Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Kaluznikow
    Gość

    Domyślnie Filtr Kabinowy - wymiana

    witam

    zabieram sie za wymiane filtrow kabinowych
    dzieki forum dowiedzialem sie ze sa dwa a nie jeden

    otoz szukalem wszystko dostepne odnosnie wymiany filtra na forum
    plus schematy pdf ktore sa dostepne

    tz

    filtr pod polka po stronie pasazera
    3 srobki nastepnie wymieniamy filtr itp lecz problem w tym

    ze po odkreceniu 3 srobek jest dalej nie moge otworzyc tej pokrywy ktora zabezpiecza filtr - jakis pomysl szanowni panstwo;

    i tu moje pytanie - czy sa jeszcze jakis zaciski ktore nalezy poluznic albo cos w tym stylu bo naprawde nie moge sie do tego dobrac

    pozdr

    alfa 147 - 02r - 1.6 120km

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    Zaślepkę filtra przesuń w stronę drzwi pasażera żeby wyskoczyła z zacisku. A z tymi filtrami jest chyba tak, że w klimatroniku są dwa.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar slejerek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    Alfa Romeo:)
    Postów
    529

    Domyślnie

    Cytat Napisał jendriu Zobacz post
    Zaślepkę filtra przesuń w stronę drzwi pasażera żeby wyskoczyła z zacisku. A z tymi filtrami jest chyba tak, że w klimatroniku są dwa.
    Niezależnie od automatycznej czy ręcznej klimatyzacji w obudowie są 2 wkłady filtrowe. Nie pamiętam dokładnie ilości wkrętów ale opaska trzymające filtry jest w kształcie litery L i chyba od dołu jest jeszcze wkręt
    145 1,7 16V boxer... - była
    147 1,9 8V ropucha - była
    GT 1,9 16V fajniejsza ropucha - jest
    156 SW FL 1,9 8V kolejna ropucha - była
    164 3.0 V6 - jest

  4. #4
    Kaluznikow
    Gość

    Domyślnie

    aby sciagnac ta niewdzieczna obudowe trzeba uzyc duzo sily czy raczej powinna lekko zejsc


    pozdr

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar slejerek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    Alfa Romeo:)
    Postów
    529

    Domyślnie

    nie trzeba dużo siły, u mnie wręcz sama wypada jak ją odkręcę i lekko poruszę
    145 1,7 16V boxer... - była
    147 1,9 8V ropucha - była
    GT 1,9 16V fajniejsza ropucha - jest
    156 SW FL 1,9 8V kolejna ropucha - była
    164 3.0 V6 - jest

  6. #6
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Też się naszukałem przy wymianie gdzie może być ta zaślepka. Okazało się że za mało się schylałem żeby dokładnie to zobaczyć. Musisz dosłownie wleźć w miejsce nóg pasażera głową, obrócić się lekko w stronę kierowcy i zobaczysz takie dwie śruby naprzeciwko siebie. Kolejna śruba jest ukryta "na wierzchu" tej zaślepki bardziej w głębi konsoli.
    Jak dojrzysz zaślepkę bedziesz wiedział o co chodzi.
    Ja za pierwszym razem wykręciłem chyba ze 12 śrubek a trzeba tylko 3.
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. [159] Filtr kabinowy
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 111
    Ostatni post / autor: 11-05-2016, 17:01
  2. [159] Filtr kabinowy
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 19-09-2015, 21:07
  3. [159] Filtr kabinowy w AR 159 z USB - wymiana
    Utworzone przez Gary w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-05-2012, 21:07
  4. [146] Filtr kabinowy.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 08-07-2011, 11:10
  5. [145] filtr kabinowy
    Utworzone przez wesolylukasz69 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-06-2011, 11:35

gdzie znaleźć filtr powietrza bipper

gdzie jest filtr kabinowy alfa romeo 147 1.9 120km

wymiana filtra kabinowego boxer

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory lokalizacja pojazdów