Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Jutro odbieram swoją pierwszą Alfę... proszę o wskazówki :)

  1. #11
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Cytat Napisał perver
    Eeeeee... Audi,Fiat owszem,ale co do hondy to musze zdementowac! Nie wiem ,jakimi hondami jezdza Twoi znajomi,ale kilka ich juz mialem i spalanie jest naprawde rewelacyjne,biorac po uwage moc jaka dysponuje auto. Mialem Crx del sol 125 KM,obecnie jeszcze mam civic 1.6 130KM i powiem Ci ,ze nie jestem niedzielnym kierowca a auto pali mi w miescie max 8,5-9 litrow, a trasa to ok 5,5-6 litrow predkosc do 120 KM/h. w przypadku miasta, mowie o dosc szybkiej jezdzie na krotkich odcinkach. Sprawa zmiania sie dopiero przy autostradzie,predkosci powyzej 170 km/h i w miescie kiedy jazda jest naprawde racingowa,ale to chyba naturalne w kazdym samochodzie przy jezdzie na czerwonym polu Nie zebym negowal Twoja wypowiedz,ale uwazam ze hondy sa jednymi z najoszczedniejszych w klasie malych "GTI"
    honda kolegi to nie 1.6 tylko 2.0... to ta stara preluda z kwadratowym tylem ale moze cos z nia nietak... moc kolo 150 koni.
    inne auta z ktorymi mam porownanie to audi a4 1.8 20v i fiat tipo 2.0... peugeot 405 1.4 palil mi na tych drogach 7/100

  2. #12
    perver
    Gość

    Domyślnie

    Myslalem,ze porownujesz auta o podobnej pojemnosci. Taka "pralka" ma 2.0 pojemnosci wiec jej spalanie ma sie nijak to silnika 1.6 A jesli mowimy o preludzie 140 KM 16V z tamtych lat to niestety taka potrafi troche spalic. No,ale z drugiej strony to byla topowa wersja silnikowa na europe w tych czasach. Wiek tez pewnie ma troche wplywu.
    W kazdym razie powiem Ci z doswiadczenia,ze porownujac silniki ok 1.6 to japonczyki wypadaja najlepiej jesli chodzi o stosunek spalanie/moc.

    przepraszam troche OT mialo byc o alfie.... juz nie bede ops:

  3. #13