Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38
  1. #31
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    aby bawic się w przeszczepy to najlepszym rozwiązaniem jest sciągnięcie jakiegos rozbitka z dobrym silnikiem z zachodniej granicy i w tym momencie mamy wszystko na miejscu zawieszenie ,hamulce, silnik, elektronike i wtedy tylko garaż i można samemu sie bawic w przekładanie bebechów...

  2. #32
    mattman
    Gość

    Domyślnie

    na zachodzie już wiedzą jakim towarem jest 2.0 TS, auto po wypadku z tym, silnikiem zazwyczaj jest sprzedawane.... ale bez niego :-) za silnik w Niemczech (do 100 tyś km) chcą 1500 E + transport.... przerabiałem ten temat.... mało opłacalny...

  3. #33
    J@rek
    Gość

    Domyślnie

    bo pomyślałem sobie o anglikach, które są w dość przystępnych cenach.

    Anglika za silnik i przekładkę

  4. #34
    mattman
    Gość

    Domyślnie

    anglik.... z małym przebiegiem zapomnij...

  5. #35
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    oj mozna trafic na zadbanego fiata albo alfe naprawde...

    ostatnio bravko hgt rozbierali u mnie i wszystko bylo w idealnym stanie a czesci wymieniane na oryginalne.. a wczesniej alfa 146 2,0 ale niestety z przestrzeloną uszczelką ale pozatym byla ideal.. z obu pare klamotow wyszarpałem

    zaletą anglikow jest to ze sie nie bawią w oszczednosci jak cos nawali

  6. #36
    J@rek
    Gość

    Domyślnie

    No to nie wiem czy nie kupić auta z jts i ewentualnie włożyc pieniądze w przygotowanie go dla siebie.

  7. #37
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    334

    Domyślnie

    Dajcie sobie spokój z tym przeszczepem... Ja jeżdżę 146 2,0 TS z 1996. Kupiłem świeżo sprowadzoną ze szwajcarii. Wyszła mnie z rejestracją i ubezpieczeniem 6100 zł. Przebieg udokumentowany 164000 tyś. Jeszcze drugi komplet kół na stalówkach był w bagażniku. Jeżeli chodzi o przeszczep to sam silnik przełożyć to nie problem. hamulce koniecznie od 2,0 bo czasem jak ze 190km/h hamuję to potrafią się trochę przypalić więc 1,4 to raczej śmierć na miejscu... Zawieszenie też przekładamy, komputer, chłodnicę wody. W 1,4 nawet chyba średnica wydechów jest trochę mniejsza. Poszukajcie zadbanej ti i nie przeszczepiajcie
    AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
    AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
    AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
    AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
    AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
    AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
    AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!

  8. #38
    J@rek
    Gość

    Domyślnie

    Czy to co napisałem - kupic fabryczne i włożyć pieniądze w przyszykowanie.

Podobne wątki

  1. Przeszczep zaisków z 166 do 147?
    Utworzone przez Doncypa w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-09-2015, 19:47
  2. przeszczep AR 156 Diesel
    Utworzone przez Zapys w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-04-2013, 23:04
  3. przeszczep hamulców
    Utworzone przez majster_85 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-03-2011, 15:42
  4. Przeszczep -147- z 1.6ts na 1.8ts ale problem jest :(
    Utworzone przez alfasport w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-02-2010, 23:00
  5. Przeszczep AR 166 2.0v6 TB -> 2.0 TS 2.5/v6
    Utworzone przez WojtekW w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-09-2007, 12:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory