Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: MULI BOXERA

  1. #11
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,086

    Domyślnie

    czujnik temperatury powietrza uszkodzony !!!!! ecu przechadzi w tryb awaryjny przeplywka w 145 jest jaka? klapkowa? jezeli tak to walniety masz tez czujnik temperatuey powietrza !!!!!ecu przechadzi w tryb awaryjny.jezeli jest to przeplywka na tzw goracy drut to prawdopodobnie jest zasyfina przez pyl //stozek ogolnie gorzej filtruje/ takze kolego wymien uszkodzone elementy i wyczysc przeplywke i nie szukaj dziwnych przyczyn.ps postaraj sie uzywac przycisk ,,pisownia,, robisz duzo bledow ortograficznych

  2. #12
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    świece wymieniałem w tamtym roku a kilometrów przez ten czas za wiele niezrobiłem.

    jeszcze coś dziwnego zaopserobowałem i wsumie poczułem... cholernie śmierdzą spaliny, wala jakby niedokońca przepaloną benzyną... cekawi mie dlaczego tak jest... naprawde jest to drażniacy zapach a zwłaszcza jak sie stoi gdzieś na postoju z włonczonym silnikiem.przepływke no trza będzie przeczyścic...

    co do błędów ort. nio to sorkiiiiiii, ale niebyłem najlepszy z j. polskiego
    najwaniejsze że wiadomo o co chodzi :wink:

    pozdro

  3. #13
    ANDYTCM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał KUBAS
    przepływke no trza będzie przeczyścic...
    Nawet nie wiedziałem, że w boxerze 1.4 jest przepływomierz...

    Cytat Napisał KUBAS

    co do błędów ort. nio to sorkiiiiiii, ale niebyłem najlepszy z j. polskiego
    najwaniejsze że wiadomo o co chodzi :wink:

    pozdro
    Wystarczy posta pisać np. w wordzie lub używać przycisku "pisownia" i co najśmieszniejsze to wcale do tego nie trzeba być orłem z polskiego :wink:

  4. #14
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    czy jest przepływka.... sam juz niewiem.... ale jest cos co jest na ruze dolotowej kolektora ssącego, jakis czujnik. jest on troszku zasyfiony wiec mozliwe że tez przez to mi muli auto...
    tylko zastanawia mie ten smród...
    wiecie coś na ten temat??

    pozdro

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    410

    Domyślnie

    Nie ma przepływki jest MAP sensor mięrzący ciśnienie w kolektorze ssącym

  6. #16
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    czujnik temperatury cieczy wymieniony, i nie pokazuje mi się już lampka od wtrysków i nie wzrastają obroty. ten czujnik na dolocie do kolektora ssącego sprawdzony i przeczyszczony.
    a dalej go muli...może troszku mniej ale dalej to samo.
    chcem wymienic filtr paliwa...moze on coś wini, kolega ma jeszcze sprawdzic ustawienie zapłonu czy tez cewki...nie znam się zbytnio na tym. :roll:
    a ten smród paliwa z wydechu może byc spowodowany tym że nie mam kata tylko strumienice?
    bo dalej mnie ciekawi z kąt ten dziwny swąd :?

    pozdro

Podobne wątki

  1. [146] 146 1.6 TS 199r muli
    Utworzone przez 1dawidb w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 22:33
  2. muli 2,4jtd
    Utworzone przez teiras w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-12-2010, 17:53
  3. Raz muli raz nie na LPG
    Utworzone przez kk121 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-12-2009, 22:15
  4. [146] Dziwnie muli 1.4TS
    Utworzone przez georgeous w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-11-2009, 19:55
  5. Cos sie muli
    Utworzone przez Lukasz1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-11-2007, 07:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory