Chcę kupic tarcze Mikoda do 156 2,4 jtd na przód i teraz moje pytanie: czy pasują bez problemu?. Na stronie producenta są dokładne dane, ale nie mam kiedy u siebie ich zmierzyc. Może ktoś kupował i wie że pasują na 100%
Chcę kupic tarcze Mikoda do 156 2,4 jtd na przód i teraz moje pytanie: czy pasują bez problemu?. Na stronie producenta są dokładne dane, ale nie mam kiedy u siebie ich zmierzyc. Może ktoś kupował i wie że pasują na 100%
Ostatnio edytowane przez Administracja ; 26-09-2010 o 16:30
Arek 146, będą pasować, dołóz pare zł i kup wersje wiercona/frezowana, w stosunku do tego co było kiedyś, w chwili obecnej ta wersja jest robiona juz na innym odlewie niz zwykła wersja wentylowana, ogólnie stosunek cena/jakość bardzo dobry, w swoim V6 mam właśnie MIKODE GT na przodzie w połączeniu z Ferodo, zrobiłem coś koło 5tys km na nich i złego słowa nie moge powiedziec, w końcu auto hamuje, pare razy widziały bardzo raptowne hamowanie z okolic ~180km/h niemal do zera i zero sprzeciwów z ich strony.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Właśnie chce kupic wersje nawiercane i frezowane, klocki już mam TRW, więc ten zestaw powinien dawac rade.
tarcze dobre mam je w 155 2.0 16v sprawuja sie dobrze hamowalem z duzych predkosci i jest git zrobilem ok 10tys i nie widze zlych objawow mozesz smialo zabierac bedziesz zadowolony
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Tarcze juz zamówione, teraz tylko czekac
A ja jestem zainteresowany tematem tarcze bo chcem wymienic przod tarcze + klocki oglądałem strone firmy Mikoda ale niema tam alfy 166 a rozmiary trochę się roznią od tych ktore ja mam miec
Alfa i jej ochroniarz
no niestety do 166 nie robia pisalem do nich maila w tej sprawie
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Ja nie powiem narazie nic dobrego o tym produkcie, fajnie hamowaly tylko miesiac. Po 3000km popekala mi cala na nawiertach i trzepie kierownica i dudni przy hamowaniu. Kaza mi je zdjac i odeslac, do Blachowni bo z tamtad jest sprzedawca z allegro. A oni do producenta i 14 dni czekac na uwzglednienie reklamacji i niewiadomo czy uwzglednia.
Tak czytam i czytam, no i ja nie wiem co Wy z tymi tarczami robicie, czy mechanicy zakładają je Wam na odwal czy co?? nie czyszcząc powierzchni przylegania na piastach, nie czyszcząc jarzma zacisku w którym pracują klocki przez co je kosi i krzywi tarcze i przez to biją ...
W sobotę będę miał auto na podnośniku to chyba zdejmę koła i zrobię zdjęcia tarcz Mikody wierconych+frezowanych po ok. 18-20tys km z klockami Ferodo DS Performance, auto mocniejsze/szybsze niż większość na tym forum bo 3 litrowe 156, do tego często ganiane po górach a tarcze jak były OK tak dalej są ....
Mikody ma w nie jednym aucie włożone i w żadnym nie mam problemów ...
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts