Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 94

Temat: Klimatyzacja-długo "startuje"

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    cewka jest ok, napięcie sprawdziłeś oczywiście przy włączonym silniku i po przyciśnieciu przycisku włączania/wyłączania sprężarki klimatyzacji?

  2. #12
    azbxcc88
    Gość

    Domyślnie

    tak sprawdzałem na włączonym silniku i przy włączonej klimatyzacji - świeciła się kontrolka przycisku *

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    w komorze silnika masz Centralkę elektromechaniczną /CVM/, w której znajdują się bezpieczniki (Maxi i Mini), jest tam bezpiecznik F-19 7,5A typ: Mini który zabezpiecza układ elektryczny sprężarki, przy okazji sprawdź również bezpiecznik F-5 40A typ: Maxi który zabezpiecza elektrozawór układu klimatyzacji, jeżeli bezpieczniki F-19 i F-5 są dobre trzeba sprawdzić przekaźnik sprężarki T05 20A typ:mikro, który również znajduje się w centralce CVM
    Ostatnio edytowane przez agentzo ; 25-05-2010 o 16:47

  4. #14
    azbxcc88
    Gość

    Domyślnie

    bezpieczniki sprawdzone i są ok

    ---------- Post dodany o godzinie 18:10 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 17:56 ----------

    przekaźnik również jest ok

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    to trzeba sprawdzić ciągłość połączeń elektrycznych w/g załączonego schemat:

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    sprawdź czy dochodzi napięcie do przekaźnika T05 /gniazdo przekaźnika oznaczone nr 30/

  7. #17
    azbxcc88
    Gość

    Domyślnie

    aby sprawdzić te przejścia to muszę wymontować panel sterujący klimatyzacja?

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    za nim zabierzesz się za panel sprawdź czy jest napięcie sterujące przekaźnikiem T05 /gniazdo przekaźnika styki 85 i 86/ oraz czy jest napięcie sterowane styk 30 przekaźnika T05, które wychodzi ze styku 87 i doprowadza to napięcie do cewki

  9. #19
    azbxcc88
    Gość

    Domyślnie

    sprawdziłem napięcie sterowane pod stykiem 87 jest rzędu 14v
    przejście między stykiem 30 a cewką na sprężarce jest (ręcznie jeśli połączyłem styk 87 ze stykiem 30 za pomocą amperomierza, słychać było cyknięcie a amperomierz pokazywał ok 3amper.

    problem jest z napięciem sterującym bo jeśli woltomierz włożyłem w styk 85 i 86 pokazywał ok 10.7 v i to bez znaczenia czy na panelu sterującym była załączona klima czy też nie...

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    a czy po podaniu napięcia 10,7V na styki 85 i 86 przekaźnika T05 zwiera on styki 30 z 87?

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. ICS - nie startuje - błąd "Loader 5.24 NVAR"
    Utworzone przez AdrianBo w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-10-2015, 11:14
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory