Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 107

Temat: Skoki temp silnika - spalanie ?

  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Annik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Giulia VELOCE Q4 MY20
    Postów
    337

    Domyślnie

    Thx
    DF

  2. #52
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    6 stron tematu i gosc co go zalozyl napisal jednego posta...;-) i o to chodzi ;]

  3. #53
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Annik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Giulia VELOCE Q4 MY20
    Postów
    337

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebott Zobacz post
    Unikaj Verneta - na forum jest spore grono osób niezadowolonych z tych termostatów. Celuj w Behra albo Wahlera.
    Są też zadowolenie a cena o ponad 100 PLN-ów niższa!!!
    df

  4. #54
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    wahler kosztuje tylko 70zł drożej
    ja mam verneta, mało tego szwagier też ma, a na dodatek zakupilem verneta do samochodu teścia i w każdym aucie jest tak samo.
    termostaty tej firmy nie wiedzą co to jest początek/koniec całkowitego otwarcia
    albo sie otwierają albo zamykają
    temp rośnie np do 90 a po otwarciu spada do 65
    zamyka się , temp rośnie i znowu spada
    na domiar tego nie domyka się w 100 % bo w trasie jest 80 a w korkach 90
    od samego zakupu tak działają
    nawet jakiś sprzedawca chciał mi wmówić że ta ma być

  5. #55
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mc007
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    159 1.9 q-tronic
    Postów
    353

    Domyślnie

    Dzisiaj jadąc na dystansie 100km przy ok 2*C, po ok 6 km wskazówka przekroczyła 70st, potem cały czas wahała się między 70-80st., których nie przekroczyła. Temp. w klimie nastawiona na 22*C

    Jakieś opinie o termostatach Eps-Facet? W jednym serwisie cena jest dokładnie w połowie cen między vernetem a wahlerem.

  6. #56
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    W zeszłym roku wymieniałem termostat na nówkę. Kilka dni temu padł, nie wytrzymał próby czasu szczególnie na mrozach. Czeka mnie dziś wymiana na kolejny termostat. Zauważyłem że termostaty nie lubią mrozów. Jakoś tak dziwnie wymieniać jeden na rok.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  7. #57
    Użytkownik Ogier Avatar AdiUssj
    Dołączył
    09 2010
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0
    Postów
    193

    Domyślnie

    Początkiem miesiąca wymieniłem termostat na BEHR z czujnikiem DAV i nie ma z nim najmniejszych problemów Szybko się nagrzewa i trzyma równo temperaturę 90*C. Trochę kosztuje ale warto więc polecam.
    Tu liczy się styl, osiągi i liczne ciągnące się za autem spojrzenia przechodniów.. Praktyczny nudny samochód może mieć prawie każdy.. Alfe tylko wybrani

  8. #58
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    No i wymieniłem dziś kolejny termostat. Rok temu wymieniany firmy Vernet, niestety padł i wytrzymał tylko rok. Dziś zamontowałem także Verneta zakupiony w IC, mam nadzieję że będzie się lepiej zachowywać niż poprzednik. Stary termostat cały czas był otwarty, już w ogóle się nie zamykał. Jak zajrzałem do środka po wymontowaniu to wewnętrzna uszczelka jakaś zmasakrowana była.

    No dobra, ale miałem napisać wnioski z nowego Verneta. Całkiem nieźle ALE...

    Dane techniczne:
    -Otwiera się przy 88 stopniach, tak pisze na obudowie i tak faktycznie wskazuje termometr w kabinie,
    -Zamyka się przy ok 70 st.

    Minusy:
    -Nie potrafi utrzymać temperatury na poziomie 90st. Cały czas się otwiera albo zamyka.
    -Vernet nie ma czegoś takiego jak otwarcie do połowy, albo jest zamknięty albo otwarty.

    Plusy:
    -Silnik znów zaczął się szybko nagrzewać,
    -Przy ok 4 minutach miałem już 90st.

    Koszt:
    -Termostat 155zł Inter-Cars w Słupsku
    -Robocizna 0zl
    Ostatnio edytowane przez motofan ; 23-11-2011 o 23:50 Powód: Update
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  9. #59
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mc007
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    159 1.9 q-tronic
    Postów
    353

    Domyślnie

    Od tygodnia mam zamontowanego Verneta i gdy już osiągnie 90 st, to nic się nie rusza bez względu na prędkość.
    Mam nadzieję, że tak pozostanie

  10. #60
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Aktualizacja co do VERNETA, Inter-Cars 155zł

    Dziś rano jechałem do pracy na odcinku 6km i:
    -vernet był ładnie zamknięty na całym odcinku do pracy, górna rura do chłodnicy zimna,
    -vernet na razie działa, zobaczymy jak długo

    Przypomnę z wczoraj:
    -wczoraj na gorącym silniku otwierał się i zamykał w przedziale 70-88st,
    -wskazówka temperatury w kabinie widać co chwilę jak się podnosi i opada w przedziale 70-88st,
    -nie potrafi utrzymać temperatury na stałym poziomie 90st

    Obserwacja silnika i jego rozgrzewanie:
    -niestety przy temp powietrza 3 stopnie silnik u mnie potrzebuje ok 15 minut na rozgrzanie do 90st,
    -na odcinku 6km zdołał się rozgrzać zaledwie do 66st,
    -z temperatury pokojowej silnik rozgrzewa się do 90st w 4-5 minut,
    -efekt jest taki że w zimę 3/4 drogi do pracy jadę w rękawiczkach
    -przy mocnych mrozach -5 -10 silnik praktycznie przez całą drogę 5-6km jest zimny,
    -efekt jest taki że jadę w czapce, kalesonach i rękawiczkach
    Ostatnio edytowane przez motofan ; 24-11-2011 o 09:34 Powód: Update
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

Podobne wątki

  1. Termostat / wskazówka temp / spalanie / 1,9 JTD
    Utworzone przez neromax w dziale GT
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 09:58
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-07-2014, 12:05
  3. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-12-2013, 14:58
  4. [159] Skoki Temp. do 130 i powrót do 90
    Utworzone przez Alus w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 01-07-2012, 20:33
  5. [156] temp cieczy chłodzącej a temp rzeczywista silnika
    Utworzone przez b.pawelek w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-05-2008, 17:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory