Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: sprezyny

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bLuBooO
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 16V T.S stylized Limited500
    Postów
    57

    Domyślnie

    Cytat Napisał idclip Zobacz post
    mnie tylko martwi to czy mi tylnie opony nie beda ocierały.. ja mam 22 lata i wiem ze nie jezdze limuzyna wiec komfortu jako takiego narazie nie potrzebuje;] pozatym 98% jezdze po nowitkich drogach, (wiem ze to w polsce prawie nie realne, ale ja mam to szczescie... jestes z krakowa to moze droge z wieliczki na rybitwy bedziesz kojarzyl..przez autostrade;]) musze przejechac tylko jakies 1.5km przez miasto i juz mam droge jak patelnie zamowilem jamexy
    Jasne ze wiem o czym mówisz Masz takie szczęście Nie no w Krakowie niekiedy zdarza się piękny asfalcik Wg. mnie nie powinny, chyba ze konkretnie dowalisz bagażnik i ze 3 osoby z tyłu, ale z takimi ładunkami chyba nie jeździsz;P

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kini007
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxxerr :))
    Postów
    243

    Domyślnie

    Ja mam sprężyny MTS'a -40 mm, i generalnie to obniżenie nie jest takie znaczące, ja tam jakoś problemów w wyjeżdzaniu na mniejsze krawężniki nie widze, progi też nie stanowią żadnego problemu a moim zdaniem jeździ się o wiele wygodniej, twardziej, na zakrętach auto sie tak nie przechyla. ale to co kto lubi, ja wole niżej i twardziej U mnie bardziej poszedł tył niż przód, dlatego lepiej obniżać więcej z przodu mniej z tyłu, ale przy większej glebie to juz amortyzatory seryjne raz dwa padną Nie zapomnij jechać na ustawienie zbiezności i napisz o swoich wrażeniach



    o tyle siedzi moja alfa, sorry za niewyraźne zdjęcie ale siepało

  3. #13
    idclip
    Gość

    Domyślnie

    myśle ze do konca nast tyg powinno juz byc po wszystkim, w sobote bede robil polerke to moze jakies fotki wrzuce jak to wszystko teraz wyglada...bluboo ja 98% czasu spedzam sam w aucie

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał czart79 Zobacz post
    Czym uzasadniasz swój wybór?
    Tym, że Jamex i Vogtland to są dwie różne półki jakościowe. Te drugie można stawiać na równi z takimi firmami jak Eibach czy HR i daje to gwarancje, że produkt przed wypuszczeniem do sprzedaży został poddany jakimś badaniom i testom. Daje to pewność, że wartość obniżenia będzie się zgadzała z danymi producenta i będzie cały czas na tym samym poziomie.
    Z tanimi sprężynami jest tak, że podawane katalogowe obniżenie jest mało wiarygodne i auto może siąść bardziej, mniej, albo tył będzie siadał z czasem i z auta zrobi się motorówka.
    Nie przekreślam Jamexów, bo do każdego auta jest inna sprężyna i może akurat do 145/146 będą ok, ale ja osobiście wybrałbym coś lepszego.

    ---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 10:04 ----------

    Cytat Napisał idclip Zobacz post
    myśle ze do konca nast tyg powinno juz byc po wszystkim, w sobote bede robil polerke to moze jakies fotki wrzuce jak to wszystko teraz wyglada...bluboo ja 98% czasu spedzam sam w aucie
    Zmierz wysokośc auta przed wymianą sprężyn i po. Od środka koła do brzegu błotnika

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bLuBooO
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 16V T.S stylized Limited500
    Postów
    57

    Domyślnie

    Cytat Napisał idclip Zobacz post
    myśle ze do konca nast tyg powinno juz byc po wszystkim, w sobote bede robil polerke to moze jakies fotki wrzuce jak to wszystko teraz wyglada...bluboo ja 98% czasu spedzam sam w aucie
    No to nie powinno być najmniejszego problemu z jakimś ocieraniem. Wczoraj jechałem z 3 osobami i trochę doładowanym bagażnikiem i tylko trochę podskakiwało na dziurach (tzn mam na myśli takie ładne opadanie samochodu po podskoku). Jak się jedzie na Wieliczkę, nie wiem co za kretyn tam tą drogę robił, ze są te rozjazdy i taki mały wiadukt nad nimi i zapadło się połączenie drogi z wiaduktem i można prawie skakać...

    Na te niższe krawężniki też, ale takie zwyczajne to nie ma opcji bo zderzak mam niżej niż krawężnik.

    U mnie jest 13 cm prześwitu pod samochodem przy letnich oponach 215/40/16. W każdym miejscu jest 13 i jest ok. Zmierz u siebie to porównamy.

  6. #16
    idclip
    Gość

    Domyślnie

    BLubooo wlasnie skonczylem zakladac te sprezyny i powiem CI ze spodziewalem sie lepszych efektow..tzn nizszego auta:p mam nadzieje ze jeszcze siadzie troche, jutro jade ustawic zbieznosc i dokonam jakis pomiarow;] ale jakby tylko wytrzymaly to seryjne amory to odrazu bym wlozył -45-50mm

  7. #17
    czart79
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał idclip Zobacz post
    wlasnie skonczylem zakladac te sprezyny i powiem CI ze spodziewalem sie lepszych efektow
    wrzuć fotki

  8. #18
    idclip
    Gość

    Domyślnie

    Beda w niedziele/ poniedzialek

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bLuBooO
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 16V T.S stylized Limited500
    Postów
    57

    Domyślnie

    Cytat Napisał idclip Zobacz post
    BLubooo wlasnie skonczylem zakladac te sprezyny i powiem CI ze spodziewalem sie lepszych efektow..tzn nizszego auta:p mam nadzieje ze jeszcze siadzie troche, jutro jade ustawic zbieznosc i dokonam jakis pomiarow;] ale jakby tylko wytrzymaly to seryjne amory to odrazu bym wlozył -45-50mm
    No jak dla mnie 30 mm jest maxymalnym obniżeniem, bo inaczej bym nie mógł po Krakowie jeździć Powinno trochę opaść, ale nie koniecznie. Daj fotki to zobaczymy bo tak w ciemno to trudno coś powiedzieć : )

  10. #20
    idclip
    Gość

    Domyślnie fotki alfa 146

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC05986.jpg
Wyświetleń:	127
Rozmiar:	87.9 KB
ID:	23084Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC05989.jpg
Wyświetleń:	118
Rozmiar:	101.7 KB
ID:	23085Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC05992.jpg
Wyświetleń:	119
Rozmiar:	67.1 KB
ID:	23086Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC05991.jpg
Wyświetleń:	104
Rozmiar:	92.7 KB
ID:	23087Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC05988.jpg
Wyświetleń:	99
Rozmiar:	89.8 KB
ID:	23088

    tak sie prezentuje auto po polerce recznej, na sprezynach -35mm. pozdrawiam

Podobne wątki

  1. [159] sprezyny z Ti a sportowe sprezyny eibach
    Utworzone przez zychuNO1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 28-07-2020, 12:14
  2. Sprezyny 1.9 jtd-2.5 v6
    Utworzone przez P.E.S w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-05-2012, 21:43
  3. sprezyny z 156 do 147?
    Utworzone przez kamoo22 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-04-2011, 20:05
  4. [147] sprezyny z gtv do 147?
    Utworzone przez kamoo22 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-03-2011, 16:53
  5. Sprezyny 33
    Utworzone przez lejek20 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-07-2006, 02:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory