Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Przewody zapłonowe

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie Przewody zapłonowe

    Witam, przeglądając allegro znalazłem że tak powiem dwa typy przewodów:
    1. http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-alfa-romeo-147-156-1-6-16v-ts-i1671169571.html
    2. http://allegro.pl/alfa-romeo-147-prz...637200414.html

    Bardziej mnie interesuje ten drugi, w jakich wersjach był stosowany bo jak widać zupełnie inaczej układ taki działa (dwie iskry na gar jednocześnie)

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    ja mam 1.6 i mam ten drugi typ
    ten pierwszy jest z lekka dziwny i na pewno nie od 147

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    A jak mam ten pierwszy... To wynika z tego (1) że jest dopalający układ.

    Może ktoś się jeszcze wypowie który zestaw ma założony.
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 23-06-2011 o 19:45

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    U mnie zestaw 2 - Alfa 2002 Wrzesień 1,6 bez variata
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Kurczę tylko ja mam 1

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - pierwszy zestaw to tzw CF2.
    - drugi zestaw to CF3.
    - w 147 zawsze był zestaw CF3.
    - ja mam CF3, alfa z 2006 roku.

    ps.
    = prawd fizyki nie pokonasz, jak mawiał jeden kolega z forum.
    = to i wiesz dlaczego masz zanik mocy w upalne dni.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Czyli poprzedni właściciel zrobił kaszane.... Pytanie dlaczego?! CF2 czyli starsze 156, 166,145,156? w sumie podłącze przewody tak aby były dwie iskry na gar i obaczaje czy pomoże... jak Bubu myślisz przez to mogę mieć zwiększony czas wtrysku (4.3ms)?


    -Efekt kupowania używanego samochodu od druciarza
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 24-06-2011 o 22:17

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - takie mam podejrzenia ale najlepiej to sprawdzić.
    - a dasz radę zrobic z CF2 aby było CF3, trudna sprawa.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,445

    Domyślnie

    tak potwierdzam, że te pierwsze cewki z przewodami to mam w 156 z 99r....

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    1. To samo u mnie siedzi 1.8TS CF2 2000r

    Wlasnie z tymi prawami fizyki...
    szkoda, że nie mozna jej oszukać
    Zastanawiałęm się nad wstawieniem intercollera albo cos w ten desen żebyn chłodzic powietrze przed przepływka.

    Tutaj masz mój temat na temat zapłonu
    http://www.forum.alfaholicy.org/foru...na_zwykly.html
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

Podobne wątki

  1. przewody zapłonowe
    Utworzone przez harald w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 08:53
  2. Przewody zapłonowe
    Utworzone przez zaviaseq w dziale 156
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 22-07-2013, 16:14
  3. [GTV] Przewody zapłonowe TB-ki
    Utworzone przez ArekD w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-04-2013, 16:24
  4. [155] Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Vinc w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 02-11-2010, 21:27
  5. 145 1,7 16v BX - Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Alfamaniak156 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 14:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory