Strona 7 z 15 PierwszyPierwszy 123456789101112131415 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 149
  1. #61
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa 146 1.4 T.S '98, Seicento 1.1 '00
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Ja mam NTK i nie mam z nia żadnych problemów, daje prawidłowe odczyty i zapłaciłem z nią 160 zł. O sondzie rozmawiałem z mechanikiem który pracował w ASO i powiedział mi coś takiego NTK może być jeżeli samochód jeździ na benzynie wspomniał coś o gazie i sondach NTK że tam się średnio sprawują.

  2. #62
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    146 1,6 Ts 2000r
    Postów
    133

    Domyślnie

    NOWA UNIWERSALNA SONDA LAMBDA 4-PRZEWODOWA BOSCH (543600167) - motoAllegro
    co myślicie o takiej sondzie?? to naprawde jest BOSCH , bo coś za tanio

  3. #63
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar mat3l
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Barlinek, Poland
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V
    Postów
    237

    Domyślnie

    witam .

    po czym poznam ze moja sonda w AR 145 1,7 16v Boxer (1994r) jest do wymiany??
    -Wzrost spalania ?
    -Coś jeszcze?? czy to tylko objawia się wysokim spalaniem ??

    apropo osiągów moja lafa 2 bieg leci do 100(odcięcie) 3 do 160 (dalej się bałem zbytnio nie mam gdzie tego sprawdzić) czy te osiągi są dobre jak na ten motor??

  4. #64
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Mi Alfa szarpała strasznie.

  5. #65
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar solaris2007
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1,9JTDM (150KM) 2005r.
    Postów
    331

    Domyślnie

    Ja sprawdzalem swoja Alfe 146 1,6 boxer no i setke robi w 16sek. to jest max juz szybciej sie nie da.
    Napewno mam sonde do wymiany, ale czy to przez nia taki slaby wynik ?

    Mam zalany nowy olej + filtr
    silnik byl rozgrzany
    nowe przewody i swiece

  6. #66
    poduch
    Gość

    Domyślnie

    Yyogi22 sonda z twojego linku to oryginalny bosch(nawet moj mechanik tak stwierzdził)! wiem bo sam zamowiłem u tego kolesia, zamontowałem, zrobilem okolo 3000km i wszystko działa tak jak powinno

    jesli chodzi o objawy zdechnietej sondy to musze sie zgodzić z siwy144! moja tez szarpala i to bardzo! po za tym zapalajaca sie "marchewa" no i drastyczny wzrost spalania(u mnie nawet do 18l/100km)

  7. #67
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar adk
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    ok. Mińsk Mazowiecki
    Auto
    145 2.0 T.S. QV-style
    Postów
    244

    Domyślnie

    Cytat Napisał solaris2007 Zobacz post
    Ja sprawdzalem swoja Alfe 146 1,6 boxer no i setke robi w 16sek. to jest max juz szybciej sie nie da.
    Napewno mam sonde do wymiany, ale czy to przez nia taki slaby wynik ?

    Mam zalany nowy olej + filtr
    silnik byl rozgrzany
    nowe przewody i swiece
    Przepływomierz możesz pokombinować bo taki słaby wynik może być powodem padniętej przepływki. Sonda może powodować wyższe spalanie, ale nie pogorszenie osiągów i to na pewno nie w takim stopniu. Miałem podobne objawy, spadek dynamiki i ogólne zamulenie, wymiana przepływomierza załatwiła sprawę, część używana ale efekt byl.

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez adk ; 20-02-2009 o 22:27

  8. #68
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa 146 1.4 T.S '98, Seicento 1.1 '00
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Ale chyba w boxerze przepływomierz jest inny niż w T.S, i nie wiem czy objawy są podobne. Sprawdź wydech czy nie ma dziur bo ja wymieniłem sondę a dalej miałem problemy z silnikiem bo wymianie wydechu ustąpiło.

