Strona 3 z 19 PierwszyPierwszy 12345678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 188

Temat: SILNIK 1.9 TD

  1. #21
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    573

    Domyślnie

    Nowa turbawka w granicach 1500zł.
    Regeneracja starej, to zależy od 800 do 1200zł
    Ostatnio była wystawiona na allegro za 250 zł używana, podobno z rozbiórki, ale nie wiadomo w jakim stanie.
    Życie z pasją!
    145 1.9 TD
    147 1.9 JTD 16V

  2. #22
    wisiol
    Gość

    Domyślnie

    A nie orientuje się ktoś ile wytrzymuje nowa turbina :?:

  3. #23
    Gargamel2007
    Gość

    Domyślnie

    Nowa duzo kasy pare tys w fiacie mówili cos o 3 tys hehe. Dobra z moim autkiem juz wszystko okej :twisted: znajomy mechaniczek wszystkie srubki podkręcał i jak dałem 3500 tys obrotów odrazu polubiłem to autko. Regenracja mojego turba to był koszt 500 zł. Teraz trzeba trochę km porobic tylko zeby ta ropa tak szybko nie znikała :roll: a co do końcówki wydechu to tak troszke zakopcona na czarno. Turbo miałem zajechane zapieczone od strony wydechu narazie nic sie złego nie dzieje. Autko 130 tyś na liczniku także na diesla to nie jest jeszcze tak źle :mrgreen:

  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    573

    Domyślnie

    Cytat Napisał wisiol
    A nie orientuje się ktoś ile wytrzymuje nowa turbina :?:
    Wszystko zależy od tego czy użytkownik ma pojęcie o eksploatacji samochodu i jaki olej napędowy tankuje, turbawka powinna starczyć na 200tys.


    Co do ceny nowej turbiny naprawde tyle krzyczą :?: Gargamel 2007 a w jakiej firmie regenerowałeś, mają jakąś stronke w internecie :?:
    Życie z pasją!
    145 1.9 TD
    147 1.9 JTD 16V

  5. #25
    wisiol
    Gość

    Domyślnie

    Co do eksploatacji silników z turbodoładowaniem to wiem mniej więcej o co chodzi. Wiem że nie wolno dawać w palnik jak silnik nie jest rozgrzany i że po dynamicznej jeżdzie trzeba chwile poczekać żeby turbina sie ostudziła.

    Chyba że sie mylę.
    To mój pierwszy samochód z turbiną więc chętnie posłucham waszych rad co do eksploatacji.

    Jeśli chodzi o paliwo to zawsze tankuje na pewnych stacjach (dużych i firmowych)

  6. #26
    Gargamel2007
    Gość

    Domyślnie

    To było robione na jakiejś wiosce pod Zielona Góra http://www.odi.pl/firmy/16/234/1137516836/
    Ci z fiata z Zielonej u niego naprawiają turbinki i praktycznie chyba jest to jedyny dobry zakład mojej części świata.

    ;// http://www.autoteile-shopping.de/default.asp?lang=pl co do ceny nowej

  7. #27
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    573

    Domyślnie

    Cytat Napisał wisiol
    Co do eksploatacji silników z turbodoładowaniem to wiem mniej więcej o co chodzi. Wiem że nie wolno dawać w palnik jak silnik nie jest rozgrzany i że po dynamicznej jeżdzie trzeba chwile poczekać żeby turbina sie ostudziła.

    Chyba że sie mylę.

    Tak jak mówisz, choć nie słyszałem o tym że w silnikach diesla trzeba studzić turbine, w silnikach benzynowych owszem, ale co do diesli nie jestem przekonany.
    Życie z pasją!
    145 1.9 TD
    147 1.9 JTD 16V

  8. #28
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    573

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gargamel2007
    znajomy mechaniczek wszystkie srubki podkręcał i jak dałem 3500 tys obrotów odrazu polubiłem to autko.
    :shock: Ja nawet swojej do tylu nie kręce, a co dopiero powyżej :shock:
    Życie z pasją!
    145 1.9 TD
    147 1.9 JTD 16V

  9. #29
    Gargamel2007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Brzoza
    Cytat Napisał Gargamel2007
    znajomy mechaniczek wszystkie srubki podkręcał i jak dałem 3500 tys obrotów odrazu polubiłem to autko.
    :shock: Ja nawet swojej do tylu nie kręce, a co dopiero powyżej :shock:
    :mrgreen: trzeba było przetestować. Od jednej przejażdżki nic jej nie będzie. Powyżej 3500 też nie kręciłem ale o 3,5K sie otarło chyba ze obrotomierz coś przekłamuje. Na 5 powyżej 3 tys łapie mi juz 140 i te polskie drogi nie wiadomo ile mój klekocik poleci :roll:

    Cytat Napisał Brzoza
    Cytat Napisał wisiol
    Co do eksploatacji silników z turbodoładowaniem to wiem mniej więcej o co chodzi. Wiem że nie wolno dawać w palnik jak silnik nie jest rozgrzany i że po dynamicznej jeżdzie trzeba chwile poczekać żeby turbina sie ostudziła.

    Chyba że sie mylę.

    Tak jak mówisz, choć nie słyszałem o tym że w silnikach diesla trzeba studzić turbine, w silnikach benzynowych owszem, ale co do diesli nie jestem przekonany.
    Coś w tym musi być jednak prawdy bo gościu co mi naprawiał turbo powiedział ze jak bede deptał na nie rozgrzanym silniku i odrazu gasił gorący to turbo dostaje wtedy i moze znowu wysiąść. I to są właśnie uroki diesli :wink:

  10. #30
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    573

    Domyślnie

    A tak z ciekawości ile najwięcej jechaliście :?: :mrgreen:
    Życie z pasją!
    145 1.9 TD
    147 1.9 JTD 16V

Podobne wątki

  1. [159] silnik AR 159 1.9 jtd 120 KM a silnik Opel vectra 1.9 CDTI 120 KM IDENTYCZNE ???
    Utworzone przez Pielu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-08-2017, 20:52
  2. Kupię Silnik do ALFA ROMEO 147 1.9 JTD SILNIK 115 KM 937A200
    Utworzone przez dawidx500 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 13:51
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 21:57
  4. Błąd P0340, silnik zgasł, kreci nie odpala, silnik 1.6 TS
    Utworzone przez maryszkens w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 19:41
  5. [GTV] Silnik kaplica - silnik zazgrzytał i zgasł. Rozrusznik nie kręci wałem...
    Utworzone przez Ferrari-1 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 98
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory