Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1
    Kaluznikow
    Gość

    Domyślnie Filtr Kabinowy - wymiana

    witam

    zabieram sie za wymiane filtrow kabinowych
    dzieki forum dowiedzialem sie ze sa dwa a nie jeden

    otoz szukalem wszystko dostepne odnosnie wymiany filtra na forum
    plus schematy pdf ktore sa dostepne

    tz

    filtr pod polka po stronie pasazera
    3 srobki nastepnie wymieniamy filtr itp lecz problem w tym

    ze po odkreceniu 3 srobek jest dalej nie moge otworzyc tej pokrywy ktora zabezpiecza filtr - jakis pomysl szanowni panstwo;

    i tu moje pytanie - czy sa jeszcze jakis zaciski ktore nalezy poluznic albo cos w tym stylu bo naprawde nie moge sie do tego dobrac

    pozdr

    alfa 147 - 02r - 1.6 120km

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    Zaślepkę filtra przesuń w stronę drzwi pasażera żeby wyskoczyła z zacisku. A z tymi filtrami jest chyba tak, że w klimatroniku są dwa.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar slejerek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    Alfa Romeo:)
    Postów
    530

    Domyślnie

    Cytat Napisał jendriu Zobacz post
    Zaślepkę filtra przesuń w stronę drzwi pasażera żeby wyskoczyła z zacisku. A z tymi filtrami jest chyba tak, że w klimatroniku są dwa.
    Niezależnie od automatycznej czy ręcznej klimatyzacji w obudowie są 2 wkłady filtrowe. Nie pamiętam dokładnie ilości wkrętów ale opaska trzymające filtry jest w kształcie litery L i chyba od dołu jest jeszcze wkręt
    145 1,7 16V - była
    147 1,9 8V - była
    GT 1,9 16V - jest
    156 SW FL 1,9 8V - była
    164 3.0 V6 super - była
    90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest

  4. #4
    Kaluznikow
    Gość

    Domyślnie

    aby sciagnac ta niewdzieczna obudowe trzeba uzyc duzo sily czy raczej powinna lekko zejsc


    pozdr

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar slejerek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    Alfa Romeo:)
    Postów
    530

    Domyślnie

    nie trzeba dużo siły, u mnie wręcz sama wypada jak ją odkręcę i lekko poruszę
    145 1,7 16V - była
    147 1,9 8V - była
    GT 1,9 16V - jest
    156 SW FL 1,9 8V - była
    164 3.0 V6 super - była
    90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest

  6. #6
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Też się naszukałem przy wymianie gdzie może być ta zaślepka. Okazało się że za mało się schylałem żeby dokładnie to zobaczyć. Musisz dosłownie wleźć w miejsce nóg pasażera głową, obrócić się lekko w stronę kierowcy i zobaczysz takie dwie śruby naprzeciwko siebie. Kolejna śruba jest ukryta "na wierzchu" tej zaślepki bardziej w głębi konsoli.
    Jak dojrzysz zaślepkę bedziesz wiedział o co chodzi.
    Ja za pierwszym razem wykręciłem chyba ze 12 śrubek a trzeba tylko 3.
    Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    147 1.6TS 105KM
    Postów
    9

    Domyślnie

    Mam mały problem po wymianie filtrów.Mianowicie teraz po ustawieniu na przykład 17 stopni z nawiewów leci ciepłe powietrze...Zimne leci tylko jeśli ustawię na MAX LO.Czy mogłem zrobić coś źle przy montażu? Zakładałem według instrukcji czyli kierunek powietrza od maski w stronę kabiny.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    dolnyśląsk
    Auto
    Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
    Postów
    40

    Domyślnie

    Nie wiązałbym tego z wymianą filtrów. Wydaje mi się, że 17 stopni przy dzisiejszych temperaturach to dość sporo i zanim się nagrzeje w kabinie do tych 17 stopni to jakiś czas mija. Może warto zostawić w aucie na noc termometr i sprawdzić jak to rano wygląda i kiedy osiągnie 17 st.
    jest: Alfa 155 1.8 TS 8V
    ex: Alfasud Ti 1.3, ex: Alfasud Sprint QV 1.5, ex: Alfa 75 2.0
    jeździ się: Alfa 156 1.9 JTD, jeździ się: Alfa 164 3.0 V6 Super

  9. #9
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    147 1.6TS 105KM
    Postów
    9

    Domyślnie

    Nie o to mi chodziło.Włączam klimę, ustawiam na 17 stopni więc suma sumarum powinno po chwili lecieć zimne powietrze ( jak to na klimie) ale zamiast tego dmucha ciepłym.Jak z 17 zjadę na LO dopiero wtedy zaczyna wiać zimnym powietrzem...

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,042

    Domyślnie

    Ale po dłuższej jeździe też masz tak? Klima przy takiej temperaturze na zewnątrz najpierw daje sporo ciepła, a później się stabilizuje (obniża). Tak w ogóle to rozkręć panel klimy i wyczyść czujnik temperatury (jest na nim dużo kurzu).

Podobne wątki

  1. [159] Filtr kabinowy
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 111
    Ostatni post / autor: 11-05-2016, 17:01
  2. [159] Filtr kabinowy
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 19-09-2015, 21:07
  3. [159] Filtr kabinowy w AR 159 z USB - wymiana
    Utworzone przez Gary w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-05-2012, 21:07
  4. [146] Filtr kabinowy.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 08-07-2011, 11:10
  5. [145] filtr kabinowy
    Utworzone przez wesolylukasz69 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-06-2011, 11:35

gdzie znaleźć filtr powietrza bipper

gdzie jest filtr kabinowy alfa romeo 147 1.9 120km

wymiana filtra kabinowego boxer

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory