Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: Po podłączeniu silniczka krokowego silnik gaśnie

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    Alfa romeo 145 1.4 Boxer klima
    Postów
    290

    Domyślnie Po podłączeniu silniczka krokowego silnik gaśnie

    Witam ponownie potrzebuje pomocy elektryk już rozkłada ręce. Silnik gaśnie co chwilę na wolnych obrotach, komputer nie pokazuje błędów cała elektryka sprawdzona przekaźniki, alternator, przejście na kablach itd. Jak rozłącze silniczek krokowy to chodzi bez problemów jak tylko podłącze silniczek to znów gaśnie. Problem występuje na dwóch komputerach i 2 silniczkach. Pierwszy krokowy jest oryginalny a drugi jakaś nowa podróba za 40 zł na allegro ale problem występuje na obydwóch i teraz się zastanawiam czy kupić następny czy to możliwe że obydwa są w ten sam sposób uszkodzone? W momęcie gdy silnik gaśnie to komputer pokazuje na krokowym -128

  2. #2
    jacek1968
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    czy po wymianie silnika krokowego byl robiony reset parametrow adaptacyjnych ?????? , bez tego raczej nie pojedziesz po takiej wymianie.
    Sterownik wtrysku pamieta stare ustawienia i byc moze zamyka calkiem doplyw powietrza.
    Wystarczy do tego FES w wersji 2.6 i kabel obd + przejsciowka na fiat 3 pin

    pozdrawiam

  3. #3
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacek1968 Zobacz post
    Witam
    czy po wymianie silnika krokowego byl robiony reset parametrow adaptacyjnych ?????? , bez tego raczej nie pojedziesz po takiej wymianie.
    Sterownik wtrysku pamieta stare ustawienia i byc moze zamyka calkiem doplyw powietrza.
    Wystarczy do tego FES w wersji 2.6 i kabel obd + przejsciowka na fiat 3 pin

    pozdrawiam
    Ciekawi mnie czy krokowiec może całkowicie zamknąć Bypassa chyba nie taką rolę odgrywa krokowiec

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    Alfa romeo 145 1.4 Boxer klima
    Postów
    290

    Domyślnie

    w boxerze wystarczy odłączyć aku. Mam fejs i wszystko gra do chwili aż zgaśnie silnik w tym momęcie chyba jest reset kompa. bo wszystki parametry mają dziwne odczyty i jak miałem immo. to je rozkodował za każdym razem nie wiem czy krokowiec może takie rzeczy robić ale jak go odłącze to chodzi bez problemów kabel od krokowego do kompa jest nowy tak na wszelki wypadek zamówiłem nowy orginał i zobaczymy. Dziwne jest to że mam 2 kompy 2 krokowy i na wszystkim jest dokładnie to samo, odłączyliśmy wszystkie czujniki oprucz czujnika wału i cewki auto chodzi a wystarczy wpiąć krokowy i zaraz zgaśnie, może mam takiego pecha że obydwa są walniete w ten sam sposób jak założę nowy i bedzie to samo to już nie wiem brak pomysłów krokowy jest podłączony bezpośrednio pod kompa nie ma przekaźników. Pozatym jesli chodzi o adaptacje to po wymianie krokowego jeździłem kilka miesecy i było ok. i nieraz jest tak że zrobie 200-300 kilometrów i nie zgaśnie a jak cos go j-bnie to potrafi gasnąć co 10 sek. RĘCE OPADAJĄ.
    A dopływ powietrza nawet jeśli zamknie to i tak na przepustnicy jest taki prześwit żeby silnik chodził i nie resetuje kompa a wmomęcie gdy zdechnie to np. temp. pokazuje minus 120st a nastepnym razem plus 160st. i tak jest z wszystkimi parametrami i po chwili wszystko wraca do normy i odpala bez problemów
    Ostatnio edytowane przez Kris1979r ; 16-06-2011 o 23:13

  5. #5
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    Ja w boxerze 1.4 tak miałem jak przykręciłem "za mocno" krokowiec, poluzuj trochę śruby i zobacz u mnie pomogło
    była - Czarna 146 1.4 Boxer
    była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB

    jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html

    jest - Crosswagon Q4

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    Alfa romeo 145 1.4 Boxer klima
    Postów
    290

    Domyślnie

    Trzeci nowy krokowiec i ciągle gaśnie nawet gdy go nie przykręce wystarczy że podepne go. Elektryk ma jeszcze jedną opcje że kastka w stacyjce jest uwalona i ida dwa zasilania czy cos takiego musi to sprawdzić

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    Alfa romeo 145 1.4 Boxer klima
    Postów
    290

    Domyślnie

    Jednak kostka jest ok. Dzisiaj zauważyłem że żarzy się marchewa może to coś z układem wtryskowym i z jakiegoś powodu po odłączeniu krokowca silnik pracuje z tym błędem wtrysków.

  8. #8
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    a zrob tak ze odlacz rurke od czujnika podcisnienia w kolektorze i sprawdz jak wtedy
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    Alfa romeo 145 1.4 Boxer klima
    Postów
    290

    Domyślnie

    a która to rurka chodzi o tą od regulatora ciśnienia paliwa?
    A przy okazji pod kompem czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym pokazuje 750 na włączonym zapłonie a na wolnych obrotach 450
    Ostatnio edytowane przez Kris1979r ; 22-06-2011 o 09:03

  10. #10
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    to rurka wchodzaca w kolektor ssacy taki wezyk plastikowy z nakladka gumowa idacy do tzw pajaka (kolektora)
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

Podobne wątki

  1. Reset i adaptacja przepustnicy/silniczka krokowego
    Utworzone przez Patryk93pl w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 28-09-2014, 11:55
  2. [145] Kolory Kabli Silniczka Krokowego są pomieszane.
    Utworzone przez Filip19 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-07-2013, 10:11
  3. Po odpięciu silniczka krokowego obroty wariują 2.0 TS
    Utworzone przez OstrySDL w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-04-2013, 21:35
  4. [145] Głośna praca silniczka krokowego
    Utworzone przez radi23 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-10-2009, 18:07
  5. Dylemat - wybór silniczka krokowego
    Utworzone przez polkilosera w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-10-2009, 07:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory