Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Temat: Chłodnica ;((((((((

  1. #1
    Alfica
    Gość

    Domyślnie Chłodnica ;((((((((

    W środę mechanik wymienił mi chłodnicę, wężyk, nalał płynu zapłaciłam słono wg mnie. I wczoraj pierwszy raz wyjechałam alficą w trasę i już nie mogłam nia do domu wrócić :/ Cały płyn był na jezdni, wszystko wyciekło, próbowałam dolać wody to momentalnie wszystko lądowało na jezdni nic nie zostawało w zbiorniczku. Co mogło się popsuć??????????????????????????

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Nic się nie zepsuło po po prostu zlokalizuj wyciek i dokręć to z czego cieknie..........

  3. #3
    Alfica
    Gość

    Domyślnie

    Ja tego nie zrobię jestem laikiem. To moje pierwsze auto i na bank nie naprawię. Muszę najpierw ją scholować Mam tylko nadzieję, że nowa chłodnica nie poszła??? Wyciek jest bliżej chłodnicy, nie przy zbiorniku. Mam nadzieję, że mechanik zrobi to w ramach reklamacji.

  4. #4
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Obstawiam tzw. błąd w sztuce

  5. #5
    Alfica
    Gość

    Domyślnie

    Dziękuję za odpowiedzi bo od wczoraj jestem załamana. ;(

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Zrobisz na pewno!!!!! połóż się pod autem do chłodnicy dochodzi przewód w lewym górnym rogu i w prawym dolnym zobacz czy rura jest mokra? Są tam takie opaski dociskowe , metalowe na śrubokręt gwiazdkę lub płaski i wystarczy dokręcić. Nie ma innej możliwości zaczekaj z lawetą bo zapłacisz kupę kasy a wystarczy zrobić 2 obroty nadgarstkiem.

  7. #7
    Alfica
    Gość

    Domyślnie