Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: ustawienie paska rozrządu

  1. #11
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    189

    Domyślnie

    kolego a spróbuj pasek odwrócic w taki ssposób: (ciezko to opisac) patrzac na ten schemat co dałes zdejmij pasek w takieej pozycji jak jest teraz i górna jego czesc pochyl na siebie(tak jak bys okno dachowe otwierał ) a dolna czesc paska założ na góre tak aby kreska pokrywajaca sie obecnie z wałem głownym pokrywała sie ze znakiem na wałku wydechowym. moim zdaniem znaki powinny sie pokrywac z tym ze ten ktory masz obecnie na wałku wydechowym wyladuje na wale głownym i odwrotnie. patrzec na ten schemat w moim załozeniu strzałki kierunkowe paska wyladuja pomiedzy kołem wału korbowego a napinaczem. jesli przekombinowałem to nie bijcie

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    397

    Domyślnie

    Strzałki BEZWZGLĘDNIE muszą wskazywać kiuerunek obrotu. Znaki są po to aby upewnić się co do poprawności ustawienia wału korbowego. W uposzczeniu : skoro wałek wydechowy jest na blokadzie i na kole jest znak, który pokrywa się ze znakiem na pasku i drugi znak pokrywa się ze znakiem na wale korbowym to jest OK.

  3. #13
    woyto
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfaauto Zobacz post
    kolego a spróbuj pasek odwrócic w taki ssposób: (ciezko to opisac) patrzac na ten schemat co dałes zdejmij pasek w takieej pozycji jak jest teraz i górna jego czesc pochyl na siebie(tak jak bys okno dachowe otwierał ) a dolna czesc paska założ na góre tak aby kreska pokrywajaca sie obecnie z wałem głownym pokrywała sie ze znakiem na wałku wydechowym. moim zdaniem znaki powinny sie pokrywac z tym ze ten ktory masz obecnie na wałku wydechowym wyladuje na wale głownym i odwrotnie. patrzec na ten schemat w moim załozeniu strzałki kierunkowe paska wyladuja pomiedzy kołem wału korbowego a napinaczem. jesli przekombinowałem to nie bijcie
    No tak właśnie. Ja go przekręcałem z prawej na lewą, a nie z góry na dół.
    Wczoraj jeszcze zademonstrowano mi jak to należy przełożyć.
    Wstyd mi, że na to nie wpadłem

    Zmyliło mnie to, że te białe strzałeczki na pasku są w widocznym miejscu czyli między wałkami. Ale jak założę go poprawnie to znajdą się jakoś między wałem a napinaczem gdzie ich w ogóle nie widać. Co z kolei jest nieintuicyjne


    To na koniec pytanie, jak przejechałem na pasku 150 km to mogę go przełożyć czy już nowy?

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    397

    Domyślnie

    Zmień na nowy, paska zasadniczo się drugi raz nie zakłada zwłaszcza w TS'ie, który je lubi zerwać, druga sprawa że chodził na odwrót....

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    146 1,6 Ts 2000r
    Postów
    132

    Domyślnie

    Panowie chciałbym odświeżyć nieco temat , a mianowicie, jak naciągacie pasek rozrządu? Macie ten specjalny klucz do naciągania, czy bez klucza sobie radzicie?

  6. #16
    Moderator Romeo Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,471

    Domyślnie

    Ja sobie dorobiłem klucz do naciągania paska rozrządu bo nie widziałem innej opcji a pchać jakiegoś łoma to chyba bym musiał na głowę upaść.Zresztą i tak był by problem użyć takiego argumentu więc ja uważam że obligatoryjnie specjalny klucz musi być.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [33] Ustawienie rozrządu
    Utworzone przez mati33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 27-01-2013, 10:59
  2. PILNE! Ustawienie kół pasowych przy wymianie paska
    Utworzone przez blandor w dziale 147
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 10-11-2012, 20:07
  3. ustawienie paska rozrzadu
    Utworzone przez pinokio10 w dziale 156
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 18-02-2012, 12:48
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-07-2011, 12:34
  5. Poprawne ustawienie naciągu paska MicroV w silnikach 2.4 TD/JTD
    Utworzone przez maciek_czer w dziale Zrób to sam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-09-2009, 20:00

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory