Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 104

Temat: Sprzęgło do 1.9 16V 103KW.

  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michal_evo1
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 2004r
    Postów
    68

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Pewnie jest wersja sam docisk i tarcza oraz wersja Docisk+tarcza+łożysko. Ja mam sam docisk i tarcze tak samo właśnie jak w tym zestawie od Stilo
    Nie, oba zestawy są takie same: tarcza, docisk, łożysko oporowe, różnią się czymś innym

  2. #52
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Z wyglądu są takie same. Tak samo jak sprzeglo z normalnego 147 i z Ducati Corse. Tylko to 2 znacznie wiecej znosi podobno. Przynajmniej takie jest zdanie Marcina.

    W radzika można sie pokusić o spiek 6 lopatkowy + podwójny docisk. Koszt ok 1600zl podobno. Lecz paten nie jest do końca jeszcze sprawdzony.
    Znosić ma niby nawet 650NM.

    Pozdrawiam


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk

  3. #53
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Szwagra wujka kobyły syn powiedział, że to jest faktycznie lepsze
    Ktoś ma jakieś dane na ten temat, czy jak wyżej ?

    Dałem wam link. Goście robią to naprawdę dobrze i w rewelacyjnych cenach, więc po co kombinować jak przysłowiowy koń pod górkę ?

    P.S. omen, po co coś takiego jak wcześniej skrzynię szlak trafi ? Tak dla sportu ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #54
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Dokładnie tak dla sportu

    Sprzeglo od stilo jest sprawdzone przez kilku użytkowników. Od dedykowanego do 147 różni sie numerem docisku wiec moze wiecej wytrzymać.
    To właśnie docisk jest problemem nie tarcza.


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk

  5. #55
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Szwagra wujka kobyły syn powiedział, że to jest faktycznie lepsze
    Ktoś ma jakieś dane na ten temat, czy jak wyżej ?

    Dałem wam link. Goście robią to naprawdę dobrze i w rewelacyjnych cenach, więc po co kombinować jak przysłowiowy koń pod górkę ?
    A Ty masz jakieś dane czy jak wyżej wróżysz z fusów? Ty twierdzisz, ze robią dobrze jak wpiszesz w google radzikowskiego znajdziesz też "trochę" osób które twierdza zupełnie inaczej wiec komu wierzyć? ;]

  6. #56
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Co do sprzęgła radzika.
    Zostało takie wykonane dla firmy DieselTuning. Do modzonego 2.4JTD10v Który aktualnie legitymuje sie ok 230KM 480NM


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk

  7. #57
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    A Ty masz jakieś dane czy jak wyżej wróżysz z fusów? Ty twierdzisz, ze robią dobrze jak wpiszesz w google radzikowskiego znajdziesz też "trochę" osób które twierdza zupełnie inaczej wiec komu wierzyć? ;]
    Nie, ja nie wróżę z fusów i to nie jest wygooglane. Sprzęgła robione przez tą firmę faktycznie są przystosowane do przenoszenia większych obciążeń.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Dokładnie tak dla sportu

    Sprzeglo od stilo jest sprawdzone przez kilku użytkowników. Od dedykowanego do 147 różni sie numerem docisku wiec moze wiecej wytrzymać.
    To właśnie docisk jest problemem nie tarcza.
    Ciekawy sport

    Ja uważam, że to tylko różnica numeru i subiektywne odczucia. Nie ma żadnej podstawy dla czego w Stilonówce miałoby być mocniejsze sprzęgło. Przy tym samym silniku 147 ma parę kilo mniejszą masę ale za to dopuszczalną masę całkowitą o tą samą wartość większą. Przyspieszenie Stylonki jest o 0,6 mniejsze ale jak podejrzewam tylko z powodu zabicia go przez masę. I reszta parametrów taka sama. Łącznie z masą ewentualnie ciągniętej przyczepy. Więc nie ma żadnych zasadnych podstaw aby znajdowało się tam mocniejsze sprzęgło. Jest takie samo z nadanym innym numerem OE.
    Powiem więcej, bo nie dalej jak z miesiąc temu, będąc upewniony właśnie takimi, z tego forum informacjami w Stilonówce pozwoliłem sobie przekroczyć magiczną granicę dla seryjnego sprzęgła w 147 przy 2000 obr/min. Sprzęgło niestety tak samo jak w 147 ślizgnęło. Sprzęgło + dwumas półroczne. Ale oczywiście pewno ja trafiłem na tą sztukę wadliwą albo kierownik zdążył ją już odpowiednio "zmiękczyć"
    Reasumując, mam większą pewność parametrów ponadnormatywnych sprzęgła wykonanego na zamówienie niż sprzęgła gdzie wyższe parametry są wyznaczone na podstawie indywidualnego "widzi mi się" użytkowników.

    Wybaczcie mi moje sarkastyczne podejście ale ja tą teorię uważam za tak samo niedorzeczną jak to, że tylko przepływomierze Boscha działają dobrze.
    Postaram się już nie wtrącać. Staję się biernym czytelnikiem
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #58
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Ja uważam, że to tylko różnica numeru i subiektywne odczucia. Nie ma żadnej podstawy dla czego w Stilonówce miałoby być mocniejsze sprzęgło. Przy tym samym silniku 147 ma parę kilo mniejszą masę ale za to dopuszczalną masę całkowitą o tą samą wartość większą. Przyspieszenie Stylonki jest o 0,6 mniejsze ale jak podejrzewam tylko z powodu zabicia go przez masę. I reszta parametrów taka sama. Łącznie z masą ewentualnie ciągniętej przyczepy. Więc nie ma żadnych zasadnych podstaw aby znajdowało się tam mocniejsze sprzęgło. Jest takie samo z nadanym innym numerem OE.
    Powiem więcej, bo nie dalej jak z miesiąc temu, będąc upewniony właśnie takimi, z tego forum informacjami w Stilonówce pozwoliłem sobie przekroczyć magiczną granicę dla seryjnego sprzęgła w 147 przy 2000 obr/min. Sprzęgło niestety tak samo jak w 147 ślizgnęło. Sprzęgło + dwumas półroczne. Ale oczywiście pewno ja trafiłem na tą sztukę wadliwą albo kierownik zdążył ją już odpowiednio "zmiękczyć"
    Reasumując, mam większą pewność parametrów ponadnormatywnych sprzęgła wykonanego na zamówienie niż sprzęgła gdzie wyższe parametry są wyznaczone na podstawie indywidualnego "widzi mi się" użytkowników.

    Wybaczcie mi moje sarkastyczne podejście ale ja tą teorię uważam za tak samo niedorzeczną jak to, że tylko przepływomierze Boscha działają dobrze.
    Postaram się już nie wtrącać. Staję się biernym czytelnikiem
    No widzisz nawet nie pofatygowałeś się sprawdzic w czym jeszcze siedziało to sprzęgło. U nas wszyscy mówią tylko od Stilo więc pewnie z góry założyłeś, ze tylko Stilo JTD je miało, a to sprzęgło było również w Stilo wersji Abarth, Alfie 166 2.4 JTD, Lancii Thesis 2.4 JTD oraz 2.0 Turbo. Dalej nie widzisz podstaw do tego aby było mocniejsze? Chcesz mi powiedzieć, że w 185KM Thesisie który wazy 300-400kg wiecej jest takie samo jak w 115KM 147?
    Sprzęgło leży już u mnie we wtorek wymiana mam nadzieje, ze nie bedzie probemów z załozeniem do 1.9 8V

  9. #59
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Nie będzie napewno


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk

  10. #60
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Informuje, że sprzęgło nr 826330 NIE PASUJE DO 1.9 JTD 8V 115KM !!! jest zupełnie inna tarcza sprzegła. Seryjna 86230 jest cieńsza i nie posiada tłumików drgań, a ta z zestawu 86330 ma tłumiki drgań przez co zestaw nie pasuje. I tym sposobem mam teraz problem...

    Poniżej foto porównawcze robione na szybko kalkulatorem. I teraz kurde nie wiem co z tym fantem zrobić, szukac innego mocniejszego ryzykujac, ze znowu nie będzie pasowac czy też zawawiać zwykłe seryjne które na 100% pasuje ale może za długo nie posmigać w aucie po chipie tym bardziej, ze kolejna do wymiany była spręzarka, a później już tylko cinek i atak na 170-180KM o czym z seryjnym sprzegłem moge zapomnieć. Jedno sie potwierdziło zestaw ze stilo jest inny mocniejszy tylko, ze pasować nie bardzo chce

    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 21-05-2013 o 19:31

Podobne wątki

  1. [146] Wymiana tarcz i klocków - przód 1,7 TS 103KW 140km
    Utworzone przez Jeva w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 31-01-2015, 11:06
  2. problem ze skrzynią biegów 156 2.4 jtd 103kw 2000 rok
    Utworzone przez spidder7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-12-2014, 20:33
  3. Filtr oleju 166 2.4JTD 140KM (103kW)
    Utworzone przez kML w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-06-2012, 19:52
  4. Gt 1.9 103kw ??
    Utworzone przez bocian w dziale GT
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-02-2011, 23:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory