Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 38
  1. #11
    Użytkownik Ogier Avatar BartekL
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Postów
    171

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lesio
    W sumie to chyba sie lepiej rozejżeć za jakims calym Ti i taniej i bezpieczniej. Marzy mi sie taki z rocznika 2000 w kremowej skórze i czerwonym kolorze. Mniam
    Czy taniej? Zależy ile chcesz wydać na zakup ti

  2. #12
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa 146 1.4 T.S '98, Seicento 1.1 '00
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Mysle ze za zadbana w dobrym stanie technicznym odpowiadajacym mi wyposazeniu i roczniku kwote miedzy 15000 a 20 pare spokojnie
    Desperat ze mnie nie :wink:

  3. #13
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,166

    Domyślnie

    Mysle ze za zadbana w dobrym stanie technicznym odpowiadajacym mi wyposazeniu i roczniku kwote miedzy 15000 a 20 pare spokojnie
    To chyba swap wyjdzie taniej - sam silnik kosztuje kilka tysiecy...
    Chyba, ze chcesz jakas kose za 10 tys + caly uklad hamulcowy nowy + robocizna w aso

  4. #14
    Użytkownik Ogier Avatar BartekL
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Postów
    171

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lesio
    Mysle ze za zadbana w dobrym stanie technicznym odpowiadajacym mi wyposazeniu i roczniku kwote miedzy 15000 a 20 pare spokojnie
    Desperat ze mnie nie :wink:
    No tak, za tą kwotę da się kupić zadbaną ti. Bo wiesz, na allegro są ti po 8000zł...

    A tu taki krótki filmik z moją bellą http://youtube.com/watch?v=6EQwE0xjqME

  5. #15
    allora
    Gość

    Domyślnie

    Z tego co ja się oriętuję, to ten manewr nie przejdzie Tobie bez:
    Zmiany Hamulców z tyłu i przodu
    Zmiany komputera w autku, bo orginalny montowany w 1.4 TS może obsłużyć jedynie 1.6 TS, a potem to same problemy będziesz miła.

    Reszta powinna spasować bez większych problemów.

    Myślałem kiedys nad tym, ale jak policzyłem koszty, to wychodziło na tosamo jak kupisz alę z silnikiem 2.0

  6. #16
    mattman
    Gość

    Domyślnie

    da się zrobić bez problemu, mocowania wszystkich TS`ów są takie same (mowa o 16V), hamulce seryjnie zakładane w 1.4 zatrzymają 2.0, bez przesady...
    Wystarczy zastosować jakiś mocniejszy zestaw tarcz i klocków.
    Dla lepszego efektu można założyć tylne wahacze np od fiata marea i można się już cieszyć tarczami z tyłu.
    Gdyby pozostawić komputer od 1.4 konieczna była by korekta w postaci popularnego chiptuningu, choć ideałem byłoby zastosowanie komputera od 2.0, pozostaje problem imo. ale i to jest do obejścia na kilka sposobów.
    Jedna z prostszych przeróbek, jeśli chodzi o AR.

  7. #17
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,313

    Domyślnie

    nie wiem skad takie przeswiadczenie ze silnik 2 ts bedzie chodzil na tym samym sterowniku jak 1.4ts. sa to dwa rozne typy sterownikow roznia sie nie tylko nazwa i oznaczeniami ale zawartoscia

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    nie no juz wentyle z przodu przy 150 kucach muszą byc, przeciez co bedzie jak gdzies po kretych drogach uzytkownik bedzie wstawial i nagle z malych tarcz od 1,4 sie zrobi masełko??

    podejrzewam ze TS 16v są podzielone na dwie grupy w osprzecie 1,4/1,6 i 1,8/2,0

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Postów
    54

    Domyślnie

    Panowie mam pytanie

    Co trzeba porobić przy elektryce żeby zamiast 1.8 ts zapakować 2.0 z wałkami ?

    z tego co wiem to komp od 1.8 nie kaceptuje jednostki 2.0

    czy to prawda? i czy pomoze samo podpięcie komputera od 2.0

    następne pytanie to 2.0 z wałkami ma inaczej roziwązaną łape górną silnika ( idąca do kielicha) czy takie roziwązanie z inaczej umieszczonym osprzętem nie bedzie kolidowało w AR 155 ?



    jeśli tak to tylko załatiwam łape i kompa i ładuje silnik ;]
    proszę o szybką reakcje bo auto stoi i stoi a musze czymś jeździć
    1980r. E21 335csi reconstruction in progress ;]

  10. #20
    mattman
    Gość

    Domyślnie

    2.0 nawet na komputerze od 1.4 odpali bez problemu...

    podstawa to ilość cylindrów i podobne rozwiązania jeśli chodzi o resztę czujników....

    a Ts-y to bliźniacze konstrukcje.

    Nie ma nic prostszego w alfach jak podmiana jednego TS`a na drugi... nawet skrzyni teoretycznie nie trzeba ruszać.


    Nie takie rzeczy już robiłem w alfach ;-)

Podobne wątki

  1. Przeszczep zaisków z 166 do 147?
    Utworzone przez Doncypa w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-09-2015, 19:47
  2. przeszczep AR 156 Diesel
    Utworzone przez Zapys w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-04-2013, 23:04
  3. przeszczep hamulców
    Utworzone przez majster_85 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-03-2011, 15:42
  4. Przeszczep -147- z 1.6ts na 1.8ts ale problem jest :(
    Utworzone przez alfasport w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-02-2010, 23:00
  5. Przeszczep AR 166 2.0v6 TB -> 2.0 TS 2.5/v6
    Utworzone przez WojtekW w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-09-2007, 12:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory