Z wyglądu są takie same. Tak samo jak sprzeglo z normalnego 147 i z Ducati Corse. Tylko to 2 znacznie wiecej znosi podobno. Przynajmniej takie jest zdanie Marcina.
W radzika można sie pokusić o spiek 6 lopatkowy + podwójny docisk. Koszt ok 1600zl podobno. Lecz paten nie jest do końca jeszcze sprawdzony.
Znosić ma niby nawet 650NM.
Pozdrawiam
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
Szwagra wujka kobyły syn powiedział, że to jest faktycznie lepsze
Ktoś ma jakieś dane na ten temat, czy jak wyżej ?
Dałem wam link. Goście robią to naprawdę dobrze i w rewelacyjnych cenach, więc po co kombinować jak przysłowiowy koń pod górkę ?
P.S. omen, po co coś takiego jak wcześniej skrzynię szlak trafi ? Tak dla sportu?
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Dokładnie tak dla sportu
Sprzeglo od stilo jest sprawdzone przez kilku użytkowników. Od dedykowanego do 147 różni sie numerem docisku wiec moze wiecej wytrzymać.
To właśnie docisk jest problemem nie tarcza.
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
Co do sprzęgła radzika.
Zostało takie wykonane dla firmy DieselTuning. Do modzonego 2.4JTD10v Który aktualnie legitymuje sie ok 230KM 480NM
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
Nie, ja nie wróżę z fusów i to nie jest wygooglane. Sprzęgła robione przez tą firmę faktycznie są przystosowane do przenoszenia większych obciążeń.
- - - Updated - - -
Ciekawy sport
Ja uważam, że to tylko różnica numeru i subiektywne odczucia. Nie ma żadnej podstawy dla czego w Stilonówce miałoby być mocniejsze sprzęgło. Przy tym samym silniku 147 ma parę kilo mniejszą masę ale za to dopuszczalną masę całkowitą o tą samą wartość większą. Przyspieszenie Stylonki jest o 0,6 mniejsze ale jak podejrzewam tylko z powodu zabicia go przez masę. I reszta parametrów taka sama. Łącznie z masą ewentualnie ciągniętej przyczepy. Więc nie ma żadnych zasadnych podstaw aby znajdowało się tam mocniejsze sprzęgło. Jest takie samo z nadanym innym numerem OE.
Powiem więcej, bo nie dalej jak z miesiąc temu, będąc upewniony właśnie takimi, z tego forum informacjami w Stilonówce pozwoliłem sobie przekroczyć magiczną granicę dla seryjnego sprzęgła w 147 przy 2000 obr/min. Sprzęgło niestety tak samo jak w 147 ślizgnęło. Sprzęgło + dwumas półroczne. Ale oczywiście pewno ja trafiłem na tą sztukę wadliwą albo kierownik zdążył ją już odpowiednio "zmiękczyć"
Reasumując, mam większą pewność parametrów ponadnormatywnych sprzęgła wykonanego na zamówienie niż sprzęgła gdzie wyższe parametry są wyznaczone na podstawie indywidualnego "widzi mi się" użytkowników.
Wybaczcie mi moje sarkastyczne podejście ale ja tą teorię uważam za tak samo niedorzeczną jak to, że tylko przepływomierze Boscha działają dobrze.
Postaram się już nie wtrącać. Staję się biernym czytelnikiem![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
No widzisz nawet nie pofatygowałeś się sprawdzic w czym jeszcze siedziało to sprzęgło. U nas wszyscy mówią tylko od Stilo więc pewnie z góry założyłeś, ze tylko Stilo JTD je miało, a to sprzęgło było również w Stilo wersji Abarth, Alfie 166 2.4 JTD, Lancii Thesis 2.4 JTD oraz 2.0 Turbo. Dalej nie widzisz podstaw do tego aby było mocniejsze? Chcesz mi powiedzieć, że w 185KM Thesisie który wazy 300-400kg wiecej jest takie samo jak w 115KM 147?
Sprzęgło leży już u mnie we wtorek wymiana mam nadzieje, ze nie bedzie probemów z załozeniem do 1.9 8V![]()
Nie będzie napewno![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
Informuje, że sprzęgło nr 826330 NIE PASUJE DO 1.9 JTD 8V 115KM !!! jest zupełnie inna tarcza sprzegła. Seryjna 86230 jest cieńsza i nie posiada tłumików drgań, a ta z zestawu 86330 ma tłumiki drgań przez co zestaw nie pasuje. I tym sposobem mam teraz problem...
Poniżej foto porównawcze robione na szybko kalkulatorem. I teraz kurde nie wiem co z tym fantem zrobić, szukac innego mocniejszego ryzykujac, ze znowu nie będzie pasowac czy też zawawiać zwykłe seryjne które na 100% pasuje ale może za długo nie posmigać w aucie po chipie tym bardziej, ze kolejna do wymiany była spręzarka, a później już tylko cinek i atak na 170-180KM o czym z seryjnym sprzegłem moge zapomnieć. Jedno sie potwierdziło zestaw ze stilo jest inny mocniejszy tylko, ze pasować nie bardzo chce
![]()
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 21-05-2013 o 19:31