Na zimnym.
Ni z tego ni z owego, przy ruszaniu. Albo przy hamowamiu, po wysprzęgleniu.
A potem nie chce odpalić. Kręci się, kręci i nic. A potem ciężko zaskakuje.
Zmieniłem świece i przewody. Nie pomogło.
Jakieś pomysły?
Na zimnym.
Ni z tego ni z owego, przy ruszaniu. Albo przy hamowamiu, po wysprzęgleniu.
A potem nie chce odpalić. Kręci się, kręci i nic. A potem ciężko zaskakuje.
Zmieniłem świece i przewody. Nie pomogło.
Jakieś pomysły?
Może sonda:/ ale to tylko taka głośna myśl spróbuj ją odpiąć.
Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.
Regulator ciśnienia paliwa - mój typ
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
1. Elektrozawór pochłaniacza oparów paliwa
2. Regulator biegu jałowego silnik
3. Sonda
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
a sonda np moze byc odpowiedzialna za chwilawa nierowna prace silnika, bo od kad zaczela sie zima to auto na zimnym silniku 3-5 km (mniej wiecej) smiesznie szarpie, jade sobie delikatnie na 2 mam 2000tys/obr puszczam noge z gazu a tu jak nie zacznie szarpac jakby poduszki byly rozwalone na skrzyni :/ daje gaz auto na 3 do 2500 tys/obr noga z gazu znow to samo, auto przyspiesza niby normalnie,niby bo na zimnym odczuwam lekie ledwie wyczuwalne szarpniecia powyrzej 3000tys/obr problem znika....
Było AR 145 Boxer 1,6---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +
może czujnik położenia wału
Skończyło się banalnie: czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego.
Gra i bucy.
dzięki za pomoc.