Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 50
  1. #31
    ViP Romeo Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 2 szt , Alfa Galaxy / BUSSO Stelvio Super 280KM
    Postów
    1,624

    Domyślnie

    Jeśli można!
    podstawa to analiza -podpinasz analizator + hamownia i wiesz wszystko!
    jeśli zrezygnować z tł. środkowego - to zmienia skład spalin i wzrasta predkość spalin z katalizatora- sonda zbyt gwałtownie reaguje- kłopoty z równomiernym ustawieniem obr. jałowych a jeśli jeszcze dojdzie filtr stożkowy to juz mamy niezłe falowanie.
    W nioski! sodda - szybciej pada - złe spalanie - czyli świece i olej szybciej do wymiany- a jesli jeszcze gaz to juz nieraz problemy z uszczelkami pod gł. to tyczy sie banzyniarek- diesle są mmniej wrażliwe .
    Pozdrawiam!!!

  2. #32
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,145

    Domyślnie

    Są tłumniki końcowe które mają wolny przelot spalin i są takie które takiego przelotu spalin nie mają. Na Boga nie mówcie , żę jak pozbawię wydech środkowego tłumnika to będę jeżdził komarem a potem dupą na asfalcie

  3. #33
    ViP Romeo Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 2 szt , Alfa Galaxy / BUSSO Stelvio Super 280KM
    Postów
    1,624

    Domyślnie

    żle mnie rozumiesz - zawsze cos moze sie udac - DZIAŁA ale nie wiesz jak długo- na torze - so inne prawidła - wiesz koszty nie graja roli bo silnik i tak jest na jeden rajd

    Wiem jedno nie ma nic za DARMO!!!
    Pozdrawiam

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    441

    Domyślnie

    W 155 sonda jest przed katalizatorem który jest w puszce razem z pierwszym tłumikiem. W obu autach w których wstawilismy rury, nie ma żadnych problemów z falowaniem czy z sondami. Jedno jezdzi już ponad rok, drugie krócej bo zostało dopiero co odratowane po instalacji gazowej.

  5. #35
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,145

    Domyślnie

    Wreście przyjazna wiadomośc , dzięki bo czułem się żle w przekonywaniu kompumaniaków

  6. #36
    Administrator ds. społecznych Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
    Postów
    2,904

    Domyślnie

    Dzisiaj pozedlem do warsztatu gdzie Panowie zajmują sie tłumikami. Niepozorny, ale bardzo fachowy. Pan wyciagnal katalog Bosala i wyczytał tam ze w 2.0 i 2.5 V6 jest taka sama średnica rur i oba układy są identyczne. Jako że Bosal wyszedlby ok 900PLN poszukal mi polskiego zamiennika z firmy Płuciennik za 230PLN. Teraz tylko musze skrzynie włożyc do swojej Alfy i jade zakładać układ wydechowy

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    hehehe no dość ciekawa dyskusja

    Powiem tak. Ja w swojej 33 1.7 16V wywaliłem katalozator, założyłem strumienicę i też jest OK.

  8. #38
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,145

    Domyślnie

    NO PROSZĘ dwa różne silniki a ten sam układ wydechowy , te obliczenia mają chyba duży rozrzut

  9. #39
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    441

    Domyślnie

    W 156 w ofercie Supersprinta (czyli tłumik sportowy/tuningowy a nie jakis tam bzykacz) jest tak ze koncowy jest ten sam dla wersji 1.6, 1.8, 2.0, 2.5, 1.9 jtd i 2.4 jtd. Rura srodkowa jest wspolna dla 1.6 1.8 i 2.0 i inna dla 2.5. Natomiast sportowy zamiennik katalizatora jest wspolny dla wszystkich wersji benzyny (poza gta).

  10. #40
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,145

    Domyślnie

    Co z tego wynika ?.................

Podobne wątki

  1. płyn do układy wspomagania kierownicy
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 04-11-2012, 21:17
  2. Czy ktoś potrafi projektować układy elektroniczne?
    Utworzone przez Parzi w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-01-2010, 17:47
  3. Kolektor wydechowy
    Utworzone przez Cameyo w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-08-2009, 13:05

cameyo ki mailas.com

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory