Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 50
  1. #21
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,066

    Domyślnie

    Metedą prób i błedów

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #22
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    Sory ale nie moge sie powstrzymac:
    Metoda prob i bledow to mozna sobie farbe dorabiac...!

    Kazdy tlumik i rura wydechowa ma bardzo duze znaczenie dla kompresji spalin i przepustowosci spalin przy okreslonych obrotach silnika. Rure to mozna sobie zamontowac w pokoju zeby panny na niej tanczyly, w ukladzie wydechowym kazdy promien zakretu jest skrupulatnie obliczany (dlatego nieraz rury mozna bardziej ergonomicznie poprowadzic a sa zamontowane tak ze przeszkadzaja w naprawach).
    Kasujac srodkowy tlumik napewno zmienisz parametry kompresji spalin, na bank zamulisz auto, bedzie glosniejsze, bedzie pierdzialo a nie buczalo, i beda sie przegrzewac kolektory.
    Montujac rure o wiekszej srednicy jeszcze bardziej je zamulisz ale kolektory juz nie beda osiagaly tak ekstramalnych temperatur.
    O znaczeniu ukladu wydechowego pisane bylo w watku dotyczacym strumiennicy wydechowej - przeczytajcie to lepiej zanim zepsujecie auta.
    Z tego co wiem to w Alfie nic sie nie da poprawic w ukladach wydechowych poza budowa ich od podstaw ze stali kwasoodpornej.
    Pozdrawiam.

  3. #23
    Sprawy zlotowe Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,053

    Domyślnie

    nic dodac nic ujac to samo mi powiedzieli w renomowanych firmach tuningowych / tlumiki/

  4. #24
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,066

    Domyślnie

    Chyba nie czytasz dokładnie tego co napisałem . W poprzednich alfach gdy nadchodził czas wymiany wydechu, zawsze kasowałem środkowy tłumnik i z tego powodu nic się nie działo i jak możno pisac takie rzeczy że w Alfach nie można poprawic fabryki jak nie sprubujesz to się nie przekonasz chyba że nie czujesz potrzeby albo się boisz. Obliczenia obliczeniami a autko na benzynę przerabiają na gaz , wymieniają różne orginalne części na inne nie tylko wydechy więc się powstrzymaj od krytyki nie chcesz to nie, przymusu nie ma to tylko dyskusja

  5. #25
    Sprawy zlotowe Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,053

    Domyślnie

    musimy cos uscislic nie zawsze tlumik glowny to akurat srodkowy czesto jest to ostatni a bywa ze jest ich dwa mniejsze z przodu a pozostale to tylko kosmetyka . twoje odczucia sa tylko subiektywne a jedynie hamownia moze to potwierdzic lub obalic. ale dobrym przykladem jest nasz poczciwy komarek / to taki motorower/ i kazdy kto go mial probowal cos tam kombinowac z wydechem i niestety co by nie robic to i tak najwiecej mocy mial na fabrycznym .mi w firmach t.. wspominali ze efektywnosc pzerobek wydechu w alfach jest niewielka i miesci sie w granicach bledu pomiarowego. ale modyfikacja glebsza tz. polaczana z walkiem, glowica kolektorem ssacym jak i wydech dopiero daje odczuwalne wyniki i dopiero wtedy nalezy poprawiac fabryke. nie sadze aby cos oszukiwali w koncu z tego zyja wiec jaki by mieli interes zniechecac mnie do tych przerobek.pozdrowienia

  6. #26
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,066

    Domyślnie

    Jak widac młody to ja nie jestem i trochę życia przy samochodach spędziłem i potrafię odczytac różnice w dynamice samochodu którym jeżdziłem sporo lat. Prawdą jest to że przy wydechu V6 nie mam doświadczenia co napisałem i tu mogę się mylic co do przeróbki wydechu ale i tak spróbuję jak przyjdzie czas na wymianę układu

  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    440

    Domyślnie

    u nas jeżdżą 2 155v6 z rurą 2 calową (kopią SS) zamiast środkowego + seryjny końcowy bosala. Obie są ciutke bardziej 'gardłowe', na hamowni obciążeniowej mierzyliśmy na razie tylko jedną - wyszło 170 kucy (żadnych innych przeróbek) z małym niedoborem momentu max. W Krakowie końcowy z nierdzewki można zrobić za 400 pln (w miare dobra, sprawdzona robota).
    Aha i jeszcze jedno takie wyczuwanie zmian dynamiki auta dupą, czy nawet pomiar stoperem to można o kant stołu

  8. #28
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,066

    Domyślnie

    Co prawda kierowcą testowym a tym bardziej rajdowym nie jestem , oni są od tego żeby oprucz komputerów wyczuwali ustawienia samochodów również DUPĄ

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    440

    Domyślnie

    no nie urodził się jeszcze taki kierowca co dupą by wykres narysował a tym bardziej podał wartości na tym wykresie a ustawienia zawiasu to coś ciut innego

  10. #30
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,066

    Domyślnie

    Myślisz . że kierowcy dupa ma tylko wpływ na ustawienia zawieszenia?tego komputer nie zrobi ? to dlaczego piszą na forum że muli auto , że brakuje mocy itp. komputer im powiedział czy własna dupa

Podobne wątki

  1. płyn do układy wspomagania kierownicy
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 04-11-2012, 21:17
  2. Czy ktoś potrafi projektować układy elektroniczne?
    Utworzone przez Parzi w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-01-2010, 17:47
  3. Kolektor wydechowy
    Utworzone przez Cameyo w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-08-2009, 13:05

cameyo ki mailas.com

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory