Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Alfa 147 '01 JTD 8V - Nie odpala/wariuje/problem z immo(?) KRK

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 8v 115PS
    Postów
    2

    Domyślnie Alfa 147 '01 JTD 8V - Nie odpala/wariuje/problem z immo(?) KRK

    Witajcie Alfaholicy!
    Na wstępie napiszę,że jestem laikiem.. a moja Bella jest już leciwa, ale jednak dostaje nowe podzespoły konsekwentnie od około 3 lat (czyli odkąd ją mam) i oprócz paru drobnych awarii wszystkie części, które wymieniłem miały charakter eksploatacyjny. Ostatnio dodatkowo dostała parę nowych elementów blacharskich i zaprawy na miejsca żarte przez rudą. Ale.. do rzeczy. Po odebraniu auta od blacharza/lakiernika podolewałem wszystkich płynów aby nasycić włoszkę i przez 3 dni odpalała, jeździła i ogólnie rzecz biorąc działała natomiast miałem problem z centralnym zamkiem. Kontrolka w środku auta migała po zamknięciu kilka razy z rzędu na czerwono po czym przełączała się w normalny tryb czyli miganie co ok. 3 sekundy. Niestety następnego dnia po odpaleniu i przejechaniu paruset metrów komputer wyrzucił kilka rodzajów błędów: niski poziom płynu hamulcowego, awarię lampy stopu, lewej pozycji czy innych.. Auta nie udało się nawet zgasić przy pierwszym podejściu z kluczyka, dopiero 3 przekręcenie zgasiło auto. Na początku komputer pokazał komunikat Immobilizer Failure, odpiąłem klemy i wyczekałem aż ochłonie, po ponownym podłączeniu akumulatora auto przestało wskazywać poziom paliwa, zegary (nawet bez włączonych lamp) są podświetlone, rozrusznik kręci ale nie odpala. W ten sam sposób reaguje na drugi kluczyk. Auto aktualnie zostało sprawdzone pod kątem spalonych bezpieczników, przekaźników czy też punktów masy u mojego mechanika i wszystko w porządku, aku podaje dobry prąd i jest naładowane więc raczej nie ma opcji, żeby napięcie skakało. (wiem, że niedopięte klemy powodują unieruchomienie Alfy bo już to przerabia