Strona 14 z 89 PierwszyPierwszy ... 45678910111213141516171819202122232464 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #131
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V, Opel signum 1.9 180 km, honda vfr 800
    Postów
    169

    Domyślnie

    Witam

    Moim zdaniem przyczyną poszarpywania w zakresie obrotów których pisałeś może być właśnie zacinający sie zawór EGR

    Pozdrawiam

  2. #132
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał tommy-j Zobacz post
    W logu który wkleiłem są te informacje, kolumna C i D.
    Raptem dwa wiersze danych z przedziału o którym wspominasz (1800-2100RPM) nie nazwę logami...

  3. #133
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Hej. Auto jak w opisie, zamula praktycznie na każdym biegu im wyższy tym gorzej, lekko lepiej jest dopiero pow 2800obr. Wyczyszczony i zaślepiony EGR, ale też wolałbym go sprawdzić. Czy mogłby mi ktoś napisać lub wkleić link - co ma być w logach do sprawdzenia, które parametry ?
    Jak rozumiem próba drogowa to 4 bieg i od samego dołu do 4000obr ?
    Dodam że nie ma na budzie żadnego MCFS
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  4. #134
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    Czy mogłby mi ktoś napisać lub wkleić link - co ma być w logach do sprawdzenia, które parametry ?
    Standardowe parametry, to powietrze (żądane i mierzone), doładowanie (żądane i mierzone), EGR, overboost, ciśnienie paliwa na listwie, korekty wtrysków. Do tego któryś z parametrów określający co w danej chwili ty robisz, czyli albo położenie pedału gazu albo prędkość obrotowa silnika. Ważne aby log był możliwie długi. Wszystko na nagrzanym silniku.
    Po tym zalogowaniu jeśli nie wyjdzie przyczyna lub podejrzenie problemów trzeba robić logi z pozostałych parametrów.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #135
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Logi_Alfa_GT.rar

    Ok logi zrobione. Starałem się dodać żądane parametry ale w niektórych próbach dodawałem coś innego, może się przydać lub na coś naprowadzić. Wg mnie a się nie znam to musi mieć coś wspólnego z powietrzem bo dawki paliwa wyglądały dobrze. Korekty wtrysków też były chyba ok ale zbyt dużo pomiarów zamulało FESa więc odpuściłem. Poproszę o analizę i z góry dzięki.
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  6. #136
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    Logi_Alfa_GT.rar

    Ok logi zrobione. Starałem się dodać żądane parametry ale w niektórych próbach dodawałem coś innego, może się przydać lub na coś naprowadzić. Wg mnie a się nie znam to musi mieć coś wspólnego z powietrzem bo dawki paliwa wyglądały dobrze. Korekty wtrysków też były chyba ok ale zbyt dużo pomiarów zamulało FESa więc odpuściłem. Poproszę o analizę i z góry dzięki.
    Przepływomierz podaje złe odczyty. EGR nie domyka się. Wygląda to jak na razie na kłopoty z EGR-em. Wyjmij, wyczyść i zrób ponowne takie same logi. Wydaje mi się, że po tej operacji problemy z odczytem mas powietrza znikną, a bolid odzyska duszę
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 19-07-2012 o 12:23
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #137
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Hmm EGR czyściłem 2-3tyg temu.. Wiec popraw mnie jeśli się myle ale może jest zepsuty? Elektromagnes walniety? Rozbiorę go oczywiście i ogarnę jeszcze raz. A co do przepływki - podaje złe odczyty przez EGR?
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  8. #138
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    Hmm EGR czyściłem 2-3tyg temu.. Wiec popraw mnie jeśli się myle ale może jest zepsuty? Elektromagnes walniety? Rozbiorę go oczywiście i ogarnę jeszcze raz. A co do przepływki - podaje złe odczyty przez EGR?
    Wartości egra są złe. Być może jest uszkodzony. Ale wtedy miałbyś lub raczej powinieneś mieć błąd. Uszkodzony, tj. otwarty EGR wpływa na wartości powietrza przy wyższych obrotach. Tam u góry ma on być szczelnie zamknięty, a jest otwarty. Więc dodatkowo masz otwarty kanał spalinowy. Efekt jest taki, że żądanie jest 1200, a wartości mierzone są mniejsze o procent otwarcia EGR.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #139
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Dobra to w takim razie wyciagam go znow, rozbieram, czyszcze, wybije ze srodka elektromagnes, zaslepie i zobaczymy. Jak nic to nie da to albo wymiana zaworu albo wywalenie go programowo z ECU. Chocia nie wiem co lepsze.
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  10. #140
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Co lepsze ? Zamknąć i wywalić z ECU.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory