Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Jarencja
    Gość

    Domyślnie Praca silnika 2.0 16V TS

    Siemanko.
    Może ktoś z kolegów spotkał się z takim zjawiskiem że jadąc autkiem na 2 biegu jest troszkę jakby zamulone i nagle dostaje potwornego kopa.
    Co to może być?
    Czy może to być wina pompy, a może wariator?
    pozdrawiam

  2. #2
    Emenems
    Gość

    Domyślnie

    Wariator. Też tak miałem.

  3. #3
    ViP Romeo Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    145 1.6TS, 166 Q2 2.5 V6
    Postów
    1,059

    Domyślnie

    Ale taki kop to chyba standardowy objaw pracy Twin Sparka..
    Tyle, że ten kop powinien być wyczuwalny na każdym biegu.

  4. #4
    webmaster007
    Gość

    Domyślnie

    kop jak w kazdnej 16 od 3- 3,5 tys obrotów powinien byc odczuwany lecz jezeli na tylko go czuc na 2 biegu to wariator (500zł z robocizna w 3miescie) jeżeli na 1 tez masz problemy z moca i ruszaniem to przepływka do tego dochodzi.

    Rada praktyczna wymieniajac rozrzad warto to zrobic z wariatorem za raz popatrz na stan przebiegu i przelicZ czy sie opłaca pozdrawiam

    ps.: nie ma jak boxer silniki nie do zarrzniecia lecz niestety nie maja tego powera

  5. #5
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,166

    Domyślnie

    alfa jezdzi sie spokojnie na niskich obrotach, a jak potrzeba momentu to sie redukuje zeby miec w okolicach 3,5 tys...

  6. #6
    Jarencja
    Gość

    Domyślnie Praca silnika 2.0 16V TS

    Witam.
    Na jedynce jest ok, w sumie na każdym biegu jest ok ale 2 jest specyficzna tzn. ma takie małe przytrzymanie. Czasami jest tak przez chwilę że idzie na pełnej mocy.
    Z 3 jest już bardzo dobrze.
    4i5 bez zarzutu.
    Silnik rano po odpaleniu czasem zagra czasem nie, jak jest rozgrzany potrafi przygrać ale nie jest to jakiś klekot.
    Może faktycznie to ten wariat.
    Pozdrawiam

  7. #7
    Emenems
    Gość

    Domyślnie

    Na 100% Wariator

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,141

    Domyślnie

    Mój Wujo ma 156 2L i ciągle narzeka na mulenie na niskich obrotach a do tego zaczeły pływac wolne obroty , czy oby napewno to jest wariator ?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Praca silnika
    Utworzone przez szeff w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-10-2014, 08:15
  2. [159] Praca Silnika
    Utworzone przez basti5674 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-09-2013, 14:30
  3. [164] Nierowna praca silnika
    Utworzone przez Bart528 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-03-2011, 09:03
  4. Praca silnika 1,6
    Utworzone przez KeReK w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 15-06-2009, 22:25
  5. [156] Praca silnika
    Utworzone przez juirzur83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-06-2008, 17:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory