Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20
  1. #11
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Moga być też amorki krzywe dostał gdzieś po dziurach,

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar mac1us
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków Radziszów
    Auto
    Lancia Delta 2,0 16vt 4x4
    Postów
    219
    Oznaczony
    0 post/y/ów

    Domyślnie

    Jutro zamieszczę fotki przednich jak i tylnich opon w aucie taty, czyli bliźniaku 155. Tak samo na przodzie jak i na tyle są ścięte od wewnętrznej strony po obydwóch stronach, zawieszenie jest obniżone i ma negatyw, prowadzi się wyśmienicie, a zawieszenie jest całkowicie sprawne i ok, bo sam je mu robiłem chyba na wiosnę.

  3. #13
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    JA też mam obniżone itp. Całe zawieszenie zmieniałem i mam felgi 17 opony 215 profil 40 i jakoś dziwnie ale scieraja mi sie równo ? w 33 tak samo mam obniżone i sciera sie równo . Dodam że po tym obniżeniu negatyw mi sie nie zrobił na kołach.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marek_M
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Zamość / Lublin/Radom
    Auto
    Alfa Romeo 145 QV
    Postów
    74
    Oznaczony
    0 post/y/ów

    Domyślnie

    Siwy 144 - o amorkach nie pomyślałem, a też może być. Chociaż wahacze częściej się zdarzają.

    Jeśli chodzi o negatyw to w 155 raczej nie ma za bardzo pola do popisu? Wahacze wleczone z tyłu + McPherson Chyba że jakieś poważniejsze modyfikacje?
    Ostatnio edytowane przez Marek_M ; 30-08-2009 o 22:18

  5. #15
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    jedynie zakup śrub mimośrodowych ewentualnie można też na mocowaniu górnym amorka. I to tyle w 155.

    Ostatnio miałem zoplem właśnie z tym negatywem problem. I co sie okazała to włąsnie amorek krzywy był choć na pierwszy rzut oka był całkiem sprawny.

  6. #16
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,512
    Oznaczony
    0 post/y/ów

    Domyślnie

    U mnie był temat tego typu że jedno koło stało prosto a drugie było pochylone.Z racji tego że nie reguluje się kąta pochylenia od razu wyjąłem McPhersona i okazało sie że amortyzator jest krzywy (choć nie było tego widać jak był założony w aucie).Wymieniłem dwa amorki i po temacie.
    Nie wydaje mi się by wahacz miał z tym coś wspólnego.Chyba że założysz go dłuższego niż normalny wtedy zmieni się pochylenie koła albo zostanie podbity (zgięty) przy samej końcówce gdzie łączy się ze zwrotnicą.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marek_M
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Zamość / Lublin/Radom
    Auto
    Alfa Romeo 145 QV
    Postów
    74
    Oznaczony
    0 post/y/ów

    Domyślnie

    Jak są duże luzy na wahaczach to się koła rozjeżdżają - też się zdziwiłem, że aż taka różnica w kącie pochylenia, ale tak miałem - opony się do drutów zdarły. Tak czy inaczej rozebrać trzeba i sprawdzić te dwie rzeczy zanim się zacznie z mimośrodami kombinować.

  8. #18
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,512
    Oznaczony
    0 post/y/ów

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marek_M Zobacz post
    Jak są duże luzy na wahaczach to się koła rozjeżdżają - też się zdziwiłem, że aż taka różnica w kącie pochylenia, ale tak miałem - opony się do drutów zdarły. Tak czy inaczej rozebrać trzeba i sprawdzić te dwie rzeczy zanim się zacznie z mimośrodami kombinować.
    Ja miałem wahacze wyświechtane do granic możliwości i nie było różnicy w kącie pochylenia.U Ciebie może tak wyszło.Człowiek całe życie się uczy,choć nadal nie jestem co do tego przekonany.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  9. #19
    Użytkownik Embrion Avatar rafal155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 155 1.8 8V TS 93r,AR 166 2,4 JTD
    Postów
    22
    Oznaczony
    0 post/y/ów

    Domyślnie

    Ja miałem podobną sytuację w moim fordzie, kiedy to po ustawieniu zbieżności u mechanika przy hamowaniu zrzucało mnie na zewnątrz, wróciłem z reklamacją po tygodniu i okazało się, że facet już nie pracuje bo źle wykonywał swoją robotę. Dlatego ja radzę pojechać na jeszcze jedną diagnostykę i odżałować te 60 zł. dla pewności. Pozdrawiam

  10. #20
    VIECIO
    Gość

    Domyślnie

    Ja stawiam na wahacze u Ciebie, ja też mam przednie do wymiany :/ bo jest / \ .
    Ostatnio edytowane przez grzelutek ; 06-09-2009 o 16:27

Podobne wątki

  1. [159] Zdzieranie opon od wewnątrz
    Utworzone przez soso w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-05-2013, 15:13
  2. [166] zżeranie opon od wewnętrznej strony
    Utworzone przez 123ravo123 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 18:18
  3. Gdzie są cięgna od recyrkulacji wewnętrznej?
    Utworzone przez zgrad w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-05-2012, 12:01
  4. [145] Jakie wymiary wycieraczek przednich od strony kierowcy i pasażera ?
    Utworzone przez Maati w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-04-2012, 16:49
  5. Zdzieranie opon od wewnątrz
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-02-2011, 22:14

golf iv z przodu ściera opony od środka

dlaczego opona w samochodzie z jednej strony jest bardziej zacięta

zdzieranie opon od wewnątrz

sciera opone od wewnatrz przyczyna

Dlaczego pszednie zjednej strony zdzierajo sie opny

vw polo drze opony od srodka

zdziera opony od zewnątrz vw golf 4

zdziera sie bieznik od wewnatrz

czemu zdzieraja sie przednie opony od srodka

zdzieranie sie wewnetrznej strony opon passat

sciera od wewnatrz opony

166 zdziera opony wewnetrznie

sciera sie opona od strony wewnetrznej

alfa wahacze a scinanie opon

vw golf od wewnatrz zdziera opony

zbiera opony od srodka alfa 159

zdziera opone od wewnącz

vw polo scina opony od wewnatrz przyczyna

vw sharan zacina się przednia

zdziera opone od zewnetrznej alfa 147

alfa 159 sciera opony od srotka

przyczyny zdzierania opon

zdzieranie przednich opon

golf scina opone od wewnatrz

dlaczego opony sie scieraja lo zewnatrz

zzdira opone lewą od zewnątrz

Dlaczego zjednej strony zdzierajo sie opny

zdzieranie opon po jednej stronie

scina wewnetrzna czesc opony

dlaczego sciera sie opona od strony zewnetrznej

zbie

dlaczego zdiera opony od srodka z przodu auta

fabia scina opony od srodka

zdziera wewnetrzna strone opony

zdzieraja sie opony od wewnatrz

przyczyna zdzierajacych sie opon alfa156

zdziera opony od srodka przyczyny

przyczyna scierania opin przednich

zdzieranie przednich opon od zewnetrznej strony

sciera wewnetrzne strony opon z przodu

przyczyna zdzierania opon tyl alfa romeo

dlaczego opony w samochodzie scieraja sie po stronie wewnetrznej

scieranie opon golf v

starta wewn

zbiera opony od wewn

Bierze opone od srodka

zbiera wewnetrzna. opony sharan

zdziera mi opone od wewnatrz

scina opony od srodka

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory