Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
  1. #1
    Proteus
    Gość

    Domyślnie Chwilowe odcięcie zapłonu

    Witam.
    Mam problem z silnikiem Alfa 146 2.0 Ti
    Mianowicie przy wchodzieniu na wysokie obroty na biegu (np przyspiesznie, wyprzedzanie), następuje od czasu do czasu chwoilowe odcięcie zapłonu co powoduje szarpnięcie silnikiem. Czasami silnik wogóle gaśnie (przy dużej prędkości jest to niebezpieczne - np brak wspomagania).
    Innym problemem jest szarpanie silnikiem przy wysokim biegu na małych obrotach (nie ma płynności przy wchodzeniu na obroty). nie mam pojęcia co to może być
    Komputer nie pokazuje żadnych błędów, nie ma też znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny.
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc
    Proteus

  2. #2
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,166

    Domyślnie

    Wyczysc dokladnie przepustnice (opis w zrob to sam), sprawdz czy wszystkie rury masz szczelne i czy obejmy sa dobrze dokrecone...

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Coventry
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    479

    Domyślnie

    A kiedy wymieniales swiece i przewody ?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar łukasz i kasia
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    91

    Domyślnie

    Cytat Napisał Proteus
    Czasami silnik wogóle gaśnie (przy dużej prędkości jest to niebezpieczne - np brak wspomagania).
    przy wiekszej pretkosci wspomaganie nie jest potrzebne, ono dziala najwiecej jak krecisz na parkingu prawie stojac. co niezmienia faktu ze jak ci gasnie silnik np.przy wyprzedzaniu to nie jest wesolo
    łukasz155

  5. #5
    Proteus
    Gość

    Domyślnie

    Przewody nie wiem kiedy były wymieniane, natomiast świece są nowe Brisk-a

  6. #6
    Proteus
    Gość

    Domyślnie

    Poza tym na wysokim biegu przy niskich obrotach mam wrażenie że silnik sie dusi stąd to szarpanie.

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Coventry
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    479

    Domyślnie

    Jesli tylko sie dusi na wysokim biegu, no to raczej jednak nie sa przewody jak ci pisalem na priv. Ale sprawdz jednak jak wygladaja.

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,146

    Domyślnie

    Cytat Napisał Proteus
    Przewody nie wiem kiedy były wymieniane, natomiast świece są nowe Brisk-a
    Wcale się nie dziwie że szarpie na tych świecach auto zachowuje się dosyć nerwowo . Zmień świece

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    858

    Domyślnie

    Witam po długiej przerwie wszystkich alfaholików!!Zmien przewody w mojej było to samo bywało u trzech niezależnych elektryków..podpinana pod komputery itp itd.Jeden z nich polecił równiez zmienic czujnik połozenia wału(notabene mam na sprzedarz zupełnie nowy) wymiana przepływomierza....wszystko to zdało sie na Nic...do momentu gdy nie zmieniłem przewodów wysokiego napiecia....jak reką odjął...gdy sie sciemni popatrz na przewody lub ich dotknich powinno albo błyskać lub "kopać" to drugie nie jest zbyt przyjemne.....ale przezyjesz a Alfie pomorzeszU mnie po wymianie przewodow wszytskie usterki zgineły...mysle ze u Ciebie moze byc podobnie aczkolwiek no wiesz....nie moge dac Ci za To głowyPozdrawiam
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  10. #10
    Proteus
    Gość

    Domyślnie

    WItam.
    No i doszedłem co jest z moją bryką. Okazało się, że wcale to nie jest wina przepustnicy, ani wina świec Brisk-a (a propo są 4-ro ogniwowe i chodzą wyśmienicie - auto wcale nie jest nerwowe), tylko przewodów zapłonowych jak pisał kolega alfasound_mania.
    Dzięki wielkie. Masz u mnie PIWO!!
    Pozdrawiam.

Podobne wątki

  1. Odcięcie zapłonu przy gwałtownym przyśpieszaniu JTD
    Utworzone przez alfamx w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-04-2015, 09:27
  2. odcięcie zapłonu alfa 166 2.5 v6
    Utworzone przez patrykttrs w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 08-04-2015, 06:25
  3. Odcięcie zapłonu w alfie 147 2.0 TS
    Utworzone przez blandor w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-07-2012, 14:49
  4. [145] odcięcie zapłonu 1,9jtd
    Utworzone przez themim w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-09-2010, 18:19
  5. Odcięcie zapłonu - Kraków
    Utworzone przez scudettokrk w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-03-2010, 14:18

odcięcie zapłonu przy wysokich obrotach oznacza

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory