Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Jastrzębie Zdrój
    Auto
    była AR 146 1.6 TS 99r, jest Lancia Lybra 1.8
    Postów
    325

    Domyślnie Linka ręcznego

    Sparciały mi gumki na lince ręcznego.Co z tym zrobić?Trzeba odrazu linki wymienić czy jest sposób na odratowanie starych?
    Zaraziłem się wirusem alfa

  2. #2
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,092

    Domyślnie

    jest stary sposob na koncu pancerza zakladsz koncowki plastikowe te zaciskane termicznie /uzywa sie ich w elektryce/

  3. #3
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    518

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix
    jest stary sposob na koncu pancerza zakladsz koncowki plastikowe te zaciskane termicznie /uzywa sie ich w elektryce/
    dokladnie tylko jeszcze trzeba dobrze linke przesmarowac i popsikac wd40.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  4. #4
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,092

    Domyślnie

    nie pisalem o smarowaniu bo uznalem ,ze to oczywiste a co ciekawe podpatrzylem to u naszych braci motocyklistow

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Jastrzębie Zdrój
    Auto
    była AR 146 1.6 TS 99r, jest Lancia Lybra 1.8
    Postów
    325

    Domyślnie

    Dzięki wielkie.tak też zrobię jak radzicie
    Zaraziłem się wirusem alfa

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar nietyx
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    GT & 145
    Postów
    634

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dencior
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Huta Krzeszowska
    Auto
    AR 146 1.6 TS ;159 jtdm; Hornet
    Postów
    92

    Domyślnie

    Dobry pomysł z tymi rurkami termokurczliwymi na końcach linki. Będe musiał tak zrobić bo mam sparciałe gumy, i przez to dostaje mi się woda do linki, a co za tym idzie- zamarza w mroźne dni.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    155 2,0 8v;156 2,5 24v;159 jtd 16v
    Postów
    3,959

    Domyślnie

    Cytat Napisał dencior
    Dobry pomysł z tymi rurkami termokurczliwymi na końcach linki. Będe musiał tak zrobić bo mam sparciałe gumy, i przez to dostaje mi się woda do linki, a co za tym idzie- zamarza w mroźne dni.
    podpowiem ci jaki "patent"zrobilem przy swojej.rurka termokurczliwa,zalozona na koniec pancerza linki.na linke zalozony(po przcieciu wzdluz)wezyk gumowy o srednicy wewnetrznej jak linka,dlugosc tego wezyka ok 1 cm.nastepne dosunolem ten wezyk do pancerza,co jednoczesne jest z tym ze schowal sie on pod rurke termokurczliwa,ktora wystawala poza ten wezyk okolo 5mm.podgrzalem rurke termokurczliwa i zrobilo sie calkiem niezle uszczelnienie :wink: oczywiscie przed uszczelnianiem trzeba wyjac linke i wymymyc z niej brud i wode.przy pomocy np WD40 czy lepiej jeszcze PLACKa.
    Było kilka wcześniej, jest 155 ,156 & 159

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dencior
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Huta Krzeszowska
    Auto
    AR 146 1.6 TS ;159 jtdm; Hornet
    Postów
    92

    Domyślnie

    Dzięki Lesio. Na pewno skorzystam z porady, troszkę czasu wolnego i biorę się za robotę.

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar frynas
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    sieradz/międzyrzecz
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 16v 150KM
    Postów
    202

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146
    Cytat Napisał dencior
    Dobry pomysł z tymi rurkami termokurczliwymi na końcach linki. Będe musiał tak zrobić bo mam sparciałe gumy, i przez to dostaje mi się woda do linki, a co za tym idzie- zamarza w mroźne dni.
    podpowiem ci jaki "patent"zrobilem przy swojej.rurka termokurczliwa,zalozona na koniec pancerza linki.na linke zalozony(po przcieciu wzdluz)wezyk gumowy o srednicy wewnetrznej jak linka,dlugosc tego wezyka ok 1 cm.nastepne dosunolem ten wezyk do pancerza,co jednoczesne jest z tym ze schowal sie on pod rurke termokurczliwa,ktora wystawala poza ten wezyk okolo 5mm.podgrzalem rurke termokurczliwa i zrobilo sie calkiem niezle uszczelnienie :wink: oczywiscie przed uszczelnianiem trzeba wyjac linke i wymymyc z niej brud i wode.przy pomocy np WD40 czy lepiej jeszcze PLACKa.

    i nie dostaje się woda do tych linek????
    nie zamarzały wam linki??? teraz zimą przy -20 ?
    u mnie te gumki są sparciałe i popękane ale linka jest ok nie ma żadnych śladów zużycia
    chyba taki patent wypróbuje
    alfa romeao 146 1,9TD

Podobne wątki

  1. linka ręcznego
    Utworzone przez nymo w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-07-2011, 13:23
  2. [166] Linka ręcznego
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-01-2009, 08:45
  3. [166] Linka(i) hamulca ręcznego.
    Utworzone przez Kayrol w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-01-2009, 19:51
  4. (155) Linka ręcznego
    Utworzone przez FlaY w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-04-2008, 06:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory