Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 76
  1. #51
    madryar
    Gość

    Domyślnie

    Jest dokladnie tak jak pisze PietereQ i Alfista.
    3.0 v6 24v będzie z pewnoscią mniej awaryjna od 2.0 v6 tb, niewiele szybsza, takze duzo drozsza w zakupie (chociaz ja nie kupilbym "okazji" z silnikiem 2.0 v6 tb- takich po prostu nie ma :wink: -jezeli jest dobrze utrzymana i sprawna bedzie też odpowiednio kosztować- te z allegro odpuscilbym praktycznie wszystkie, obserwuje te aukcje od paru lat-niektore sprzedaja sie latami, inne zaraz po kilku miesiacach od zakupu znowu trafiaja na allegro...nie wiem czym to jest spowodowane, moze spalaniem? drogim serwisem? a może w dużej mierze "zużyciem" ? ) Jednak ja nie ryzykowalbym kupna 2.0 v6 tb w PL, szukal bym czegos za granica(tam jednak maja wiekszą kulture techniczną), oczywiscie sprawdzając autko wcześniej.
    GTV kupilem bo dla mnie bylo to auto przepiękne, z duszą (chociaz fwd), o którym dlugo marzylem, a wracając po pracy i kladąc się do lóżka już wyobrażalem sobie mnie za kierownicą wymarzonej, czarnej GTVki :wink: . Wybralem silnik 2.0 v6 tb ponieważ chcialem móc latwo zwiekszyć moc, a wiadomo, że w n/a jest to trudne, wymaga dużych nakladów finansowych i daje wymierne efekty...w samochodzie z turbo jest prościej -program, wydech, intercooler, wieksze turbo, pompa, wtryski i tak dalej...

    Przyznam też, że GTVke kupilem "oczami" i "emocjami" :wink: , mialem później chwile slabości i przeklinalem ją dość często...jednak przychodzily zawsze takie dni jak dzisiejszy :wink: - zrobilem sobie częściowo przelotowy wydech i po wyjeździe z warsztatu znowu pokochalem to autko, dostalo niezlego "kopa" i ma jeszcze ladniejszy dzwięk - mam teraz ochote spowrotem iść do autka i pojeździć nim bez celu sluchając dzwięku bov'a, wydechu, i wkręcanego na obroty silnika.
    Tak więc związek z GTV jest bardzo "toksyczny" :wink: -raz ją kochasz, a raz nienawidzisz :wink:

    Pozdrawiam

  2. #52
    Piotr
    Gość

    Domyślnie

    piotr co znaczy Twoim zdaniem brak mocnych silnikow?? przeciez tutaj jest mowa o mocach rzedu przeszlo 200PS w samochodzie na bazie segmentu C i to jeszcze dosc odchudzonego (np maska w technologi SMC) do tego wystarczy wybebeszyc, wstawic kubeł i auto wciąga wszystko co stanie mu na drodze... rozumiem ze dla niektorych to jeszcze malo ale po co komu 400tu konne bydle na codzien co chla po 30 litroow??

    Kurcze rzeczywiście troszkę głupio napisałem, silniki są może i mocne ale nie wiem dlaczego osiągi GTV w serii nie odzwierciedlają tych 200KM.

    Jeśli miałbym wybierac między 2.0v6TB a 3.0v6 to wybrałbym pierwszą opcje. Silnik Turbo tak jak pisał Madry jest poprostu bardziej rozwojowy w razie jakby seryjne osiągi były niewystarczające.

    Pozdrawiam
    Piotr z Rzeszowa

  3. #53
    perver
    Gość

    Domyślnie

    No wreszcie jakies konkretniejsze odpowiedzi
    Potwierdzily sie moje przypuszczenia ze pewniejszym wyborem bedzie 3.0, mimo ze "pssst" kusi...
    Niestety bede szukal 3.0 a nie 3.2,bo za malo kasiory mam w tym momencie,ale mysle ze 3.0 tez daje rade.
    Auto jest piekne!!!! I nie ma innej opcji zebym go nie kupil!!!
    Jest jak piekna kobieta, jak napisal Madry-kochasz i nienawidzisz!
    Teraz legalnie bede mogl miec kochanke
    A co do tuningu to jesli zabraknie mi KM to turbo doloze do 3.0!!! Takiej GTV jeszcze chyba w Polsce nie ma??? Mimo,ze jeden z posiadaczy 164 3.0 planuje turbo w najblizszym czasie,to jednak nie GTV... Moze bede mial jedyna GTV 3.0 robiaca "psssst"???
    Jednak to narazie odlegle plany, podejrzewam,ze po zakupie na jakis czas starczy mi 220 KM,a potem zobaczymy?

    aaaaa jeszcze jedno! Na stronie Gadula Motosport znalazlem tabele z chipami do Alfy!
    Chip w GTV 3.0 daje 16 KM. Ktos ma orientacje czy to dobre jest???

  4. #54
    Łukasz K.
    Gość

    Domyślnie

    aaaaa jeszcze jedno! Na stronie Gadula Motosport znalazlem tabele z chipami do Alfy!
    Chip w GTV 3.0 daje 16 KM. Ktos ma orientacje czy to dobre jest???
    ja byłem w V-Tech i po 3 h picia herbaty powiadomili mnie że "nic się nie da zrobic" ! Byłbym bardzo ostrożny w podejmowaniu takich działań . Plusem jest to że za darmo dostałem wykres .
    Zaskoczony jestem natomiast tym że nic nie udało się wycisnąć - chipowałem już wolnossący silnik i efekty były bardzo fajne . Jednak nie daj się omotać opowieściom że spalanie pozostanie na takim samym poziomie - to bajki jeśli chcesz korzystać z efektów nowego programu ...

  5. #55
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    ale 2.0 chyba tak fajnie nie ryczy jak 3,0

  6. #56
    perver
    Gość

    Domyślnie

    eeeeeeeee no spalanie mnie nie interesuje 8)
    Interesuje mnie extra moc ktora plynie z tego chipa.
    O ile dobrze pamietam to na tym forum znalazlem link do tej tabeli na stronie GADULI. Byla tam chyba wiekszosc modeli Alfy w spisie i dokladnie rozpisane ile z jakiego silnika w jakiej furze na chipie wykrecaja. Nie bylo tylko cen niestety.
    Skoro tak na pewniaka oferuja takie przyrosty,a firma dosc znana i z tradycjami to moze cos w tym jest. Jesli cena bylaby w okolicach 2 tys i faktycznie przybyloby mi te 16 KM to chyba warto wydac kase... :roll:

  7. #57
    Łukasz K.
    Gość

    Domyślnie

    No więc tak - ceny są :
    http://www.godula.cc.pl/index.php?mo...gu%20chipowego
    a jak byłem na miejscu (V-Tech też znana i ceniona firma) to stwierdzili że najpierw muszą wyjąć sterownik żeby wogóle sprawdzić czy mogą wgrać odpowiedni program . Z kolei jak się hamowałem u Goduli to rozmawiałem z pracownikami mówiąc że chcę stożkowy filtr i inne duperele a na końcu będę robił u nich chipa ... facet tajemniczo zmrużył oczy , ściszył głos i stwierdził żebym się nie wygłupiał bo dostać to mogę max 3 KM extra (wyjściowo 163 , czyli jakieś 2% więcej - reasumując u Ciebie powinno dać 5KM więcej) .
    Nie chcę Cię Broń Boże odwodzić od pomysłu ale muszisz się liczyć z rozczarowaniem (ja chodziłem struty prawie tydzień bo też obiecywano mi na kartce kilkanaście koni więcej) . Najlepiej wszystko doświadczać na własnej skórze .
    A wracając to sedna sprawy - większa pojemność jest lepsza od mniejszej , zawsze jak zacznie Ci brakować koni możesz dołożyć turbo/kompresor (będzie ciekawiej i oryginalniej) , a kilka lat temu w jakieś motoryzacyjnej gazecie był test drogowy 2.0 V6 Turbo i stwierdzono że czasy pomiarów elastyczności są delikatnie mówiąc "słabe" :? Poza tym wszyscy mechanicy z którymi rozmawiałem zgodnie stwierdzili że to niebywale problemy-rodzący silnik(2.0 V6T) i jego niewłaściwa obsługa może doprowadzić do rozpaczy następnego właściciela .
    Już znasz mój pogląd na własny dylemat .

  8. #58
    perver
    Gość

    Domyślnie

    Nie no ze mna nie jest tak zle
    Z dystansem podchodze do takich chipow, jednak nie znam silnikow alfy za bardzo dlatego spytalem czy ktos,cos itd?
    No i znowu sie nie pomylilem,niestety
    Podsumowujac to jednak pierwsza mysl najlepsza! Pocieszyc sie seria,a jak przestanie cieszyc,a uprzyjemniacze typu: wydech,sportowy filtr itd przestana cieszyc to szarpne sie pewnie na turbo i na klapie bedzie 3.0 V6 TB :mrgreen:
    Jesli nikt mnie nie wyprzedzi to bedzie chyba pierwsza taka w polsce?
    Znajac mnie to 220 KM szybko mi sie znudzi...

    A wracajac na ziemie to musze najpierw znalezc ta wymarzona czarna pieknosc... :wink:

  9. #59
    wera
    Gość

    Domyślnie

    chyba już gdzieś czytałam o przymiarce turbawki do trzech litrów, a przynajmniej o planach

  10. #60
    drugimarcin
    Gość

    Domyślnie

    Chipowanie V-ki w Alfie to trudne zadanie i mizerne efekty, na wykresach nie widac poprawy az do ok. 6000 obr. pozniej dopiero chip troszke przewyzsza serie, plus taki ze mozna cos zrobic z ogranicznikiem obrotow, tylko po co (moim zdaniem).
    2,0 tb nie jest wyzylowanym silnikiem, turbo dmucha 0,6 bara czyli niewiele i troche mozna go podkrecic bez nadwyrezania, bajki z wiekszym intercoolerem czy turbo odpuscilbym, skupilbym sie na tym co juz jest.

Podobne wątki

  1. Co kupić- czekam na porady
    Utworzone przez madzik3026 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 03-04-2014, 00:58
  2. porady przy zakupie / kupić - nie kupić REORGANIZACJA
    Utworzone przez kompot w dziale Sprawy organizacyjne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-08-2013, 09:34
  3. Kupić / nie kupić - prośba o opinie
    Utworzone przez Focur w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-11-2012, 08:23
  4. Jaką kupić (opinie,porady)
    Utworzone przez Pixel w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-09-2012, 12:32
  5. Potrzebne porady, chcę kupić alfę 156 lub 147
    Utworzone przez matezoma w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-08-2011, 10:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory