Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 76
  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar Stefan116
    Dołączył
    03 2006
    Mieszka w
    Puławy
    Auto
    GT 1600 Junior z 1972r.
    Postów
    691

    Domyślnie

    Powiem tylko że za 155 Q4 przemawia że jest spora znaczy na wakacje spakowac sie można spokojnie a na KJS czy próbach sprawnościowych z tym modelem żadna GTV czy FC niemaja szans ze względy na napęd :twisted: No jak by niepatrezć to Delta Integrale czyli wilk w owczej skórze :twisted:

  2. #22
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    Panowie nie pisac posta pod postem!!
    Bo bedziemy kasowac

    Ja sie nie zastanawialem jakbym wygladal w 75 tylko czy temperament do mnie pasuje...

  3. #23
    madryar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał radek155
    No tak ciagnie mnie do GTV, ogólnie do czegoś co będzie się wyrózniało na ulicy. GTV jest wyjaztkowa pod tym wzgledem. 155 Q4 ponoć jest potwornie droga w eksploatacji i dlatego raczej odpuszczę ten model sobie.
    jeżeli chodzi o 75-kę- to niestety to nie jest auto w którym się widzę i czułbym sie dobrze, mimo, że niczego mu nie brakuje.Fiat raczej odpada, bo jeżeli miałby byćFiat to tylko Barchetta .
    Tak więc na arzie pozostaje mi GTV i opinie na jej temat. Zwłaszcza na temat wersji 3litrowej.
    Myslalem podobnie jak Ty jezdzac Fiatem Coupe 1.8...po jezdzie 20vt nie mial bym juz problemu z wyborem :wink: Przejedz sie tym Fiatem i GTV, zobaczysz ze silnikowo zadna Alfa nie rowna sie do topowej wersji FC- nawet GTA, ktora na papierze niby jezdzi podobnie w bezposredniej konfrontacji nie ma szans-FC 20vt seryjnie jezdzi 14.6 na 1/4 mili i ze sprawnym kierowca przyspiesza do setki w rowne 6 sekund (GTA robi co najwyzej niskie 15 sekund)W wolnossacej odmianie jest to najmniej awaryjny silnik Fiata, a te z turbo robia nawet pol milionowe przebiegi (jedynie turbina bedzie wymieniana), spalanie 7,5 na trasie i max. 13 w miescie przy szybszej jezdzie.

    Tak jak pisze kolega wyzej-koniecznie musisz sie przejechac i wtedy podjac decyzje- ja jestem pewien-po przejazdce 20vt wybralbym to autko :wink: Na forum Fiata Coupe jest kilka osob,ktore maja lub mialy GTV, niektorzy nawet przesiedli sie z FC na GTV-co sie stalo pozniej, zgadnij?-kupili znowu FC 20vt :wink:


    Pozdrawiam

  4. #24
    Digit
    Gość

    Domyślnie

    To ja zaserwuję trochę liczb:

    GTV 2003 3.2 - 3197ccm 240KM 1415kg 5,89 kg/KM
    FC 2.0 20VT - 1998ccm 220KM 1310kg 5,95 kg/KM
    FC 2.0 16VT - 1995ccm 195KM 1250kg 6,4 kg/KM
    GTV 3.0 24V - 2959ccm 220KM 1430kg 6,5 kg/KM
    GTV 2.0 V6 TB - 1970ccm 200KM 1430kg 7,15 kg/KM
    GTV 3.0 12V - 2959ccm 192KM 1415kg 7,4 kg/KM

    Nie można zanegować rasowości pięciocylindrowego Fiata z motorem 20VT Fiata, na którego dodatkową korzyść przemawia zainstalowana visco-szpera.
    Ale Alfa będzie piękniejsza, ani też wiele w tyle nie zostanie... No i wrażenia subiektywne, V6 to zawsze V6.

    Kolego madryar średnie 15 to obszar 2.0 TS, wiec trochę deprecjonujesz GTV V6 - może powinieneś zabrać swoją na hamownię? (no offence) :-P

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2005
    Mieszka w
    Piaseczno
    Auto
    niestety inny
    Postów
    67

    Domyślnie

    Siema Radziu,
    tak sobie dziś bawiłem się ogłoszeniami i znalazłem coś takiego http://cgi.ebay.pl/Alfa-Romeo-GTV_W0...QQcmdZViewItem
    Pozdrawiamy

  6. #26
    madryar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Digit
    To ja zaserwuję trochę liczb:

    GTV 2003 3.2 - 3197ccm 240KM 1415kg 5,89 kg/KM
    FC 2.0 20VT - 1998ccm 220KM 1310kg 5,95 kg/KM
    FC 2.0 16VT - 1995ccm 195KM 1250kg 6,4 kg/KM
    GTV 3.0 24V - 2959ccm 220KM 1430kg 6,5 kg/KM
    GTV 2.0 V6 TB - 1970ccm 200KM 1430kg 7,15 kg/KM
    GTV 3.0 12V - 2959ccm 192KM 1415kg 7,4 kg/KM

    Nie można zanegować rasowości pięciocylindrowego Fiata z motorem 20VT Fiata, na którego dodatkową korzyść przemawia zainstalowana visco-szpera.
    Ale Alfa będzie piękniejsza, ani też wiele w tyle nie zostanie... No i wrażenia subiektywne, V6 to zawsze V6.

    Kolego madryar średnie 15 to obszar 2.0 TS, wiec trochę deprecjonujesz GTV V6 - może powinieneś zabrać swoją na hamownię? (no offence) :-P

    Wiesz te suche dane, ktore tu przytaczasz nijak sie maja do rzeczywistosci, nie widzialem w Polsce czasu z oficjalnych zawodow gdzie jakakolwiek GTA zrobila czas lepszy niz 15 sekund. Alfa GT z silnikiem 3.2 w Rzeszowie robila 15.4, malo tego nie widzialem zeby jakakolwiek GTV 3.0 v6 24v zrobila lepszy czas niz 15.3 (oczywiscie mowie o profesjonalnych torach za granica bo u nas takowej na zadnych zawodach pewnie nie bylo...proponuje przejzec czasy np. z Santa Pod w Angli, w tabelach sa podane czasy i samochody)
    Z ta 15 dla GTV 2.0 TS to oczywiscie zartujesz? Czas w granicach rownych 16 dla TS to juz sukces...

    2 lata temu na hamowni moja alfa miala 186 KM i ponad 240 Nm (seria 200KM i 279 Nm wiec troszke brakowalo ale wiemy ze hamownia , hamowni nie rowna...tym bardziej ze moj czas na 1/4 to 15.49 czyli taki jak dla innych seryjnych aut z podobna moca i waga, a np wedlug Twoich danych FC 16vt powinno byc szybsze niz moja GTV-niestety seryjne FC kolegi z moca na hamowni 189KM zrobilo na Bemowie identyczny czas jak moj 15.48-cos tu sie nie zgadza prawda?)
    Teraz mam duzo wieksza turbine(Garrett GT28R i doladowanie 0,9 bara- to dane dla zorientowanych w temacie :wink: ) i mysle ze przekroczylem 200KM- wszystko pokaze hamownia jak tylko zrobie kompletny przelotowy wydech.

    Wiesz czuje, ze mnie zaatakowales wiec musze sie bronic, a jestem bardzo obiektywny w tym temacie-tato od 5 lat jezdzi Alfa 156 1.8 TS, ja mam GTV, a obok niej zawsze stoi FC 1.8 16v-wiec jak widzisz kochamy w domu wloskie autka-szczegolnie Alfy.Nie mozesz mi zarzucic tez, ze jestem laikiem w temacie 1/4 mili poniewaz interesuje sie nia od lat, podobnie jak wszelakimi modyfikacjami silnika, znam dane z zawodow i czasy jakie jest w stanie zrobic seryjna Alfa GTV czy GTA( w przeciwienstwie do Ciebie-jezeli przytoczysz jakies konkretne dane z SSS lub zagranicznych zawodow dla seryjnej GTV 2.0 TS z srednia 15 przeprosze i uznam za wyrocznie-jednak nie znajdziesz takowych bo jest to nie mozliwe dla nie wybebeszonego, seryjnego TS w ciezkiej GTV!!!)

    Co do tego nieszczesnego FC 2.0 20vt -we Wroclawiu jest silna grupa ludzi z tymi samochodzikami-znajdz jakas GTA lub GTV 3.0 i zorganizujemy konfrontacje-na prostej bedzie to bicie slabszego...co innego tor czy kreta droga-tu Alfa bedzie z pewnoscia lepsza.
    Malkontenci, ktorzy potrafia przytoczyc dane z katalogu sa wszedzie...osiagi weryfikuje droga.

    No i jak napisales subiektywnie v6 to v6-ale jak mniemam nie slyszales wciaganego na obroty 2.0 20vt...Alfa bedzie zawsze ladniejsza? Dla mnie czy dla Ciebie tak...dla mojego brata juz nie...wiec to juz kwestia gustu, a jak wiemy o nich... :wink:

    Pozdrawiam

  7. #27
    Digit
    Gość

    Domyślnie

    Ojojoj, wyszła niezła prowokacja :-P
    Dane miały być poglądowo, to nie żadna wyrocznia, a wątpliwości mogłyby rozsądzić tylko zawody włoszczyzny.

    P.S. hyhy, przecież napisałem - no offence

  8. #28
    madryar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Digit
    Ojojoj, wyszła niezła prowokacja :-P
    Dane miały być poglądowo, to nie żadna wyrocznia, a wątpliwości mogłyby rozsądzić tylko zawody włoszczyzny.

    P.S. hyhy, przecież napisałem - no offence

    Hehe no tak to moj wloski temperament :wink: Peace

    Pozdrawiam

  9. #29
    Piotr
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Digit
    To ja zaserwuję trochę liczb:

    GTV 2003 3.2 - 3197ccm 240KM 1415kg 5,89 kg/KM
    FC 2.0 20VT - 1998ccm 220KM 1310kg 5,95 kg/KM
    FC 2.0 16VT - 1995ccm 195KM 1250kg 6,4 kg/KM
    GTV 3.0 24V - 2959ccm 220KM 1430kg 6,5 kg/KM
    GTV 2.0 V6 TB - 1970ccm 200KM 1430kg 7,15 kg/KM
    GTV 3.0 12V - 2959ccm 192KM 1415kg 7,4 kg/KM

    Nie można zanegować rasowości pięciocylindrowego Fiata z motorem 20VT Fiata, na którego dodatkową korzyść przemawia zainstalowana visco-szpera.
    Ale Alfa będzie piękniejsza, ani też wiele w tyle nie zostanie... No i wrażenia subiektywne, V6 to zawsze V6.

    Kolego madryar średnie 15 to obszar 2.0 TS, wiec trochę deprecjonujesz GTV V6 - może powinieneś zabrać swoją na hamownię? (no offence) :-P
    Jeżeli GTV 2.0TS robi 15.5-15.7 na 1/4mili (średnie 15) to np. moja ibiza jedzie na 14.9-15.0 hehe

    W Rzeszowie startatowała ostatnio Alfa 156 (wyciągnięte siedzenia, wąskie opony) i zrobiła czas 16.2, ten egzemplarz moim zdaniem jechał bardzo dobrze. Więkoszosc Alf 156/GTV 2.0TS jeżdżących po naszych drogach miałaby problemy z zejściem poniżej 16.4s.
    __________________________________________________ _____________________

    Nie rozumiem dlaczego tak się boicie o te turbiny.
    Radek poszukaj w swojej okolicy jakiejś Alfy GTV i Fiata Coupe (16VT, 20VT). Przejedziesz się i będziesz wiedział jakie auto jest dla Ciebie lepsze. Mnie osobiście z tej trójki najbardziej interesowałby Fiat Coupe 20V Turbo. Można poruszyc sprawe prowadzenia się samochodu w zakrętach. Moim zdaniem w Polsce jest bardzo mało miejsc na takie testy. Na torze kartingowym takie 20VT nie byłoby gorsze np. od Alfy 156GTA. Na ulicy znów nikt nie jeździ ostro po zakrętach bo może się to źle skończyc, także i tu nie powinno byc większej różnicy. Pozostają "prawdziwe" tory, których w Polsce jest bardzo mało. Moim zdaniem jeśli tylko nas stac i mamy taką możliwośc powinniśmy kupowac jak najszybsze auta. Nawet nie chodzi mi o same wyścigi, ale jazde codzienną. Mocniejszym i szybszym autem na codzień jeździ się znacznie lepiej niż tym słabszym. Frajda z jazdy to jest moim zdaniem podstawowe kryterium przy zakupie samochodu.
    Fiat Coupe 20V Turbo ma zbliżone lub lepsze osiągi od Mazdy Rx-8, Subaru Imprezy WRX, Alfy Romeo 156/147GTA, a nawet Audi S3 (oczywiśnie wykluczam tutaj pojedynek z miejsca). Natomiast taka Barchetta przyspiesza i hamuje gorzej od większości aut klasy GTI 2.0 16V.

    Pozdrawiam :wink:
    Piotr z Rzeszowa

  10. #30
    madryar
    Gość

    Domyślnie

    Silnik z barchetty byl montowany wlasnie w FC 1.8 i Punto II HGT- jego wadą jest bardzo czesto padajacy wariator( koszt okolo 600zl) i nie najnizsze spalanie-w miescie przynajmniej 10 litrow...pozatym jest w miare żwawy i z lekka "lódeczką" radzi sobie zapewne nie najgorzej :wink:

Podobne wątki

  1. Co kupić- czekam na porady
    Utworzone przez madzik3026 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 03-04-2014, 00:58
  2. porady przy zakupie / kupić - nie kupić REORGANIZACJA
    Utworzone przez kompot w dziale Sprawy organizacyjne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-08-2013, 09:34
  3. Kupić / nie kupić - prośba o opinie
    Utworzone przez Focur w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-11-2012, 08:23
  4. Jaką kupić (opinie,porady)
    Utworzone przez Pixel w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-09-2012, 12:32
  5. Potrzebne porady, chcę kupić alfę 156 lub 147
    Utworzone przez matezoma w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-08-2011, 10:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory