Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20
  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    858

    Domyślnie

    Sam mam TS i wiem że dźwięk wraz z przyspieszeniem porywa a przekroczenie 4 tys. to jak wejście w inny wymiar więc bardziej skłaniam się ku TS-owi aczkolwiek jeśli znajdzie się zadbany boxer będę się nad nim mocno zastanawiał
    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Polecam boxera-niesamowita zwinność na zakrętach dzięki niskiemu położeniu środka ciężkości no i...BRAK WARIATA!!!
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

  3. #13
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    ...BRAK WARIATA!!!
    wystarczy sprawdzac poziom i jakosc oleju by minimalizowac awarie prawie do zera... przez kilkadziesiat tysiecy km

  4. #14
    kristoff89
    Gość

    Domyślnie

    Witam,

    Jestem zainteresowany Alfą Romeo 145, oglądałem już jedną i
    niestety z silnika cuś leciało a podłoga była historą (przegnita niemal na wylot). Znalazłem jednak inną ofertę:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=703244096

    Co sądzicie o ofercie? Strasznie kręci mnie właśnie silnik Boxer , dlatego przychylam się do 145-tki.

    Właściciel mówi że musi dolewać olej co około 1000 km - co o tym sądzicie? Norma czy może grubsza sprawa? Auto miało AŻ 4 właścicieli, co może wskazywać na duże problemy w eksploatacji :/ Co o tym sądzicie? A może ktoś z was zna ten samochód?

  5. #15
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    auto pije troszkę oleju... ja wymieniam równo co 10 tysięcy a przy wymianie dokupuję puszkę jednolitrową i ona mi schodzi między wymianami.. Dolewam ze cztery razy po 0.25 litra, czyli co 2500 km mała dolewka. Przez ten czas schodzi mi na bagnecie z kreski MAX na połowę mniej więcej przestrzeni do MIN.
    Co do obrotów i wkręcania: mam silnik 1.6, wy piszecie ze w 1.7 to 40 km/h na jedynce, 80 km/h na dwójce... Jak ma się to do słabszego jednak silnika 1.6? ja z reguły wrzucam trójkę przy 60 km/h, obawiając się za wysokiego zużycia paliwa.. Jak to jest u was?

  6. #16
    ViP Romeo Avatar Rufik
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    wigry 3/AR166 1,4 tdi
    Postów
    818

    Domyślnie

    na 2 ce odcięcie ok 80 na blacie a boxera jak nie rozkrecisz to nie ma mocy
    [IMG][/IMG]Lubia chlyb ze tustym

  7. #17
    Wojce
    Gość

    Domyślnie

    Teraz jakbym kupował to bym rozgładał sie za jtd ,może nie ma rasowego dzwieku alfy ,ale napewno tańszy w ekspluatacji ,napewno elastyczniejszy w wyprzedzaniu ,gigantyczny moment obrotowy w porownaniu z benzyniakami ,i napewno silnik trwalszy od benzyniaków ,a jakby nie bylo jtd to ewentualnie 1,6 ts nie kupuj 1,4 ts

  8. #18
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Cytat Napisał t.o.mek Zobacz post
    od 1997 mają dużo ładniejsze wnętrze
    Mnie zdecydowanie bardziej podoba się wnętrze sprzed fl.
    Sam szukałem bx bo bałem się,że po boxerku w 33-ce innym dźwiękiem silnika się zawiodę. Jednak TS miło mnie zadziwił
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  9. #19
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    TS brzmi nieźle ale to nie jest tak wysoka chrypa jednak co do rozkręcania boxera do wysokich obrotów: mechanik mi mowil, jak kupowałem auto, ze jest w swietnym stanie. Potwierdził to zresztą komputer, jaki podlączyłem niedawno. Ale ten sam mechanik przestrzegał mnie: panie, nie kręć pan tym silnikiem za ostro bo to jednak stara konstrukcja i padnie.. Jak to jest naprawde? zawsze mi mówiono, że boxery to silniki wysokoobrotowe i one są tak konstruowane zeby wytrzymywać obciążenia... Krótko mowiąc che tym autem jeszcze rok pojezdzić ale nie chce robić remontu silnika

  10. #20
    ViP Romeo Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    145 1.6TS, 166 Q2 2.5 V6
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    Cytat Napisał kristoff89 Zobacz post
    Co sądzicie o ofercie?
    Szkoda, że nie wkleiłeś tego linku parę dni wcześniej, to bym Ci to auto oblookał. Dwa tygodnie siedziałem w BB..
    Kiedyś pod ksywką "rigobert".

Podobne wątki

  1. do posiadaczy bose
    Utworzone przez rzepa w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 21:38
  2. [145] Mam prośbę do posiadaczy 1.4 TS 99-00
    Utworzone przez Carlos71 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-10-2010, 20:45
  3. [155] Pytania do posiadaczy V6
    Utworzone przez rafal_155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-08-2010, 21:39
  4. Do posiadaczy 145
    Utworzone przez QBA w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-11-2007, 21:01
  5. do posiadaczy 1.9 jtd
    Utworzone przez CIAMILL156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 22-05-2007, 16:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory