Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17
  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    268

    Domyślnie

    rozkręcać nie trzeba było dużo bo tylko osłonę na dole przy wylocie powietrze na nogi a reszta pozostawała tak jak jest
    Czarna 156 2004r

  2. #12
    jonio
    Gość

    Domyślnie

    u mnie było to samo jak chcesz narazie jezdzic to mozesz połczyc przewody od nagrzewnicy wystarczy odkrecic osłone od strony kirowy i one sa na wierzchu

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    858

    Domyślnie

    jonio a co u Ciebie dokładnie było przyczyną?
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Dodge Daytona Shelby '90
    Postów
    1,255

    Domyślnie

    Podłączam się pod ostatnie pytanie.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Dodge Daytona Shelby '90 hahaha

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    858

    Domyślnie

    Przyczyną był zawór na nagrzewnicy, był pęknięty.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  6. #16
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa 146 1.4 T.S '98, Seicento 1.1 '00
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Dość często zawór przecieka na uszczelce króćca, niestety nie da się tam dostać i trzeba wymienić cały zawór, ja u siebie tak miałem.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    719

    Domyślnie

    Odświeżę temat...

    Wczoraj podczas robienia porządków w samochodzie po wyjęciu dywaników moim oczom ukazała się mokra podłoga od strony kierowcy. Po bliższym przyjrzeniu się zauważyłem, że na kratce nawiewu przy prawej nodze kierowcy jest biały nalot.
    Przeszukałem forum i stawiam na zawór nagrzewnicy, innej możliwości nie widzę.
    Teraz pytania:
    Jak się tam dostać?
    Czy jest przy tym dużo pracy?
    Czy też może wystarczy nalanie jakiegoś uszczelniacza do układów chłodzenia?

    Ubytek płynu nie jest jak na razie duży. Ostatnio dolałem ok. 0,6 l Paraflu.
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

Podobne wątki

  1. woda w kabinie
    Utworzone przez SmifNWessun w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-10-2014, 13:31
  2. Woda w kabinie
    Utworzone przez Rozzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-10-2014, 20:13
  3. Ucieka woda po stronie rozrządu - o co chodzi?
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-10-2011, 22:51
  4. Woda w kabinie
    Utworzone przez tomek_murawski w dziale Zrób to sam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-07-2011, 21:10
  5. Woda w kabinie
    Utworzone przez adamtup2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-07-2011, 18:08

bialy nalot w kratce nawiewu

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory