Przeciągając wczoraj nowe kable do przednich głośników natchnąłem się pod kierownica na pulpit z bezpiecznikami i przekaźnikami. Nie jestem elektrykiem, ale zastanowiła mnie jedna rzecz dlaczego w jednym miejscu brak jest przekaźnika? Do czego służyłby ten przekaźnik? Czy jest gdzieś w internecie objaśnienie do poszczególnych przekaźników - który do czego służy? Czy wszystkie AR145 z danego rocznika mają takie same pulpity z bezpiecznikami i przekaźnikami? Zrobione na szybko komórką zdjęcie tego co zobaczyłem przedstawiam poniżej ;//
Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

Wiem, że jest w instrukcji z tym, że moja instrukcja (ta którą dostałem przy zakupie alfy) napisana jest w języku holenderskim ;// Ta instrukcja na forum o której piszesz to strzał w dziesiątkę znalazłem w sumie to co mnie interesowało - moja skrzynka bezpieczników to typ B, jednakże zastanawiam się czy to wolne miejsce to jakieś miejsce dodatkowe do dyspozycji - jak mam to rozumieć?Napisał Lesio
Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

Witam. Orierntuje się może ktoś z Was jakiegiego rodzaju mam skrzynke bezpieczników w swojej Alfie i gdzie znajduję sie przekaźnik od wentylatora chłodnicy??
------------------------
Alfa Romeo 145 1.4 boxer
Ostatnio edytowane przez pafcioooo ; 09-06-2009 o 20:00
z tego co widze to kolega ma typu C
---------- Post dodany o godzinie 18:22 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:20 ----------
a czy ty kolego masz ABS, Elektryczne szyby, lusterka, poduszki, itd ???
Było AR 145 Boxer 1,6---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +

Gopcio a orientujesz się gdzie znajduje się przekaźnik w tej skrzynce od wentylatora bo dzisiaj stojąc w korku przestraszyłem się gdy temp silnika wzrosła do 100 stopni i nie włączył mi się wyntylator.
Tak ma być, jest wolne miejsce. Tak jest w instrukcji.