Cześć,

Od niedawna jestem w posiadaniu Alfy 147. Zainteresowałem się jej słabymi wynikami w teście EuroNCAP 3/5 gwiazdek (przy totalnej klapie w zderzeniu czołowym). Jednak w komentarzach do filmu z testem zderzeniowym, osoba pisze że zostały wprowadzone jakieś zmiany podczas 3 rewizji modelu i po 2004 roku bezpieczeństwo przy zderzeniu z przodu jest lepsze. Czy ktoś z Was ma pojecie czy to prawda i jeśli tak to co zostało zmienione itp?

Chodzi o film z takim tytułem (sorry nie mogę wkleić linka ):
Euro NCAP | Alfa Romeo 147 | 2001 | Crash test
I to o pisze:
It's probably worth pointing out that Alfa Romeo made 3 major revisions of this model during it's lifetime and these revisions included safety upgrades among others. Basically they constantly kept improving cars characteristics. Mostly due to poor frontal impact score in EuroNcap safety testing in 2003 they strengthened car against frontal impact (change in frontal pylon design and metal area around dash and engine). Of course probably due to cost concerns they didn't bother doing another round of testing. Anyways, car's after 2004 should theoretically perform much better in frontal impact.