  9. #69
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Kedzierzyn-Kozle, Poland
    Auto
    AR 145 1.6 boxer '96 i AR 147 1.9 JTD 8v '01
    Postów
    332

    Domyślnie

    Powiem wam,ze mialem problem z sonda wiec ja wymienilem,ale na jakas uniwersalna (juz nie pamietam). Auto zaczelo mniej palic, w tej chwili spala kolo 10-12l na 100km jednak marchew sie palila dalej. Pojechalem na kompa (dopiero wtedy) i wyszedl blad sondy. Chodzi o to ze ona pracuje,ale jakby nie do konca. Po prostu ze zmianami pochylenia pedalu gazu pokazuje stala wartosc napiecia. U mnie prawdopodobnie za bogata mieszanka. Tak stwierdzil ziomek co mi sprawdzal to komputerem.
    Podobno Henry Ford zdejmował z głowy kapelusz, kiedy mijała go Alfa Romeo, a Enzo Ferrari w dniu, kiedy pokonał Alfę, płakał jak dziecko.

  10. #70
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar solaris2007
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1,9JTDM (150KM) 2005r.
    Postów
    331

    Domyślnie

    Wydech mam nowy a przeplywki w boxerze jako takiej chyba nie ma.

Podobne wątki

  1. GT 1.8TS sonda lambda
    Utworzone przez trojan6 w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 12:46
  2. Problem z sonda lambda - która to sonda :(
    Utworzone przez xsnailx w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-01-2014, 21:28
  3. Sonda lambda....
    Utworzone przez karol90 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-04-2012, 19:06
  4. sonda lambda a LPG
    Utworzone przez alfa145kubarado w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 24-10-2010, 21:00

jak wymienic sonde

zamontowana sonda lambda opel 2.0 8v

sonda lambda vernet jak podłączyć vectra b

sonda lambda opel vectra b 1.8 16v

sonda lambda vernet opinie

obrazki sonda lambda opel omega

opel vectra 1.8 16v 2002r sonda lambda

sonda lambda omega b 2.0 16v gdzie jest

sonda lambda vectra c 1.8 kabel masowy

vectra b podlaczenie sondy bez kostki

opel corsa b gdzie znajduje sie sonda lambda

gdzie jest sonda lambda omega b

sonda lambda ac afs 91

sonda lsh 6 parametry pracy

sonda omega b 2.2 parametry

jak sprawdzic sade lambda w opel omega b 2.0 8v

wymiana sondy lambda vectra b 1 6

sonda lambda audi a4 1.8 napięciowa czy pradowa

sonde lambda opel vectra b 2 0 jaki prąd na pinach

podłączenie sondy lambda omega 2.2 16v

omega b 2.0 16v sonda lombda umiejscowienie

sonda lambda opel vectra b 2.0 16v gdzie wtyczka

alfa romeo gtv silnik 1.8 schemat podlaczeniasonda lambda afs 91 nowagdzie jest zamontowana sonda lambdaalfa 146 1.6 boxer schemat sondyopis kostki sondy lambda opel omega 3vectra c objawy uszkodzenia sondy regulacyjnejjak wymienic sade w alfa romeo 145vectra b sonda lambda gdzie jestomega b gdzie podlaczyc pod sondesonda lambda opel vectra b 1.8 16v gdzie sie znajdujesonda lambda audi a4 wtyczkaschemat silnika opel vectra b 1.8 16vsonda lambda opel vectra b gdzie sie znajdujegdzie jest wtyczka od sondy lambdy mazda cx 7 2.2lambda sonda vectra bopel omega sonda lambda ile ma kabliwpiecie sondy lambdy do silnika lancia kappaopel vectra 1.6 umiejscowienie kabla masowego z silnikiemsonda lambda opel vectra b 1.8 16v napiecieomega b 2.0 8v gdzie jest sonda lambdaomega b wtyczka sondy lambdaparametry pracy sondy lambda omega bsonda lambda opel vectra b jak wymienicopel omega po wymianie sondy labdawymiana sondy lambda opel omega bwymiana sondy lambda omega bflwymiana sondy lambda opel vectra b 1.8sonda lambda AFS IT

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory