Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29
  1. #1
    grzelutek
    Gość

    Domyślnie Aluminiowe ringi do zegarów AR155.

    Założyłem sobie alu ringi do zegarów w mojej 155. Chwilę to trwało,ale wrto było.Trzeba wyjąć zegary i poodkręcać trochę śrubek,ale za to potem jak się wszystko poskłada do kupy to palce lizać.Mecyjnie wyglądają.Kosztują 80 zł plus przesyłka.Niemam zdjęć bo nie posiadam cyfraka,ale jak by ktoś chciał obejrzeć to polecam stronę producenta - www.dido.win.pl.

  2. #2
    grysik
    Gość

    Domyślnie Re: Aluminiowe ringi do zegarów AR155.

    Cytat Napisał grzelutek
    Założyłem sobie alu ringi do zegarów w mojej 155. Chwilę to trwało,ale wrto było.Trzeba wyjąć zegary i poodkręcać trochę śrubek,ale za to potem jak się wszystko poskłada do kupy to palce lizać.Mecyjnie wyglądają.Kosztują 80 zł plus przesyłka.Niemam zdjęć bo nie posiadam cyfraka,ale jak by ktoś chciał obejrzeć to polecam stronę producenta - www.dido.win.pl.

    witam

    spoko tez sobie zamowilem
    ile czekales na przesyle????
    dostaje sie same ringi czy tak jak jest na zdjeciu czyli z calym tym plastikiem


    pozdrawiam serdecznie

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrekk
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 155 Formula i AR 166 3.0 Super :)
    Postów
    86

    Domyślnie

    Posiadam takie ringi już od roku i powiem że wygląda to dobrze, jak zamawiasz ringi to dostajesz same ringi w plastikowym pudełeczku pozdro

  4. #4
    grysik
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotrekk
    Posiadam takie ringi już od roku i powiem że wygląda to dobrze, jak zamawiasz ringi to dostajesz same ringi w plastikowym pudełeczku pozdro
    ok dzieki
    male pytanko trzeba je przykleic?

  5. #5
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,166

    Domyślnie

    ja tez sobie w 145 zamontowalem jedyny problem byl taki, ze bylo trzeba "wylamac" szybke od zegarow, bo byla zgrzana. mi nic nie peklo, potem tylko super glue i wszystko skleic
    mam tez ramki na nawiewy, ale nieprzyklejone wiec czasem odpadaja... bede musialem pomyslec nad przyklejeniem.
    sklep ten sam.

    w 145 jedna ramka weszla idealnie, nie bylo trzeba przyklejac. reszta to juz super glue

  6. #6
    ViP Romeo Avatar Mdx
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156SW 2004r 1,9JTD 115KM
    Postów
    532

    Domyślnie

    Posiadam takie ringi już od roku i powiem że wygląda to dobrze, jak zamawiasz ringi to dostajesz same ringi w plastikowym pudełeczku pozdro
    Możesz zrobić fotki i wrzucić :?: Chciałbym zobaczyć jak wyglądają w 155 takie ringi już po zamontowaniu :wink:

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrekk
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 155 Formula i AR 166 3.0 Super :)
    Postów
    86

    Domyślnie

    Ringi trzeba przykleić bo same to mogą wylecieć.
    Wrzuciłem zdjęcie mam nadzieje że udało mi się Po przyklejeniu i zamontowaniu musiałem jeszcze raz rozkręcać bo jak klej wysychał to zostawił taki nalot na ringach częściowo i na tym plastiku od zegarów, ale wszytko zostało naprawione 8) pozdrawiam

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrekk
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 155 Formula i AR 166 3.0 Super :)
    Postów
    86

    Domyślnie

    Na zdjęciu widać na obrotomierzu taki biały nalot to właśnie jak klej parował ale to szybko rozkręciłem i przetarłem porządnie mokrą szmatką i już tego nie ma. Pamiętajcie że te ringi nie są idealnie wyprofilowane do otworów, z małymi nie miałem problemu gorzej było z obrotomierzem i prędkościomierzem ale da rade to założyć.

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    756

    Domyślnie

    Ja też sobie montowałem w 146. Najlepiej użyć do tego celu kleju, który jest gęsty i nie zostawia smug, czyli inny niż kropelka i inne szybko schnące. Ja użyłem przezroczystego poxipolu i nie nakładając go na całą powierzchnie tylko punktowo. Co do montowania w 145/146 nie trzeba zdejmować przedniego plastiku tak jak pisał Tuti tylko można je wsadzić od środka, najgorzej jest tylko ze środkowym ale te ramki są na tyle elastyczne że jak nawet podczas wkładania się trochę zegnie to jak wskoczy do środka to znowu będzie taka jak była.
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

  10. #10
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,166

    Domyślnie

    p.maiki, od srodka to znaczy? nie pamietam juz dokladnie jak to sie wszystko rozkrecalo, czy dalo sie wyciagnac zegary ze wskazowkami, ale nawet jak sie da to te ramki z dido tuning sa szersze niz otwory... mozesz napisac wiecej o tym wstawianiu?

Podobne wątki

  1. Vialle LPi V Gen O-ringi
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 09:51
  2. Ringi 147
    Utworzone przez Jang0 w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 07-07-2013, 12:13
  3. 145 ringi
    Utworzone przez MotiR w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-08-2012, 11:54
  4. Ringi wLfie 156 jak w Bmw
    Utworzone przez mariokol33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-11-2011, 21:28
  5. LED Ringi do Alfy 155
    Utworzone przez SopelAR155 w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-05-2011, 17:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory