Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35
  1. #21
    zwiezu
    Gość

    Domyślnie

    w 155 td jest seryjny intercoller... a jesli chodzi o strumienice a zwezke venturiego to 2 rozne rzeczy... istotnie, zwezka sluzy do podniesienia cisnienia, natomiast strumienica jak samam nazwa wskazuje porzadkuje ruch czasteczek powietrza czy tez spalin wprawiajac je w ruch wirowy i przyspiesza ich ruch... a wracajac do turbo... chyba po to to ustrojstwo zostalo wymyslone co by wtloczyc wiecej powietrza do cylindrow (i to niezaleznie od tego czy to benzyna czy diesel) bo przeciez wiecej dostarczonego powietrza pozwala na spalenie wiekszej ilosci paliwa. tyle jesli chodzi o teorie...

  2. #22
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    zwiezu gdzie kupowałeś strumiennice?? gdzieś u nas w szczecinie?
    bo mój silniczek też wydaje się troszku mułowaty na niskich obrotach...więc mozliwe że katalizatorek jest do wyprucia... :mrgreen:

    pozdro

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Torowa GTV6
    Postów
    640

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wołek
    Strumienica łuskowa, czy upodobniona do katalizatora czy nie to totalna lipa i jest warta dokładnie tyle ile kosztuje czyli nic. Pamiętam dobre parę lat temu jak te strumienice weszły i nazywały się jeszcze dumnie "Jones", kolesie z fso autoklubu (z tego co pamiętam) zamieścili test na hamowni poloneza z przelotowym wydechem z tym wynalazkiem i bez. BEZ TEGO SZAJSU POLDEK MIAŁ 4 KONIE WIĘCEJ . Poza tym z technicznego punktu widzenia to nie strumyk bo nie ma zwężki Venturiego, tylko co najwyżej dynamizer. Jak już ktoś chce tanim kosztem kupić coś sensownego to wolał bym strumienicę z nabojem kierunkowym i zwężkami.
    W końcu jakiś głoś rozsądku. Strumienice dolotu i wydzechu to bujdy na resprach. Wejdźcie se ludzie na streetracing.pl i zapytajcie co doświadczeniu tunerzy myślą o tych wynalazkach albo se przejżyjcie galerię projektow. Już z przerażeniem czekałem na magnetyzery. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę ale jesteśmy w UE i wasze samochdoy które seryjnie były wyposażone w katy, muszą spełniać jakieś normy emisji spalin. Bez katów wasze auta ich nie przejdą (nie wspomnę o układach z dwoma sondami,gdzie bez kata ani rusz). Tak więc może zastanowic się nad montażem niskooporowego sportowego kata? Wogóle ja do diesla pomyślałbym o jakimś programie, chyba najlepszy stosunek mocy do ceny. Tak jak Wołek mówił wydech to nie prosta sprawa, też nie można z kapelusza podać średnicy dla każdego auta, bo każde auto wymaga indywidualneg podejścia a nierzadko dobry wydeach ma zmienną średnice na całym jego przebiegu. A bezmyślne wywalanie tłumików w najlepszym wypadku bedzie zwązane ze wzrostem głośności, a 90% ze spadkiem momentu obrotowego. Reasumując jak zawsze zresztą nie ma mocy bez = solidnej kasy, i profesjonalizmu

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    155 2,0 8v;156 2,5 24v;159 jtd 16v
    Postów
    3,959

    Domyślnie

    witam.mysle ze poprawianie inzynierow z ALFA ROMEO to trudne zadanie.poszukajcie na ALFA LANCIA tam siwy155 fanatyk i znawca alfy zapraszal do siebie na hamownie by zweryfikowac te cudowne wynalazki.ktore tak naprawde najwiecej kozysci daja sprzedajacym.pozdrawiam

  5. #25
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    Panowie...układ wydechowy w mojej alfie dzisiaj uległ praktycznie całkowitem zniszczecniu,po udeżeniu w dziure tylny tłumik całkowicie mi odpadał
    więc musze zabrac się za przerobienie i naprawienie całego układu wydechowego....
    i moje zaapytanie.;
    co mam począc i jak to najlepiej wszystko rowiązac?? musze wywalic kata bo już zdycha, środkowy zgnity, otatni odpadł...i chcem zrobic tak aby przybyło mi troszku mocy a za dużo kasy niewywalic na to wszystko :roll:
    czy opcja zamiast kata wstawiam strumiennice, nastepie wywalic środkowy i zamiast osttniego sportowy tłumik cos da???
    podpowiedzcie cosik

    pozdro

  6. #26
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,066

    Domyślnie

    Ja bym tak zrobił : strumienica ala kat> rura zamiast śr. tłumnika i końcowy jakiś sport moim zdaniem nie zaszkodzi

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #27
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    no tez tak wsumie myśle że było by najlepiej najtaniej... noi mozliwe ze cosik mocy by moze przybyło...albo przynajmniej lepiej by na obroty wchodził silniczek :twisted:

  8. #28
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,066

    Domyślnie

    Ten temat był kiedyś poruszany i takie zmiany maJą zwolenników ale i przeciwników

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #29
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Zwiezu: Przepraszam, ale chyba nie wiesz o czym piszesz... Strumienica ZAWSZE MA zwężkę venturiego :!: i nie wprowadza żadnych cząsteczek w ruch wirowy :roll: .

    cyt.: a jesli chodzi o strumienice a zwezke venturiego to 2 rozne rzeczy... istotnie, zwezka sluzy do podniesienia cisnienia, natomiast strumienica jak samam nazwa wskazuje porzadkuje ruch czasteczek powietrza

    Chyba zgubiłeś się w temacie.. Zwężka venturiego to poprostu element konstrukcyjny tak strumienic jak i np. gazników. Nie jest to ani żadna rzecz ani urządzenie :roll:


    A to łuskowe badziewie to DYNAMIZER. Poczytaj trochę specjalistycznych artykułów zanim kogoś poprawisz bo to co piszesz całkowicie mija się z prawdą.

  10. #30
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,066

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wołek
    Przepraszam, ale chyba nie wiesz o czym piszesz... Strumienica ZAWSZE MA zwężkę venturiego :!: i nie wprowadza żadnych cząsteczek w ruch wirowy :roll: . A to łuskowe badziewie to DYNAMIZER. Poczytaj trochę specjalistycznych artykułów zanim kogoś poprawisz bo to co piszesz całkowicie mija się z prawdą.
    nie wiem do kogo ta uwaga ???

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Strumienica zamiast katalizatora AR 156 2.4 jtd 20V
    Utworzone przez dzozef w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-06-2015, 23:44
  2. [155] Co w miejsce Katalizatora??? 155 2.0 8V
    Utworzone przez Gregu155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 31-01-2014, 18:20
  3. [145] kat / strumienica / przelot
    Utworzone przez Klakierr w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 07-09-2013, 12:44
  4. AR 147 strumienica zamiast katalizatora
    Utworzone przez koyak w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-09-2011, 23:11
  5. Strumienica zamiast katalizatora w 3.0 V6
    Utworzone przez ozzy w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 31-08-2010, 10:00

jaką strumienice do 2.4 jtd

strumienica alfa romeo 166 2.4 jtd

strumienica 2.4 jtd

strumienica alfa jtd

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory