Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Diagnostyka komputerowa Warszawa/przyśpieszanie

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Stricken
    Dołączył
    04 2018
    Mieszka w
    Radom/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.4TS
    Postów
    9

    Domyślnie Diagnostyka komputerowa Warszawa/przyśpieszanie

    Dzień Dobry. Alfa 145 2000r twin spark 1.4. Kupiona jakiś rok temu, przez ten czas sporo w nią doinwestowałem . Jest mały problem z brakiem elastycznosci i tym samym przyśpieszaniem po wyżej jakiś 4k obrotów - auto juz nie chętnie sie kreci, odicnka na 2,3 biegu jest nie realna. (próbowałem kilka razy ale zawsze bez skutku i katować już wiecej auta nie chce)/ Po przekroczeniu 4,5k obrotów auto zwalnia tak jakbym wciskał sobie hamulec, dalej sie kreci niechętnie do 6k ale wooolno i niezbyt płynnie. Dolot był nieszczelny, fr. gumowej rory wymieniłem an zakupiana ze szrotu i wstawiłem (na pewno nie dziurawa). Reszta dolotu jest cacy, opaski wszystkie zaciskowe nowe załozyłem i mocno zakreciłem. Przepływomierz raczej sprawany - po odłaczeniu go na pracujacym silniku swieci marchewka i obroty faluja. Czysciłem go preparatem do przepływomierzy, druciki w wkładzie moze trochę czystrze - brak odczuwalnej róznicy. Wyczyściłem też przepustnicę (była zadyfiona fest). Uszczelka za obudowa przepust. jest cała. Wszytsko skreciłem do kupy ale czyszczenie czy naprawa dolotu nic nie dała. Dalej jest to samo. Chciałbym podpiac alfe po kompa i zobaczyć parametry pracyy silnika, błedy jakie sa itp. W wawie byłem w 3 miejscach i wszedzie rozkładaja rece - "pozbylismy sie juz tych maszyn do alf strarych (Bałtroczyk, serwis alfy,fiata), "nie mamy jednak takiej wtyczki bo podpielismy sie pod pańskie auto ale nie działa" (serwis aut włoskich na połczyńskiej..) Czy ktoś może z Warszawy mi pomóc - ma kabel i program? Oczywiście płace w PLN i piwie za pomoc i fatygę dzięki za odp i rady

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    mi to wygląda na ciśnienie paliwa za słabe(regulator cisnienia)

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Stricken
    Dołączył
    04 2018
    Mieszka w
    Radom/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.4TS
    Postów
    9

    Domyślnie

    coś więcej możesz mi o tym napisać? czy można go jakoś sprawdzić pod katem jego pracy, gdzie sie dokładnie znajduje itp? i pytanie o pomoc z diagnostyka komputerową wciąż pozostaje. moze znacie miejsce w wawie gdzie wciąż obłsuguja 145.

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    145 Quadrifoglio '97 z 20VT, GT JTS
    Postów
    50

    Domyślnie

    Ja też bym poszedł tropem pompy paliwa. Jest to łatwo sprawdzić. Na listwie wtryskowej jest oznaczenie gdzie jest wejście a gdzie wyjście. Zdejmij przewód zasilający i spróbuj w niego wetknąć jakiś manometr nawet od pompki będzie co prawda na raz ale sprawdzisz ile nabija. Na starej miałem ledwo co 3.5 bar ale jeszcze chodziła normalnie tak mi się wydawało ale jak zmieniłem na taką co daje rade nabić prawie 7 bar to poczułem różnice. Co do diagnostyki to porostu jak nie ma złącza obd to już zawsze wszyscy stękają że nie mają kabla ze się nie da trzeba mieć specjalny komputer a to wcale nie prawda.

  5. #5
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Przejechałeś się z odłączoną przepływką??? Piszesz o druciku w przepływomierzu więc wnioskuję że Bosch to raczej nie jest.Drucik widać w g... zamiennikach które nie działają.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar Robalgis
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW 1.9 16v JTD 2006, Fiat 126p 1988, Ducati Monster 695 2007, AR 145 1.4 TS 1998 (2005-2010)
    Postów
    228

    Domyślnie

    ja miałem kiedyś podobnie w 145. Silnik 1.4 a V max. to 160 km/h. Wizyta w boschu, kontrole, diagnostyka, analizy. Wszystko ok, tylko diagnosta zwrócił uwagę, że podejrzanie jakoś mało powietrza mierzy przepływka. Winowajcą okazała się załamana rura doprowadzająca powietrze do airboxa. (znak po wypadkowej przeszłości auta). Rura była tak zagięta i załamana, że w ogóle dziwiono się, że to jeździło.

  7. #7
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Robalgis Zobacz post
    ja miałem kiedyś podobnie w 145. Silnik 1.4 a V max. to 160 km/h. Wizyta w boschu, kontrole, diagnostyka, analizy. Wszystko ok, tylko diagnosta zwrócił uwagę, że podejrzanie jakoś mało powietrza mierzy przepływka. Winowajcą okazała się załamana rura doprowadzająca powietrze do airboxa. (znak po wypadkowej przeszłości auta). Rura była tak zagięta i załamana, że w ogóle dziwiono się, że to jeździło.
    Tam jest kawałek rury z harmonijką,przepływomierz,kawałek rury i filtr. Nie ma możliwości zagięcia.
    Całość na wierzchu i widoczna. Więc nie wiem co miałeś zagięte.


    Sorry nie doczytałem że to przed filtrem. Więc sądzę że miałeś na myśli połączenie obudowy filtra z rezonatorem.
    Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 18-01-2019 o 18:55
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  8. #8
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Stricken
    Dołączył
    04 2018
    Mieszka w
    Radom/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.4TS
    Postów
    9

    Domyślnie

    Moje v max to 152km/h 4,5k oborotów na 5 biegu z gazem w podłodze. Mój przepływomierz - obudowa przynajmniej to bosch. wkładka ma u góry tam gdzie wchodzi wtyczka drucik w ksztalcie litery "U" z rezystorem + jeszcze jeden drucik u dolu wkładki w takim okienku (drucik jest zaglebiony w plastikowa obudowe wkładki). Sprawdze dokładnie jak wyglada ta rura pod airboxem, możę u mnie coś z nią jest też nie tak. nie próbowałem jechać bez przepływki bo auto zwykle po odpieciu powahluje ostro obrotami i zdarza mu sie gasnąć. moze kiedyś w nocy gdzieś potestuje jak nie bedzie ruchu jak sie bedzie jezdziło.
    Ostatnio edytowane przez Stricken ; 18-01-2019 o 23:02

  9. #9
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Stricken Zobacz post
    Moje v max to 152km/h 4,5k oborotów na 5 biegu z gazem w podłodze. Mój przepływomierz - obudowa przynajmniej to bosch. wkładka ma u góry tam gdzie wchodzi wtyczka drucik w ksztalcie litery "U" z rezystorem + jeszcze jeden drucik u dolu wkładki w takim okienku (drucik jest zaglebiony w plastikowa obudowe wkładki). Sprawdze dokładnie jak wyglada ta rura pod airboxem, możę u mnie coś z nią jest też nie tak.
    Jak pisałem wcześniej to nie jest Bosch.A inny nie będzie działał.Więc zaczynał bym zabawę od wymiany przepływomierza. Gdzieś jest temat z nr wkładek.Poszukaj.Masz 5 pinowy? Jeśli tak to wkład pasuje od większych TS i Busso. z chyba najtańszego przepływomierza z końcówką nr 019.
    Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 18-01-2019 o 23:07
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Stricken
    Dołączył
    04 2018
    Mieszka w
    Radom/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.4TS
    Postów
    9

    Domyślnie

    dobra, coś mnie tchnęło i pobiegłem do auta. pozwoliłem sie mu nagrzać po krótkiej rundce wokoł osiedla i odpiałem przepłwyke. no i pierwsze zdziwienie, oprocz marchewki auto nie zareagowało w żaden inny sposób- obroty na luzie wzorowe. wsiadłem - akurat prosta droga pusta daleko od centrum- to depnałem z 1 iiii się zaskoczyłem. Auto wyrwało do przodu, wbiło mnie w w fotel i na 2,3 kreci jak szalone do ponad 7k. głupia sprawa, bo wcześniej na rozgrzanym gasł, z 4 razy próbowalem i jakoś mnie to odwiodło od dalszych prób. Nie mam zielonego pojecia co się zmieniło, ale mam diagnozę.

Podobne wątki

  1. Diagnostyka komputerowa
    Utworzone przez kuwal w dziale Warmińsko-mazurskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-12-2015, 11:26
  2. Diagnostyka komputerowa
    Utworzone przez marciano0 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-10-2013, 19:51
  3. Diagnostyka komputerowa w Poznaniu?
    Utworzone przez Pazdro w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-07-2011, 18:46
  4. [156] JTS diagnostyka komputerowa
    Utworzone przez indorek1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-09-2008, 21:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory