Strona 1 z 11 12345678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 104
  1. #1
    MariuszR1
    Gość

    Domyślnie [145/146/155 TS 16v]Wymiana wariatora

    Witam

    Mam pytanie czy ktoś sam wymieniał wariator? Przymierzam się do tej operacji i nie wiem dokładnie jak wygląda jego demontaż, czy trzeba specjalny klucz do tego?

  2. #2
    xaraf
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o narzędzia to na pewno niezbędne będą blokady wałka, dostępne powszechnie na allegro np. KLIK Być może przyda Ci się ten link, co prawda po angielsku, ale dosyć kompleksowo wyjaśniona i pokazana wymiana: http://home.hccnet.nl/jaap.bouma/PhaseVariator.htm

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    trzeba włozyc wałek w imadlo za krzywke, czasem nie blokowac wałka w głowicy i wtedy wariator odkrecac bo to głupota. nastepnie przykrecic cos do wariatora, ja mialem płaskownik na dwie mocne sruby przykrecony do wariatora, kawałek przedłuzki i juz odkrecony..

  4. #4
    MariuszR1
    Gość

    Domyślnie

    Ok dzięki za informację, jak wymienię dam znać.

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    10,451

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista
    trzeba włozyc wałek w imadlo za krzywke, czasem nie blokowac wałka w głowicy i wtedy wariator odkrecac bo to głupota. nastepnie przykrecic cos do wariatora, ja mialem płaskownik na dwie mocne sruby przykrecony do wariatora, kawałek przedłuzki i juz odkrecony..
    Nie prawda wariator odkręcic można blokując wałek ssący i odpowiednim kluczem ( jesli taki masz ) wykręcasz wariata i wkręcasz nowy w ten sam sposób jesli takiego klucza nie masz musisz zdemontować wałek ssący

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    no jesli taki klucz istnieje to ok, domyslalm sie ze za ten wpust na koncu wałka sie go zaklada tak?? pokaz fotke

    mialem na mysli ze są takie miszcze co blokuja krzywke jakimis narzedziami czy czyms co mają pod ręką o głowice i wtedy to juz nie jest normalne..

  7. #7
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    10,451

    Domyślnie

    Wałek blokujemy normalnymi blokadami a wariata wykkręcamy ( odpowiednim kluczem )bez zdejmowania wałka ssącego

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    aha no to powodzenia :roll:

  9. #9
    MariuszR1
    Gość

    Domyślnie

    A co to za klucz musi być?

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    10,451

    Domyślnie

    Można go dorobić to jest klucz z takimi kołeczkami które wchodzą w otwory w opisie koła na wariatorze

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  2. Wymiana wariatora i???
    Utworzone przez SCHNNAZZI w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-10-2012, 11:36
  3. Wymiana rozrzadu i wariatora 2.0 jts
    Utworzone przez hipolo w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-04-2011, 14:20
  4. wymiana wariatora
    Utworzone przez kapalek w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-10-2009, 15:21
  5. [145] wymiana rozrzadu i wariatora
    Utworzone przez Pellsik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-12-2007, 14:16

wariator alfa romeo 156 1.6t

jak odkrecic wariator alfa

1.6 twin spark

alfa romeo 145 1.4 ts wariator

jak odkrecic wariator w alfie

wymiana wariatora alfa warszawa

wymiana wariatora alfa 166

1.4 twin spark remont wariatora

147 wariator cena

gdzie znajduje sie wariator alfa romeo 156 obraz

jak wymienic wariator alfa 147

wariator alfa 145

wariator alfa 156 2.0 ts

alfa 155 1.7 twin spark zawory

montaz wariatora 1.8 tbi

jak wycignac wariator alfa ts

jak zdemontowac wariator w alfa romeo

wymiana wariatora fiat

wariator alfa ts jak go odkrecic

alfa romeo 156 2.0 twin spark wymiana wariatoraalfa wymiana wariatora 145 1.4rysunek wariatora1.8 ts wariatorWARIATOR ALFA TSalfa 156 2.0 jak wykrecic wariatoralfa 156 18 wariatoralfa romeo 147 1.6 t.spark schemat wymiany rozrzadudemontaz wariatora 2.0TSdemontaz wariatora alfa147rozrząd alfa romeo 145 1.4 tsalfa 147 1.6 twin spark wariatorjak odkrecic wariator 1.6Tswymiana wariatora alfa 146odkrecenie wariatora alfajak wykrecic wqriator 1.8jak wykrecic wariatora 1.8jak odkrecic wariator 2.0tsgdzie jest wariator alfa romeo 156 1.8 twin sparkalfa 156 1.8 wymiana wariatorawariator alfa 156jak wymienic wariator w alfa romeoalfa jak wymienić wariatorwymiana wariatora alfa 156 1.8tsjak zdjac wariator z walka rozrzadu w Alfiewariator w alfie 1.4 tswymiana wariatora alfa 147wariator alfa romeo 146 1.6 ts cenajak wymienić wariator alfa 2.0alfa 147 jak wymienic wariatornaprawa wariator alfa 1.6

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory portal kierowców i fanów motoryzacji