Zero, zrobilem to sam.
Mysle, ze jezeli znalazlbys kogos kto zrobi to bez zdejmowania glowicy to mysle, ze z 200-300zl by wzial, na forum tutaj latało, ze Darek teraz ogarnia takie rzeczy, niestety nie dowiedzialem sie nic wiecej, bo za nim mi odpisal(ma duzo roboty, jak to dobry fachowiec) to sie zdenerwowalem i zrobilem to sam w garazu
Maly minus byl taki, ze ta pestka (nie wiem jak sie to nazywa, to co trzyma zwor, sklada sie z dwoch czesci) wystrzelila mi w komos i sie czolgalem godzine po garazu z lampka, aby ja znalezc
![]()
Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 16-04-2014 o 08:42
Olej wymieniony na Liqui Moly 10W60 Racing + Liqui Moly Cera-Tec - cóż na pewno silnikowi nie zaszkodzi.
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
Z czasem daj znac jak tam teoretyczne zuzycie ;d
Zużycie 10W40 Valvoline Max Life -0,5 do 0.8L na 1000km
Zużycie 10W40 Liqui Moly Mos2 -0,5- 0.65L na 1000km
Zużycie 10W60 Liqui Moly Racing Tech GT -0,3-0,4l na 1000km
Ostatnio edytowane przez Lucas83 ; 05-05-2014 o 12:30
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
ile km na tym 10w60 zrobiłeś ?
~ taka była piękna ! :C
1000 km z czego 500 po trasie (średnio 100-120 km/h , chwilami 150 km/h)
Do silnika zalany także Liqui Moly Cera-Tec - ale nie wpływa on na zużycie oleju.
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
Wiec wychodzi, ze zuzycie oleju najmniejsze bylo przy 10w60. Ale teraz jak to ma sie do ceny, a zuzycia oleju
Teraz mialem wymieniac olej i chcialem ten mos2, ale dales mi watpliwosci, czy moze jak zapakuje 10w60 to zuzycie spadnie do kompletnego zera, tylko znowu jak sie bedzie miala roznica, bo tak patrze to chetniej bym kupil valvoline vr1 10w60 ;d
Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 05-05-2014 o 13:11
Wszyscy się cieszą mniejszym zużyciem oleju/km przy bardziej lepkim oleju ale czy ktoś pomyślał o zużyciu silnika podczas pracy z olejem o znacznie większej lepkości? Zwłaszcza jeżdżąc na krótkich dystansach. Nie wspominając już o tym, że wymienione na wcześniejszych stronach Mobil i Castrol to olejami syntetycznymi nie są. Lepkość akurat nie ma tu nic do rzeczy i nie można w zależność od niej dzielić na pół/pełno syntetyczne oleje.