Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 76
  1. #11
    madryar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał radek155
    Postanowiłem jednak poczekać do jesieni i na jesien kupić autko. Myślę, że będzie to na 90 % GTV. Jak już bedę pewny na 100 % i będę miał odpowiednią ilość mamonki to na pewno się odezwę do Ciebie.
    Cytat Napisał madryar
    Co do tego komisu w Dębicy-jakis miesiac temu wracajac z Krakowa ogladalem w tym komisie srebna gtv 2.0 v6 tb- widac bylo zapylenia w kilku miejscach wiec byla malowana, miala podarty fotel. Z ta tez moze byc roznie, trzeba by bylo ja obejrzec dokladnie.
    Ta ma rozdarty fotel!!!!
    Hehe czyli takie im sie trafiaja-ta srebna miala naklejona taka smieszną late na to rozdarcie :wink:

  2. #12
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    a co sądzicie o tej? mi sie bardzo podoba..niocena troszkuu wysoka.... :wink:

    http://www.mobile.de/SID0Gp4iwOCICMb...1111237311665&

  3. #13
    Sprawy zlotowe Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,077

    Domyślnie

    radek moze lepiej 156 z v6, turbina to ciezki temat sa takie co padaJA JUZ PO 70000 CHOC ZNAM PRZYPADEK ze po 30000 padla w nowce nissanie a o kosztach juz ci kolega napisal

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    870

    Domyślnie

    Oj widzę Radku iż masz ciężki orzech do zgryzienia,ale nie dziwię się Tobie.Powiem szczerze,że 164 długo do mnie nie przemawiała,srednio mi się podobała i nie podobała mi się strasznie kratka nawiewu przy zegarach.W sumie takie nic ale siedziesz i to cały czas widzisz.Nigdy nie miałem okazji aby z bliska dobrze poznać 164,dopiero obejrzałem sobie dokładniej Camela na zlocie we Włocławku i zaczęła mi się podobać.Przeglądałem foty w internecie i po mału coś zaczęło przemawiać,ja lubie duże samochody i to było plusem.Kiedy się przejechałem tą którą mam stwierdziłem,że to jest to co chciałbym mieć.A więc to nie jest miłość do 164 od pierwszego luknięcia tylko miłość która pomału się naradzała i pomału rosła aż do momentu kiedy stwierdziłem iż muszę ją mieć.Teraz czuję się jak prawdziwy gość kiedy staję na czerwonym świetle i zawsze ktoś stojący z boku luka na moją bestię i widać iż nie może się napatrzyć.


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

  5. #15
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    O nowym podatku bedziemy dyskutowac dopieor jak wejdzie w zycie... Poki co UE nie zgadza sie na wprowadzenie podatku ekologicznego. Rzad za to zastanawia sie nad podatkiem rocznym, bedziemy go placic za kazde auto, co roku, wysokosc w zaleznosci od ilosci spalin...

    Akcyza potaniala, nie pameitam do ilu, ale to niewazne, bo akcyza ma ten plus, ze wystarczy napisac umowie 100 euro i wychodza ceny do przelkniecia

  6. #16
    Piotr
    Gość

    Domyślnie

    Generalnie jeśli chodzi o zawieszenie w GTV to chyba nie ma takiej tragedii jak pisze Madry gdyż zawieszenie w GTV jest takie samo jak w 145. Ja za tylny wahacz do swojej Alfy z tego co pamiętam dałem około 550zł (ASO - zamienników nie ma). Wahacze przednie również są chyba takie jak w 145. Tarcze hamulcowe w gtv 2.0v6tb mają średnice 284mm, taką samą średnice mają tarcze w 145QV, z tego co pamiętam w cennikach jest to jedna pozycja (145QV, GTV 2.0 16V TS i GTV 2.0v6TB). Nic więcej niestety na temat tego auta nie wiem, zresztą tylko tyle chciałem dodac do tego co napisał madry. Jak dla mnie największą zaletą GTV jest pozycja za kierownicą, naprawdę super się siedzi. Ogólnie Alfa Romeo GTV to bardzo fajny samochód, ale to też zależy od wersji silnikowej, Twin Sparka można sobie chyba odpuścic (swoje pali, a przyspiesza raczej średnio).

    Może warto zastanowic się nad Fiatem Coupe 2.0 16V Turbo ?
    spalanie przy spokojnej jeździe jakieś 11l, przyspieszenie zadowalające (samochód praktycznie nie ma turbodziury i zaczyna ładnie przyspieszac już od około 3000obr/min). Wady jak dla mnie są tylko dwie, a mianowicie auto prowadzi się jak łódka no i wnętrze (to już nie jest GTV). Ceny częsci podobne do GTV (za wyjątkiem tylnych wahaczy, które w Coupe z tego co wiem potrafią kosztowac nawet 700zł), usterkowośc może nawet niższa. Fiat ma napewno przestronniejsze wnętrze i sporo większy bagażnik. Dużym plusem Fiata jest również Visco Drive (taka fabryczna szpera), ale niestety nie udało mi się sprawdzic jak działa.

    Pozdrawiam :wink:
    Piotr z Rzeszowa

  7. #17
    Maniek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał radek155
    hehehe 164 najlepiej wyglada z tyłu jak dla mnie.W środku- poprostu włoski design Nie wiem ciągle biję sie z myślami. Jeżeli ktośmógłby napisać coś jeszcze o GTV, zwłaszcza o wersji z silnikiem 3- litrowym to bardzo chętnie poczytam.
    Przerażają mnie koszty paliwa, bo czytałem, że pali koło 20 po mieście, a ja mam strasznie cieżką nogę czasami Tylko, że spalanie jeszcze mógłbym przełknąć.
    Sprawa jestr też tego rodzaju, że takiej GTV-ki w Polsce ze świecą szukac w rozsądnej cenie. W grę wchodzi tylko sprowadzenie z niemcowni. Ale tu pojawia się problem- cło, akcyza czy jak ją tam teraz nazywają. Od nowego roku mna być ponoćcoś koło 13% od wartopści auta o ile pamiętam przy silnikach powyżej 3 litrów. I tak np. jak w urzędzie wezmą sobie cennik tych aut to np. 13% od ok 16 000 zł to daje prawie 2000 zł plus tłumacz, paliwo itp. I tak robi się nagle 3000 dodatkowych kosztów . A to już lekko zaboli moją kieszeń
    Ta noga potrafi zrobic 16 punktów karnych za jednym strzałem,haha

  8. #18
    madryar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotr
    Generalnie jeśli chodzi o zawieszenie w GTV to chyba nie ma takiej tragedii jak pisze Madry gdyż zawieszenie w GTV jest takie samo jak w 145. Ja za tylny wahacz do swojej Alfy z tego co pamiętam dałem około 550zł (ASO - zamienników nie ma). Wahacze przednie również są chyba takie jak w 145.

    Czyzby?Nie wiedzialem ze w 145 jest zawieszenie wielowahaczowe...
    GTV ma z tylu cztery wahacze -gorne to wydatek 560 zl za sztuke, dolne to dokladnie 446 zl sztuka-co w sumie daje nam lacznie kwote ponad 2 tys zlotych (jak wczesniej pisalem poza ASO zamiennikow nie ma) jak dla mnie to lekka tragedia :wink:
    Przod jak podawalem jest taki jak w innych modelach Fiata np bravo/brava wiec byc moze w 145 tez takie wahacze wystepowaly ale wydaje mi sie ze te w GTV sa delikatnie grubsze...
    To tylko tak tytulem wyjasnienia.

    Chce opisac swoje doswiadczenie dotyczace FC poniewaz wlasnie mam za soba 1400 km ciaglej jazdy Fiatem Coupe 20v turbo (bylismy po taka sztuke z kolega w Bawarii :wink: )
    Jestem pod takim wrazeniem tego samochodu, ze bez chwili wahania zamienil bym swoja GTV na to autko. Zaznaczam, ze moj brat jezdzi od wielu lat Fiatem Coupe 1.8 16v i wiele razy jezdzilem FC 16v turbo...jednak 2.0 20v turbo to zupelnie inna bajka...samochod przyspiesza jak szalony, jest niesamowicie elastyczny, z latwoscia zamyka licznik(260km/h) i do tego super sie prowadzi (dokladnie ten egzemplarz poniewaz ma cale zawieszenie Noviteca, pozatym zawieszenie w 20v turbo rozni sie od innych FC) i super hamuje (czterotloczkowe Brembo i tarcze 305mm). Dzwiek przy przyspieszaniu jest przepiekny i nie do opisania (ladniejszy niz w mojej v6 tb), a 5 cylindrow na wolnych obrotach pracuje tak, ze nie wiemy czy silnik jest zapalony.
    Mysle ze jezeli Fiat Coupe to jedynie z tym 5 cylindrowym, turbodoladowanym silnikiem, a 16v turbo to silnik z ktorym "zawsze cos jest..." i na starcie bym go sobie odpuscil.

    Dodam tylko jeszcze ze przy sredniej predkosci 120km/h spalil na tych 1400 km srednio 7,8 litra na 100km-czego chciec wiecej :wink:

    Pozdrawiam

  9. #19
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Ja na twoim miejscu wybrał bym gtv z motorem 3.0 v6 jeśli już chcesz ten samochód. Zasugeruj się chociaż tym, że większość tych co są do sprzedania to 2.0 turbo, a chyba nie jest trudno wywnioskować co to oznacza . Poza tym silnik na turbinie to koszty w takim samochodzie, bo napewno nikt nie używał go do niedzielnych wypadów . Spalanie też będzie pewnie podobne.

    Wiesz nie namawiam cię, ale.... Może 75 america :mrgreen: ops:
    http://www.mobile.de/SIDRAK8uVivmD2....1111237168266&

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar Stefan116
    Dołączył
    03 2006
    Mieszka w
    Puławy
    Auto
    GT 1600 Junior z 1972r.
    Postów
    691

    Domyślnie

    A ja powiem tak dopuki nieprzejedziesz sie sam każdym z modeli które ci interesują niebędziesz wiedział który jest tak naprawde dla ciebie. Pomumawiaj sie na różna jazdy próbne i oględzieny Fiata Coupe AR GTV może Spidera jak masz gdzieś niedaleko do sprzedania i 155V6.
    Ja jednak tak czyta i czytam i widze że ciągnie cie do GTV ale masz spory sentyment do 155 tak więc może lepiej kupić 155 ale tylko Q4?
    Zobacz to auto dlamnie jeśli chodzi o 155 to tylko ten model a i cena przyzwoita http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1915053

Podobne wątki

  1. Co kupić- czekam na porady
    Utworzone przez madzik3026 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 03-04-2014, 00:58
  2. porady przy zakupie / kupić - nie kupić REORGANIZACJA
    Utworzone przez kompot w dziale Sprawy organizacyjne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-08-2013, 09:34
  3. Kupić / nie kupić - prośba o opinie
    Utworzone przez Focur w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-11-2012, 08:23
  4. Jaką kupić (opinie,porady)
    Utworzone przez Pixel w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-09-2012, 12:32
  5. Potrzebne porady, chcę kupić alfę 156 lub 147
    Utworzone przez matezoma w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-08-2011, 10:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory