Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie czy ktos ma u siebie amortyzatory bilstein??

    bo takowe dostalem w spadku z alfą (moje domysły swiadczą ze to chyba bilstein chodz nalepek nie ma zadnych) jak ją kupowalem (takie z grubym tłokiem czy jak to sie zwie inaczej??) i zalozylem je kiedys do tempry z seryjnymi sprezynami i zęby mozna bylo pogubic - myslalem sobie pewnie jak są do alfy to do alfy a tempra jest za lekka zeby je ugiąć.. Wiec teraz zalozylem je do alfy (co prawda z eibachami ale watpie zeby to mialo znaczenie po obserwacji ich rpacy w temprze) i normalnie kamień, do czego one są?? bo chyba nie do samochodu :mrgreen:

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    155 2,0 8v;156 2,5 24v;159 jtd 16v
    Postów
    3,959

    Domyślnie

    witam.kolego marka amortyzatorow nie ma kompletnie nic do rzeczy!sila i charakterystyka tlumienia jest dopasowana do konkretnego zawieszenia.wiec pytanie jest troszke chybione jesli nie wisz do czego sa te amortyzatory przeznaczone.pozdrawiam
    Było kilka wcześniej, jest 155 ,156 & 159

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    no wlasnie, nie wiem poprzedni wlasciciel mowil ze to do alfy a chyba sam nie wiedzial do czego są :roll: na dole amora jest jakas regulacja ale cholera wie jak to sie reguluje..

    w katalogu czesci wylukałem ze te amory "na grubej rurze" (B6) byly robione przez bilsteina dla Q4 i V6 do twin sparkow byly tylko zwykłe..

  4. #4
    KGow
    Gość

    Domyślnie

    B6-ki charakteryzują się m.in. kolorem -- są żółte, przednie mają niebieskie osłony tłoczyska (harmonijki).
    Jeśli to są B6, to rzeczywiście jest regulacja, ale niestety nie jest to takie proste...
    B6-ki można regulować tylko w procesie regeneracji (przewidzianym przez producenta, dzięki czemu są to "wieczne" amortyzatory). Sam raczej niczego nie wyregulujesz.
    Regeneracja jest niestety dość kosztowna (o ile pamiętam to ok. 250 za szt), więc ok. 1/3 ceny katalogowej nowego amorka. Możesz się o to pytać u Biernackiego w W-wie, (www.biernacki.tuning.pl), wiem, że tym się zajmują.

    Jeździłem na B6-kach poprzednim autem (Vectra B V6) i były rewelacyjne. Dość twarde, ale bez przesady; za to auto na szybkich łukach trzymało się jak przyklejone -- w ogóle nie czuło się przechyłów.
    Jeśli są aż tak twarde, to być może są przeznaczone dla V6, która ma sporo cięższy przód...

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    no to juz nie wiem co to za amory, bo zólte nie są tylko zielone, musialbym jeszcze zobaczyc dokaldnei co to za kolor..

    ale chyba nie ma inej firmy co robi amory na grubej rurze?? bo to chyba technologia bilsteina gdzies wyczytałem

    dzisiaj sobie porobilem pare prob i jakby juz tak nei czuc tej twardosci i chyba je zostawiem fajnie sie zygzakiem jezdzi :mrgreen:

    do tego zalozylem eibachy od Q4 i ladnie sie obnizyla o 1,5cm jak chcialem zeby nie bylo za mocno..

    teraz jeszcze na tył takie male obnizenie by sie przydalo i musze poszukac od czegos sprezyn...

  6. #6
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    ja planuje na tyl zalozyc sprezyny bilsteina sportowe od bmw e30 sa identyczne wejscia a jest fajnie niska i dobrze pracuje jak zaloze to podziele sie fotkami i wrazeniami

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    155 2,0 8v;156 2,5 24v;159 jtd 16v
    Postów
    3,959

    Domyślnie

    AR 155 ma calkiem przyzwoicie zestrojone zawieszenie.nie rozumiem po co te bardzo dziwne kombinacje???pozdro
    Było kilka wcześniej, jest 155 ,156 & 159

  8. #8
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    jesli ktos lubi bardzo nisku usadzone alfy to wlasnie tak robi

  9. #9
    Szary
    Gość

    Domyślnie

    Z tego co słyszałem Bilstein nie robi amortyzatorów do Alfy.

    www.zerkopol.pl
    lub
    www.bilstein.pl

    Oni też sie zajmują regeneracją i Dystrybucją Bilsteina. Nie wiem jak wypada porównanie cen z firmą do którwej kontakt ktoś podał. mam tylko doświadczenie co do amortyzatorów do 126p:
    100zł regeneracja ze strojeniem
    300zł nowy amotyzator Bilstein B6 do 126p

    Ale tak jak napisałem podobno Bistein nie robi amortyzatorów do Alfy.

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    a czy jakas firma produkuje oprocz bilsteina amory na grubej rurze??

Podobne wątki

  1. Amortyzatory tył - Bilstein B4
    Utworzone przez Johny3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-01-2015, 11:17
  2. Amortyzatory Bilstein
    Utworzone przez Coen w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-10-2014, 20:39
  3. Amortyzatory bilstein B6
    Utworzone przez szwaja91 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-05-2014, 22:09
  4. Jakie amortyzatory Bilstein B6 czy B8 ?
    Utworzone przez Dzierżan w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 16-08-2012, 14:53

amortyzatory blistein opinie

zawieszenie bilstein opinie

amortyzaotor Bilstein do alfy

amory bilstein b6 bmw opinie

koszt regeneracji bilstein b6

regulacja amortyzatora bilstein b6

bilstein b6

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory