Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17
  1. #11
    Piotr
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti
    Piotr a TwinSparkow nie modowal?
    ciekawe ile konikow wiecej by mogl wyciagnac
    Witam
    Jeszcze chyba żadna alfa nie trafiła do tego pana. Co do spodziewanych efektów to poniżej zamiesciłem linka ze strony Vtechu. Możesz sobie zobaczyc ile daje chip. Jednak jak dla mnie przyrosty z tej tabeli są bardzo optymistyczne. W przypadku 1.8TS 16V nie liczyłbym na więcej niż +10KM i około 15nm. Tymczasem w tabeli jest podane +15KM i +20nm

    LINK Vtech

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    tylko ze to jednak troche wiecej bedzie spalał, bo wiadomo ze chip w benzynie to poprostu oszukiwanie kompa zeby podawał bogatsza mieszanke, jak dla mnie to bezsensu

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Torowa GTV6
    Postów
    654

    Domyślnie

    Piotr, zgodzę się z Tobą, co do kolesia od s2 ale to jest silnik turbo zupełnie inna bajka


    Cytat Napisał Alfista
    tylko ze to jednak troche wiecej bedzie spalał, bo wiadomo ze chip w benzynie to poprostu oszukiwanie kompa zeby podawał bogatsza mieszanke, jak dla mnie to bezsensu
    Dokładnie, ja takimi garażowymi metodami jak zmiejszenie docisku sprężynki przepływomierza, wyprzedzenie zapłonu itepe itd, mam przytost około 5-10 km za friko. Ja bym uzbierał kasy na coś konkretniejszego. Ok, już koniec bor robi się lekki OT.

  4. #14
    kamur
    Gość

    Domyślnie Stozek a cywil

    Filtr stozkowy na ulicy prawie zawsze bedzie psul osiagi i bedzie malo zauwazalny - no moze poza dzwiekiem
    wynika to z tego ze podnosi zakres efektywnych obrotow ale w tym znaczeniu ze musisz krecic silnik duzo wyzej zeby zaczal odpowiednio ciagnac a przeciez nie jezdzisz non stop na wysokich obrotach. niestety na niskich i powiedzmy normalnych uzytkowych jest odczuwalny wrecz spadek mocy wiec jesli nie zalezy ci tylko na dzwieku to ja bym tego nie zakladal. Juz lepszym rozwiazaniem jest wklad sportowy do normalnej puchy tylko w 155 dobrze jest przeciagnac dolot zeby nie lapal tyle syfu z drogi

    Pzdr

  5. #15
    rwww
    Gość

    Domyślnie

    Ja zalozylem do 1.7 8v i jest to odczuwalne w jezdze, szczegolnie powyzej 500. Polecam kit KN 57i - koszt 320zl
    Warto http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=57-0114 oto link

  6. #16
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,166

    Domyślnie

    rwww a jak z dzwiekiem? slychac go w srodku?
    bo to jedyny argument dla ktorego mialby to zamontowac, ale boje sie, ze bedzie sie jezdzilo gorzej

  7. #17
    rwww
    Gość

    Domyślnie

    dziwiek super w srodku jest troche glosniej ale to muzyka.
    wcale nie bedzie sie gorzej jezdzic. uwierz mi u mnie sie nic nie pogorszylo, u ciebie napewno sie tez nie pogorszy tylko pamietaj K&N 57i kit nic innego zadne tam gowniane coda ze sklepu tuningowego

Podobne wątki

  1. Filtr stożkowy do jtd
    Utworzone przez benek w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 20-01-2014, 16:13
  2. [147] Filtr stożkowy
    Utworzone przez koyak w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-09-2011, 14:26
  3. Filtr stożkowy
    Utworzone przez elninio w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 19-09-2010, 13:54
  4. Filtr stożkowy
    Utworzone przez michal87tg w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-05-2009, 19:36
  5. Filtr stożkowy do AR 145 Boxer
    Utworzone przez Bartosz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 28-12-2006, 21:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory