Bo u mnie jest sytuacja taka że wydaje mi się że pompa jest nie wydajna i podaje zbyt małe ciśnienie i gdy podjeżdżam do tankowania i odkręcam korek to aż zasysa mi go z powrotem razem z powietrzem .
Bo u mnie jest sytuacja taka że wydaje mi się że pompa jest nie wydajna i podaje zbyt małe ciśnienie i gdy podjeżdżam do tankowania i odkręcam korek to aż zasysa mi go z powrotem razem z powietrzem .
Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.
W 145/6 jest jak Ci napisalem.mysle ze 155 ma tak samo,choc pewien nie jestem.korek jest taki jak w 145/6?Napisał alfasound_mania
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
to po co jest zawór ciśnieniowy w baku plus pochłaniacz oparów węglowy i elektrozawór które prowadza do dolotu? to nie one powinny redukować ciśnienie?korek wlewu wygląda na szczelny.jak możesz to pokaz w którym miejscu on przepuszczać powinien??
Czarna 156 2004r
nie.wyobraz sobie ze stawiasz auto na sloncu..a cisnienie w zbiorniku spadlo by dopiero w momencie zadzialanie zaworu odsysania oparow benzyny.wstawie puzniej(jak mi sie uda)przekroj korka(wraz z zaworkiem)Napisał xmajk
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
ok fajnie. czekam na zdjęcie bo jestem ciekaw![]()
Czarna 156 2004r
rozchodzi się tym razem o 145Napisał lesio146
Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.
a jeszcze mam pytanie
z baku bliżej przodu samochodu wychodzi wężyk który wchodzi później do pompy paliwa. do czego on służy ?
Czarna 156 2004r
przewod odpowietrzajacy(z tego co widze to chyba ta czesc zbiornika bo jest troche wyzej niz srodkowa czesc)Napisał xmajk
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
i na jakiej zasadzie on działa?w jaki sposób on odpowietrza (bak chyba tak?)??
Czarna 156 2004r