Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 38
  1. #11
    Emenems
    Gość

    Domyślnie

    Dziwne. Wersja Alfy 1.6 145 Boxer była wyposażona w tarcze na tyłach. 1.6 T.S mimo że mocniejsza ma już bębny. Chyba jednak chodzi o ABS.

  2. #12
    Piotr
    Gość

    Domyślnie

    tak, chodzi o ABS :wink:

    Jeśli chodzi o przeszczep układu hamulcowego to prawdopodobnie wystarczy tylko zmienic belke, tak mi kiedyś mówił mechanik który serwisował moją Alfe. Belke możesz kupic nawet przez allegro, kompletna z hamulcami to koszt jakieś 600zł. Kupując używną trzeba bardzo uważac żeby nie kupic krzywej, na oko nie da się tego stwierdzic - trzeba kupowac w ciemno. Wszystko wychodzi dopiero gdy zamontuje sie ją do auta, samochód albo będzie jechał prosto albo bokiem.
    Z tego co pamiętam jak dzwonił do Car Gryfu to oferowali mi kompletną belke z tarczami z tyły za 1000zł.

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    Mi z przodu klocki piszcza Az tylu mam bebny (nie mam ABS)

  4. #14
    rysiu145
    Gość

    Domyślnie

    Kazda 1.8 TS ma tarcze z tylu bebny maja tylko 1.4 wyjatek 1.6

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    756

    Domyślnie

    Ja w mojej niuni 1.4 TS mam tarcze tu i tu i ABS
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    756

    Domyślnie

    Ja w mojej niuni 1.4 TS mam tarcze tu i tu i ABS
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

  7. #17
    ViP Romeo Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    145 1.6TS, 166 Q2 2.5 V6
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti
    Musze wymienic tylnie, bo piszcza i do tego tarcze juz mam troche wytarte, ale na to na razie nie bede mial funduszy... Jakie klocki najlepsze?
    I na czym stanęło :?:
    U mnie po wizycie w ASO okazało sie, że mam jedną tarcze krzywą..
    Grubość tarcz i zużycie klocków, nie wskazywały na konieczną wymianę, ale wynik na badaniu chyba nie pozostawia złudzeń.
    Co sądzicie :?:
    Kiedyś pod ksywką "rigobert".

  8. #18
    ciechu
    Gość

    Domyślnie

    Wracając do głównego tematu... Szczerze mogę polecić FERODO DS PERFORMANCE. Są po prostu rewelacyjne. Fakt, że kosztują trochę więcej niż zwykłe, ale gdy wymieniałem hamulce i założyłem komplet tych klocków plus tarcze ZIMMERMANN miałem wrażenie jakbym miał za chwile wylecieć przez przednią szybę. Świetna modulacja, zero jakichkolwiek pisków, zrobiłem już 15tys i nie mogę powiedzieć żebym je oszczędzał a nadal sprawują się świetnie. Oczywiście pozostaje kwestia ceny ale coś za coś. Pozdrawiam serdecznie.

  9. #19
    ViP Romeo Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    145 1.6TS, 166 Q2 2.5 V6
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    Cytat Napisał ciechu
    plus tarcze ZIMMERMANN
    Cytat Napisał ciechu
    Szczerze mogę polecić FERODO DS PERFORMANCE
    A jak jest w tym zestawie z piszczeniem i pyleniem klocków.
    Ja teraz mam zwykłe klocki ferodo i strasznie pylą. A do tego jak się rozgrzeją to popiskują. Delikatnie ale jednak. I wolałbym uniknąć tych efektów..
    Kiedyś pod ksywką "rigobert".

  10. #20
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    Cytat Napisał rigobert
    I na czym stanęło
    U mnie po wizycie w ASO okazało sie, że mam jedną tarcze krzywą..
    Grubość tarcz i zużycie klocków, nie wskazywały na konieczną wymianę, ale wynik na badaniu chyba nie pozostawia złudzeń.
    Co sądzicie
    Na tym, ze nie mam funduszy...
    W miedzyczasie bylem jeszcze na przegladzie, hamowanie jeszcze w normie (czyli takiej w ktorej moge jezdzic). na tych wspolczynnikach wyszlo mi 60% i 20%. minimum jest niedaleko, chyba 50 i 15, ale do wakacji mam nadzieje jeszcze hamulce dotrwaja... w moim przypadku potrzebna jest zmiana tarcz i klockow z tylu... wiec juz troszke wiekszy wydatek ;/
    oporow toczenia mi nie mierzyli, ale na bank sa, bo slysze jak piszczy
    a jaka grobosc tarcz powinna byc w silniku 1.8?

Podobne wątki

  1. Klocki hamulcowe TRW czy nie TRW?
    Utworzone przez kiler_911 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 21:43
  2. [145] Klocki hamulcowe
    Utworzone przez kubatron w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 20-07-2009, 17:11
  3. Klocki hamulcowe
    Utworzone przez peep20 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-04-2009, 22:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory