Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Wydech/rodzaje tłumików w 145/6

  1. #1
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie Wydech/rodzaje tłumików w 145/6

    Wie ktoś może jaka jest budowa tłumika trójkątnego w 145/6 oraz średnica we/wy? Jak bardzo on w ogóle wycisza wydech, o ile da się to przedstawić, powiedzmy w % rozłożonych na resztę wydechu?

    Pytam, bo wstępnie myślę, by poeksperymentować z nim w 33 - może udałoby się go ładnie wpasować. W 33 standardowa budowa wydechu to kat + końcowy i strzelałbym, że wyciszają w stosunku 40:60. Zastanawia mnie czemu w 145 są aż 3 tłumiki, plus jeszcze kat z przodu. Spodziewam się, że pierwszy tłumik to pełen przelot, więc wycisza tyle co nic, pytanie jak pozostałe dwa. Może ktoś ma doświadczenie, czy np. po wymontowaniu trójkątnego robi się jakoś nieznośnie głośno? Ewentualnie jak zmienia się głośność po demontażu końcowego?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek1987
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    PL-00
    Auto
    F..k new cars, I'm driving oldschool :)
    Postów
    317

    Domyślnie

    Ten maluch za katem nawet nie pamiętam czy przelot, ale niezle wycisza jako końcowy (bez niego było bardzo głośno, ale ciszej niż na przelocie 2,25 z dwoma przelotowymi tłumikami) Tak zakładałem gdy urwałem końcowy a tylko ten był w garażu Co do pomysłu wyciszania wydechu 33, trójkątnym to głupota, po co bawić się w upychanie wielkiego dziadostwa jak można dać zwykły okrągły tłumik po drodze co do średnic to chyba 54mm ma cały,
    .

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    O, widzisz, przedni jednak wycisza, tylny końcowy to wielka pucha, więc chyba też. Czyli ten środkowy wcale nie musi być jakimś supermocnym wyciszaczem.

    Co do tego okrągłego to pytanie gdzie go wstawić. Z przodu masz kata, którego nie zamierzam usuwać, bo wiem, że ładnie wycisza niepożądane dźwięki, brzęczenie przy odjęciu, poza tym tam jest miejsce tylko na jakiś chudy przelot, a to odpada. Następne miejsce jest dopiero za tylną belką i gdzieś tam ma być puszka a'la mugen, ale ona wymaga trochę wyciszenia. Wymyśliłem, że mugena można przesunąć całkowicie na prawo, za tylne koło, a w miejsce gdzie normalnie wisi końcowy dać jeszcze jakiś niezbyt skomplikowany tłumik, tyle że trzeba jeszcze z niego zrobić przejście w poprzek do mugena - trójkątny zdaje się być idealny do tego zastosowania.
    No chyba, że masz jakąś inną prostą receptę na fajny wydech w 33, to ja jestem otwarty na propozycje, tylko dobrze byłoby to najpierw usłyszeć.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek1987
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    PL-00
    Auto
    F..k new cars, I'm driving oldschool :)
    Postów
    317

    Domyślnie

    Problem w tym iż ja lubię głośnie wydechy z boxerem Ja bym tam próbował z wydechem środkowym ze 145/6 tym malcem lub środkowym ze 156 wygląda na nie dużo grubszy od samej rury
    Ew Napisz do MTG z płocka, może Mario da radę zrobić coś pod zamówienie, wyjdzie drożej ale dożywotnio.
    Osobiście jeszcze nie walczyłem z wydechem 33 może jak wyremontuje silnik
    Ps zobacz tłumik z GTV

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arek1987 Zobacz post
    Problem w tym iż ja lubię głośnie wydechy z boxerem Ja bym tam próbował z wydechem środkowym ze 145/6 tym malcem lub środkowym ze 156 wygląda na nie dużo grubszy od samej rury
    Ew Napisz do MTG z płocka, może Mario da radę zrobić coś pod zamówienie, wyjdzie drożej ale dożywotnio.
    Osobiście jeszcze nie walczyłem z wydechem 33 może jak wyremontuje silnik
    Ps zobacz tłumik z GTV
    Na zamówienie nie rozważałem jeszcze, bo nie wiem co ów Mario by powiedział, jeśli napracuje się, wyceni, założy, a potem ja mu powiem że ma poprawiać, bo za cicho, albo barwa nie ta. Ten z GTV może tez dałoby radę zastosować, ale to chyba sporo większa pucha no i spaliny zawijają o 180st - mam obawy, że po wstawieniu takiego zapanuje cisza, a to byłaby klęska. U mnie ma być głośniej niż w serii ale ciszej niż obecnie na pustej przelotowej puszce, drugiej mini przelotowej puszce i przelotowym mugenie. Jak pozyskam skądsiś trójkąta na eksperymenty to będzie można coś się wypowiedzieć. A właśnie, czy w takim trójkątnym jest wlot i wylot, czy nie ma to znaczenia?

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek1987
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    PL-00
    Auto
    F..k new cars, I'm driving oldschool :)
    Postów
    317

    Domyślnie

    Taki trójkątny w ciągu msc będę miał w stanie bardzo średnim, także za koszty wysyłki mogę ci wysłać, Jeszcze nie jest przeżarty by puszczał ale długiego życia też już nie wykazuje

Podobne wątki

  1. Rodzaje misek 2.0 TS
    Utworzone przez Andrzej78500 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-11-2015, 17:17
  2. Końcówki tłumików
    Utworzone przez TriXter w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 12:04
  3. Wydech v6 pomoc w "zdjęciu" wymiarów tłumików
    Utworzone przez Kaamil w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-12-2013, 13:32
  4. Zestaw tłumików 166 3.0 V6
    Utworzone przez mkwarc1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-09-2013, 20:47
  5. [145] układ tłumików
    Utworzone przez xmajk w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 21-10-2008, 22:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory