Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 145/146/155 - Forum poświęcone modelom 145 [1994-2001], 146 [1995-2001], 155 [1992-1997] - wymiana uwag nt. użytkowania, serwisowania, rozwiązywania problemów z zawieszeniem, układem wydechowym, kierowniczym, hamulcowym itd.
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 FL SW '04 1.9 JTD 16v M-Jet
    Postów
    944
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    30 d 20 h 40 m

    Domyślnie Wymiana czujnika położenia wału korbowego

    Witachy !

    Mam pytanie, czy aby wymienić czujnik położenia wału , muszę podnosić auto bardzo wysoko? Słyszałem też że trzeba ściągnąć poduche od silnikaa.

    Wiem że jest gdzieś koło koła zamachowego, podpowie ktoś coś więcej co i jak?

    Bedę wdzięczny

  2. #2
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Nie trzeba nic podnosić, czujnik można wymienić od góry, sprawę zdecydowanie ułatwia zdemontowanie przepustnicy, wtedy nie trzeba mieć rąk grubości kabanosa i nie trzeba tego robić po omacku

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 FL SW '04 1.9 JTD 16v M-Jet
    Postów
    944
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    30 d 20 h 40 m

    Domyślnie

    Już nie trzeba. Autka działa bez tego, obeszło się

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 16v 140KM + podtlenek ^^
    Postów
    1,123
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 9 h 35 m

    Domyślnie

    A co się działo i co pomogło? Żeby potem ktoś mógł znaleźć odpowiedź, pochwal się
    AR 146ti 2.0 16v '96- moja EX Bella
    AR 155 1.8 16v + podtlenek LPG '97 - sprzedana do sąsiada...

    W poszukiwaniu 155... tęsknota...

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 FL SW '04 1.9 JTD 16v M-Jet
    Postów
    944
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    30 d 20 h 40 m

    Domyślnie

    Szczerze, to nic nie trzebabyło wymieniać

    Pokręciłem go 5 sekund , z dodawaniem i odpuszczaniem gazu. Okazało się że przyblokował się alternator, ale to już zrobione przy pomocy ASO Polinar, i naszego forumowego kolego Rzmundzior-a .

    W czwartek tarcze i kloczuszki z tyłu i będzie cacy .

    Po podłączeniu do kompa zero błedów, wszystko piknie

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar Marysn
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    166 2.4JTD, 146ti 2.0 16V, Monterey 3.1TD
    Postów
    161
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 3 h 56 m

    Domyślnie

    Moja Alfa 146 2.0ti po nagrzaniu silnia na wolnych obrotach nagle gasła i nie mogłem jej odpalić - świeciła marchewa. Gdy silnik ostygł paliła normalnie a marchewa gasła Fajne uczucie, godziny szczytu a ja stoje i blokuje drogę dobrze, że Bella lekka i przepchnąć daje radę Poczytałem forum i padło na czujnik położenia wału. W intercarsie 150zł boscha, dużo więc kupiłem na allegro polski 74 zł z dostawą http://moto.allegro.pl/czujnik-poloz...994785033.html z braku kanału chciałem wymienić sam od góry ale kicha nie dosięgałem pomimo zdemontowania przepustnicy poddałem się. In plus wyczyszczona przepustnica. Mechanik wymienił z kanału 10 minut roboty i 20 czekania aż ostygnie wydech dojście kiepskie dużo k....wa było Teraz Bella śmiga. Dzięki za to forum i pozdro

    155 1.8 TS 16V - kręci wysoko
    166 2.4 JTD 10V - moc turbo, 146ti 2.0 TS 16Vhttp://www.youtube.com/watch?v=gjSVk...feature=relmfu

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 FL SW '04 1.9 JTD 16v M-Jet
    Postów
    944
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    30 d 20 h 40 m

    Domyślnie

    Ja nie mam problemu z marchewą , ani z zapaleniem, i jazdą na zimnym czy na ciepłym. Jedynie na zimnym do 2 tyś brakuje mu mocy, ale na dniach będę robił właśnie czujnik położenia wału + wariator ( bo czasami zaklekocze na jałowym ) + rozrząd ( zbliża się wymiana już za 2 tyś, ale wolę wcześniej ) : )
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM@185KM 320NM@370NM powered by @sdero [conmir.pl]

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-06-2014, 09:29
  2. [156] Symbol czujnika położenia wału korbowego
    Utworzone przez Alfer w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-02-2013, 22:41
  3. Numer czujnika położenia wału korbowego
    Utworzone przez ori w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-02-2012, 09:27
  4. Wymiana czujnika położenia wału
    Utworzone przez garlic w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-02-2012, 07:36
  5. Czy jest to wina czujnika położenia wału korbowego
    Utworzone przez pisiekphil w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-11-2011, 19:30

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

wymiana czujnika położenia wału korbowego 2.4jtd

ile trwa wymiana czujnika polozenia walu

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory