Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21
  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2018
    Auto
    147 JTD 115KM
    Postów
    86

    Domyślnie

    Potwierdzam słowa SG0240, znajomemu spaliło żarówki jak tak zrobił, w gorszym przypadku będzie to elektronika. Akumulator działa jak kondensator i nie można go odpinać podczas odpalonego samochodu.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    12,4V po nocy to znaczy, że akumulator już trochę zużyty lub ładowanie zbyt małe.

    Masz gdzieś w NL elektryka samochodowego? Tu warsztat typowo mechaniczny nie jest zbyt potrzebny

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Stiopa
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    AR 147 1.9 JTD
    Postów
    94

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gooku Zobacz post
    Potwierdzam słowa SG0240, znajomemu spaliło żarówki jak tak zrobił, w gorszym przypadku będzie to elektronika. Akumulator działa jak kondensator i nie można go odpinać podczas odpalonego samochodu.
    Nie będę się tu spierać. Wyraziłem swoje zdanie, poparte faktem. Ja nie miałem żadnych problemów, zwłaszcza w dieslu gdy tak zrobiłem, bo prąd ładowania był ale okazało sie, że jest niskie natężenie i diory były do wymiany na alterantorze.
    W tym przypadku alternator jest ewidentnie do, naprawy lub wymiany gdyż nie ładuje akumulatora.
    Życzę powodzenia w szybkim usunięciu usterki.

    Wysłane z mojego HTC One M9_Prime Camera Edition przy użyciu Tapatalka
    "You cannot be a true petrolhead until you've owned one... it's like having really great sex that leaves you with an embarrassing itch." Jeremy Clarkson o Alfa Romeo

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar zwarte147
    Dołączył
    04 2018
    Auto
    Alfa Romeo 147 , 1.6TS ECO 77KW (105KM)
    Postów
    58

    Domyślnie

    LukaSS No tak, ale po odpaleniu silnika , mierzyłem jeszcze raz i napięcie na multimetrze nie rosło tylko spadało , włączyłem światła, nawiew, i leciało w dół. Na mój chłopski łeb gdyby alternator był dobry to by skoczyło do 14.5 tak jak pisali koledzy tu i na innych forach. Zobacze jutro po nocy ile będzie .

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Stiopa
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    AR 147 1.9 JTD
    Postów
    94

    Domyślnie

    Cytat Napisał zwarte147 Zobacz post
    LukaSS No tak, ale po odpaleniu silnika , mierzyłem jeszcze raz i napięcie na multimetrze nie rosło tylko spadało , włączyłem światła, nawiew, i leciało w dół. Na mój chłopski łeb gdyby alternator był dobry to by skoczyło do 14.5 tak jak pisali koledzy tu i na innych forach. Zobacze jutro po nocy ile będzie .
    No tak. Czyli jeśli nie rośnie tylko spada to znaczy, że alternator nie ładuje. Uszkodzony, regulator lub diody.

    Wysłane z mojego HTC One M9_Prime Camera Edition przy użyciu Tapatalka
    "You cannot be a true petrolhead until you've owned one... it's like having really great sex that leaves you with an embarrassing itch." Jeremy Clarkson o Alfa Romeo

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar zwarte147
    Dołączył
    04 2018
    Auto
    Alfa Romeo 147 , 1.6TS ECO 77KW (105KM)
    Postów
    58

    Domyślnie

    Duży koszt regulatora albo diód ? czy wymieniać cały altek lepiej żeby nie robić tego na raty ?

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Zobacz po ile chodzą nowe zamienniki dobrej marki (jeśli takowe są) i popytaj jaka cena by była za regenerację. Jabyś miał czas, chęci i sprzęt to sam mógłbyś wymienić uszkodzone elementy w alternatorze.

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Stiopa
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    AR 147 1.9 JTD
    Postów
    94

    Domyślnie

    Cytat Napisał zwarte147 Zobacz post
    Duży koszt regulatora albo diód ? czy wymieniać cały altek lepiej żeby nie robić tego na raty ?
    U mnie w mieście zapłaciłem około 150zł za kompletna regenerację - łożyska, regulator i mostek prostowniczy.

    Wysłane z mojego HTC One M9_Prime Camera Edition przy użyciu Tapatalka
    "You cannot be a true petrolhead until you've owned one... it's like having really great sex that leaves you with an embarrassing itch." Jeremy Clarkson o Alfa Romeo

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar zwarte147
    Dołączył
    04 2018
    Auto
    Alfa Romeo 147 , 1.6TS ECO 77KW (105KM)
    Postów
    58

    Domyślnie

    A jak się ma sprawa płynu chłodniczego do uszkodzonego alternatora ? Czytałem coś na forach, że alternatory są chłodzone cieczą, tak ? Zauważyłem dzisiaj, że w zbiorniczku już tam niewiele zostało , ogólnie ostatni raz poziom sprawdzałem kilka miesięcy temu , zaraz kupie płyn i doleje.

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar motodoktor1
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    RZESZÓW
    Auto
    ALFA 159 SW 2.4JTDm 210KM/250 KM by Weloo i 3200GT 2001 375KM V8
    Postów
    490

    Domyślnie

    Alternator niie jest chłodzony płynem!!!Wymiana alternatora w Twoim aucie nie jest mega wyzwaniem ale czytając Twoje posty radzę abyś zlecił to mechanikowi.Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Komunikat battery charge low
    Utworzone przez tomek227 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2017, 21:07
  2. battery charge low
    Utworzone przez tispun w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-12-2015, 12:45
  3. Battery low charge
    Utworzone przez aveon w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-03-2015, 08:45
  4. Komunikat low battery charge
    Utworzone przez lysy13 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-11-2014, 21:40
  5. Battery charge low - alternator?
    Utworzone przez Keanu w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-08-2012, 19:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory