Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13
  1. #11
    ANDYTCM
    Gość

    Domyślnie

    Założę się, że brzmi jak takie metaliczne „cykanie” z częstotliwością wzrastającą wraz z obrotami.

  2. #12
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    Cytat Napisał ANDYTCM
    Założę się, że brzmi jak takie metaliczne „cykanie” z częstotliwością wzrastającą wraz z obrotami.
    Brzmi znajomo... Na jalowym jest takie cyk-cyk-cyk, a na oleju ktory ma kilka tysiecy przy przyspieszaniu jest metaliczny pomruk w okolicach 3-3,5 tys. Ten metaliczny pomruk zanika jak silnik sie nagrzeje...

  3. #13
    fligos
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti
    fligos, masz mozliwosc nagrac ten klekot?
    slychac go na jalowym czy podczas jazdy?
    Witam. Możliwości nie mam, ale się znajdzie :wink: i nagram wersję zimną oraz ciepłą dla porównania. A to o czym mówię to słychać na jałowym, jak wchodzi na obroty zdaje się pracować normalnie.
    Pozdrawiam!

    Właśnie wymieniłem sobie świece (dedykowane NGK, dużo pieniążków) i to o czym zapomniałem napisać w poprzednim poście jest istotne, świece stały w oleju, konkretnie 1 i 4 cylinder! Dodam, że w Listopadzie w serwisie robiłem wariator, przy wymianie którego zostały założone nowe uszczelki, czyżby Panowie z serwisu źle je założyli?

    Reasumując, problem z moim silniczkiem wygląda następująco:

    - oleju jest za dużo i czuć w nim benzynę (taki przepalony zapaszek)
    - świece stały w oleju (1 i 4 cylinder)
    - silnik inaczej pracuje zimny (ciszej i z większą "kulturą"), a głosniej kiedy się rozgrzeje (taki nietypowy klekot) - nagranie zamieszczę w sobotę bo już mam sposób na zrobienie ich
    - to chyba wszystko, bo z tego trzymania się za kieszeń mi już wyleciała reszta.

    Natomiast co ja do tej pory robiłem z silnikiem:
    wrzesień 2006
    - wymiana oleju, filtrów jeszcze w niemczach przed przyprowadzeniem auta do kraju.
    - już w polsce kompletnie rozrząd
    listopad 2006
    wymiana wariatora + wymiana oleju + 2 uszczelki (przeznam nie wiem jakie uszczelki, powiedziano mi w serwisie, że je trzeba wymienić to płaciłem i wymieniali)
    marzec 2007
    - wymiana świec i ciąg dalszy przedemną z waszą pomocą....

    na przestrzeni tych kilku miesięcy robiłem też inne rzeczy nie związane bezpośrednio z silnikiem, ale chcę wam uzmysłowić stopień zaangażowania...
    opony zimowe, tulejki, kompletnie wydech, czujnik ABS, łożyska kół przednich

    Proszę pomóżcie, jestem tylko biednym studentem... a chcę wreszcie jeździć (dodam, że jeżdżę śrdnio 1000km miesięcznie, miasto)

    Mam nadzieję, że macie pełny obraz sytuacji. Pozdrawiam i czekamy z moją kieszenią na odpowiedź!

Podobne wątki

  1. Filtr oleju benzyna, a diesel
    Utworzone przez zimny w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-02-2016, 16:59
  2. [GTV] benzyna w oleju
    Utworzone przez BMC w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-11-2013, 22:45
  3. [145] Benzyna w oleju
    Utworzone przez Kris1979r w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 22-03-2011, 17:30
  4. Benzyna w oleju
    Utworzone przez Cossi86 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-12-2009, 22:04
  5. [155] Benzyna w oleju??
    Utworzone przez vtunerek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-10-2009, 18:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory