Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: wymiana zegarów / przełożenie tylko ramki

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ar_147
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 147 1,9 jTDm
    Postów
    26

    Domyślnie wymiana zegarów / przełożenie tylko ramki

    Witam,
    mam pytanie do Was,

    czy da się wymienić samą obudowę z przed FL od zegarów bez zmiany "bebechów". Chciałbym wywalić obudowę z FL a wrzucić tą z przed ale zostawiając oryginalne zegary, wyświetlacz etc. Jak patrzę na zdjęcia, teoretycznie wydaje mi się to możliwe, ale to tylko zdjęcia...

    Dzięki za podpowiedź

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ar_147
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 147 1,9 jTDm
    Postów
    26

    Domyślnie

    Wiem, że Ameryki nie odkryłem, ale może komuś z Was to info się przyda. Zdjęcia nie przekłamywały, same zegary są identyczne i można do tych po FL podpiąć obudowę z przed FL. Ja jestem zadowolony z efektu.


    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0483.jpg
Wyświetleń:	276
Rozmiar:	78.0 KB
ID:	166238  

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar Gregi
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Rzeszów / Kraków
    Auto
    AR Giulietta Veloce 1.4 MA 150 KM + AR GT 3.2 V6 Busso + Abarth 595 Pista
    Postów
    62

    Domyślnie

    Czy w wolnej chwili pokusiłbyś się o opis "krok po kroku" dla potomnych?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    147 TI 1.9 JTDm 16V
    Postów
    59

    Domyślnie

    Poproszę również o opis wymiany.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ar_147
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 147 1,9 jTDm
    Postów
    26

    Domyślnie

    nie mam wszystkich swoich zdjęć,
    dlatego też opiszę część z pomocą zdjęć znalezionych w sieci.

    Całość nie jest skomplikowana, jeżeli się przyjrzymy zegarom łatwo dostrzeżemy, że składają się z trzech części.
    1. Zewnętrznej (z szybką)
    2. Środkowej
    3. Zegarów, czyli bebechów, które ja chciałem zostawić bez zmian.

    Ważniejsze punkty wymiany:

    1. Ustawiamy kierownicę jak najniżej się da oraz wysuwamy ją jak najbliżej kierowcy (w innym wypadku ciężko będzie wyjąć obudowę)
    2. Odkręcamy 4 śruby imbus, (zaznaczone na zdjęciu) który przytrzymują całość obudowy i następnie delikatnie wysuwamy zegary z obudowy deski rozdzielczej


    3. Po wysunięciu zegarów (delikatnie, ale bez obawy, kabel podłączony do zegarów jest wystarczająco długi i nie ma obawy, że wyrwiemy wtyczkę) mamy dostęp do zatrzasków poszczególnych 3 elementów zegarów, które opisałem wyżej. Ponieważ bebechy są takie same dla wersji przed i po FL możemy podmienić obudowę bez wymiany samych zegarów (zdjęcie poniżej)

    wersja przed i po FL, same zegary są identyczne

    4. Po wypięciu dwóch pierwszych elementów mamy tylko podłączone same zegary

    do których będziemy podpinać nową obudowę.

    Tutaj całość prac wykonujemy w odwrotnej kolejności.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	233
Rozmiar:	50.8 KB
ID:	166795   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	215
Rozmiar:	82.1 KB
ID:	166796   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0481.jpg
Wyświetleń:	45
Rozmiar:	81.9 KB
ID:	166797   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	4.jpg
Wyświetleń:	38
Rozmiar:	86.0 KB
ID:	166798   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	4.jpg
Wyświetleń:	182
Rozmiar:	134.4 KB
ID:	166799  


  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lukasz166
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTS
    Postów
    65

    Domyślnie

    Dzięki Ci bardzo za tą instrukcję!

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar witkoszczak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Koluszki
    Auto
    147 JTD 1.9 115km 2002rok
    Postów
    201

    Domyślnie

    A ja bym chciał zegary z polifta u siebie z czerwona skalą

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    Alfa Romeo 1,9 jtd 140km Ti
    Postów
    522

    Domyślnie

    A jak w drugą stronę? Czyli mam przedlift a chciałbym zegary z polifta. Oczywiscie tuba zostaje.Bedzie kostka pasowała?

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar witkoszczak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Koluszki
    Auto
    147 JTD 1.9 115km 2002rok
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał maniek6600 Zobacz post
    A jak w drugą stronę? Czyli mam przedlift a chciałbym zegary z polifta. Oczywiscie tuba zostaje.Bedzie kostka pasowała?
    Będzie

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    Alfa Romeo 1,9 jtd 140km Ti
    Postów
    522

    Domyślnie

    Bo chce kupić białe zegary. Z przedlifta nie ma ikony tempomatu na predkosciomierzu a w polift jest. Czyli na 100 procent będzie działać?

Podobne wątki

  1. Szukam ramki zegarów konsoli glównej - AR 156 1.9 JTD 2004r
    Utworzone przez Przemas R. w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-03-2012, 00:42
  2. [155] chromowane ramki zegarów
    Utworzone przez thing w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 19:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory