma parametry), tutaj nie kręciłem do odcięcia, a szkoda, bo wiedziałbym czy jest OK ;/


    Ogólnie programik WYPAS
    Warto prześledzić wątek prowadzony przez bubu321 w dziale 147/156/166/GT http://www.forum.alfaholicy.org/147_..._alfadiag.html
    Są pewne informacje o Alfadiagu jak o niektórych parametrach.
    (dziś siądę i prześledzę cały od początku do końca).

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez balc3r ; 05-10-2009 o 10:16
    AR 145 Blu Atollo Met

    Moja Alfa Romeo 145

  7. #47
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar balc3r
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Łomianki, Warsaw, Poland
    Auto
    AR 145 2.0 20VT / Peugeot 3008 1.6 THP
    Postów
    249

    Domyślnie

    Bawi się ktoś ?
    Slades, jakieś postępy w diagnozie ? Bo w sumie temat jakoś się urwał po moich problemach z netem.
    AR 145 Blu Atollo Met

    Moja Alfa Romeo 145

  8. #48
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Slades
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Radziejów
    Auto
    Była 145 1.6 TS/ Była 147 1.9 JTD/ Jest 159 1.9 JTDM 16V :D
    Postów
    219

    Domyślnie

    postęp zerowy narazie nie mam czasu sie z tym bawić i albo oddam do jakiegoś speca albo nie wiem co zrobie bo mnie to juz denerwuje
    Posiadam Blokady wałków rozrządu zastosowanie:
    Alfa 145 1.4 16V i 1.6 16V ,Alfa 147 1.6 16V ,Alfa 156 1.6 16V
    Oraz VAG USB KKL + Alfadiag. Moge pomóc

  9. #49
    hobbit_666`
    Gość

    Domyślnie

    Kolego masz mozliwosc resetu adaptacji, czyli:

    Actuators -> Reset Self Adaptation Parameters

    MAmy ten sam sterownik 2.10.4 i u mnie tego nie ma

  10. #50
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar balc3r
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Łomianki, Warsaw, Poland
    Auto
    AR 145 2.0 20VT / Peugeot 3008 1.6 THP
    Postów
    249

    Domyślnie

    hobbit666 sprawdzę w weekend i potwierdzę, czy przesuwając dalej suwaczek, pojawi mi się Reset Self Adaptation Parameters
    AR 145 Blu Atollo Met

    Moja Alfa Romeo 145

Podobne wątki

  1. [155] Interfejs diagnostyczny FES
    Utworzone przez Czesław w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 19-07-2015, 21:14
  2. [MiTo] Interfejs diagnostyczny
    Utworzone przez Comte w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-12-2012, 15:11
  3. Interfejs diagnostyczny
    Utworzone przez bogas w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 31-01-2012, 22:21
  4. [145] Interfejs diagnostyczny
    Utworzone przez deevee w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-05-2011, 20:08
  5. Interfejs diagnostyczny
    Utworzone przez misiek718 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-12-2010, 10:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory