Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: P1555 - czyli jak to z tym jest naprawdę ? ;)

  1. #1
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie P1555 - czyli jak to z tym jest naprawdę ? ;)

    Błąd P1555
    Na polskich forach czytam, że jest to błąd czujnika overboost.
    Natomiast na zachodnich forach, w literaturze i programach podają, że jest to błąd związany z sygnałem od pedału przyśpieszenia.
    To jak to wreszcie z tym jest ?
    Dla przykładu dane z autodaty:

    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - poprawny jest opis bledu podawany przez AutoData dla danego modelu auta.
    - zobacz jakie opisy wstawiłem do tematu OBDII kody bledów.
    - to są zsumowane opisy dla 147, 156, 159 dla prawie wszystkich urządzeń, czyli misz -masz.
    - dlatego warto polegać na tym co ci podaje w swojej interpretacji program diagnostyczny.
    - czasami jeszcze mylą na forach opisy z OBDII z EOBD.
    B1001 TEG Lock/Unlock System
    B1001 No end of line configuration {EOL}
    B1001 Power supply
    B1001 Puddle lights
    B1001 Rain sensor power supply
    B1001 Slide button
    B1001 Speakers outputs
    B1001 K line
    B1001 Steering lock/unlock
    B1001 Seat back forwards button
    B1001 Transponder aerial
    B1001 W. lamp faulty
    B1001 Xenon high voltage drive
    B1001 Speed sensor power supply
    B1001 Engine oil level sensor
    B1001 Spark plug
    B1001 Instrument panel
    B1001 Control unit faulty
    B1001 Driver's side front wind. lift. butt.
    B1001 Electric steering warning lamp
    B1001 Body computer
    B1001 Error inside the control unit
    B1001 Error on switch
    B1001 Front right speaker
    B1001 Front w. riser button driver's side
    B1001 GPS aerial
    B1001 Hood posit.
    B1001 Electric fan control
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 17-06-2011 o 07:27
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ano właśnie... zależne od modelu. I jak czytam o P1555 w silnikach JTD (w różnych wersjach), to ludziska namiętnie czyszczą overboost-a. Z opisu w FES praktycznie nic nie wynika poza samym opisem sygnału (niski/wysoki/nie prawidłowy).
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - dlatego ja stosuję program AlfaOBD.
    - autor programu stara sie wejść na rynek i szybko reaguje na wszelkie uwagi nt. działania jego programu.
    - AlfaOBD ma jeszcze tę cenną zaletę że podaje pełne parametry środowiskowe, coś w tym rodzaju jak dawniej Alfadiag.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 17-06-2011 o 09:01
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Spojrzałem tylko na ten program tak offline. Nie próbowałem używać. Wydaje się mieć więcej opcji i cena jest taka sama jak FES-a. Zauważyłem, że FES też przyśpieszył w swoim rozwoju gdy powstała konkurencja.
    W sumie do użytku prywatnego wystarczy sam FES, a w takim przypadku drugi raz płacić za program nie bardzo się opłaca. O odczytanych błędach i tak warto doczytać co dokładnie oznaczają.
    Ale podłączę AlfaOBD i zobaczę jak działa.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Farbowane lisy- czyli co tak naprawdę kupiłem
    Utworzone przez Czarny Kocur w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-11-2015, 08:49
  2. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 06-05-2013, 14:37
  3. Spawanie plastiku czyli z jakiego materiału jest zrobiony zderzak?
    Utworzone przez Bartosz Foltyn w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-01-2013, 19:37
  4. [159] Silnik 1,8 MPI w Alfie Romeo 159 jaki jest naprawdę ??
    Utworzone przez Murray w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-02-2011, 16:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory