Strona 21 z 147 PierwszyPierwszy ... 11121314151617181920212223242526272829303171121 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 1462

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #201
    Użytkownik Romeo Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 PussyWagon 1.9JTD/115 KM '02 FL & 146 1.7 16V Boxer :P
    Postów
    637

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    można dać zaślepkę za kolektorem wydechowym i przed ssącym , ale rura recyrkulacji musi zostać ,
    Okej,dzieki za odpowiedzi "sedici" i "Maciek-156" pomyślalem że skoro dam zaślepke na kolektor wydechowy i ssący,rura recyrkulacji nie bedzie juz schładzała spalin i ja bede mógł zdemontować,oczywiście zrobił bym bypass na układzie chłodzenia zastepujący obieg wody przez rure recyrkulacji.

  2. #202
    Diegus18
    Gość

    Domyślnie

    Koledzy posiadam silnik 1,9 jtd 105KM z 98 roku i patrzac ma zdjecia egru ktore sa w tym poscie to u mnie czegos takiego nie ma albo wyglada calkowicie inaczej czy moze mi ktos wskazac to co trzeba lub pokazac strzalka gdzie zaslepic egr ?? prosze o pomoc
    Załączone obrazy Załączone obrazy Zaślepienie EGR-p080210_1311.jpg   Zaślepienie EGR-p080210_13111.jpg   Zaślepienie EGR-p080210_131111.jpg  

  3. #203
    Użytkownik Romeo Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL
    Auto
    Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet 16v & Alfa 146 1,9JTD8v
    Postów
    1,693

    Domyślnie

    Cytat Napisał Diegus18 Zobacz post
    gdzie zaslepic egr ??
    na foto zaznaczone 2 miejsca
    Załączone obrazy Załączone obrazy Zaślepienie EGR-p080210_13111.jpg  
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  4. #204
    Diegus18
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki a koniecznie w obu miejscach czy w jednym wystarczy ?

  5. #205
    Użytkownik Romeo Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL
    Auto
    Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet 16v & Alfa 146 1,9JTD8v
    Postów
    1,693

    Domyślnie

    Cytat Napisał Diegus18 Zobacz post
    Dzięki a koniecznie w obu miejscach czy w jednym wystarczy ?
    najlepiej w dwóch , czyli przed zaworem egr i przed kolektorem ssącym , wtedy sadza nie będzie się gromadzić w rurze recyrkulacji

    a jeśli chęci brak to przy kolektorze ssącym , ale w razie pęknięcia rury recyrkulacji , stracisz moc ...
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 09-02-2010 o 21:55
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  6. #206
    Diegus18
    Gość

    Domyślnie

    Przy kolektorze to wiadomo gdzie a przy zaworze egr to w tym miejscu gdzie wychodzi rura recylkulacji czy jeszcze wczesniej mianowicie miedzy kolektorem wydechowym a zaworem ??

  7. #207
    kwiecien7
    Gość

    Domyślnie Croma 19 120KM a zaślepienie EGR

    Witam Alfaholików !

    Tak się poskładało że zamiast Alfy o której zawsze marzyłem obecnie jeżdżę Cromą 1.9 120KM silnik 939A1000 w wersji z filtrem DPF . Niestety nie istnieje żadna społeczność skupiona wokół Cromy dlatego też proszę Was o poradę tym bardziej że temat zaślepiania EGR macie już nieźle opanowany.

    Niestety nie posiadam dostępu do e-pera, a tym bardziej do informacji dotyczących rozwiązań serwisowych.

    Mam pytanie czy rozwiązanie serwisowe nr 10801491RA dotyczy Alfy czy generalnie konkretnych silników JTD montowanych w Alfie ale również tym samym w Cromie.

    Niestety po przeczytaniu całego wątku mam niezły mętlik informacji i ciężko mi je odnieść do typu mojej Cromki.

    Czy możecie podpowiedzieć mi jakie rozwiązanie dotyczące zaślepienia EGR można zastosować w moim przypadku mając na uwadze że mam filtr DPF (grrrr...) oraz typ silnika 939A1000.

    serdecznie dziękuję i pozdrawiam


  8. #208
    Moderator Romeo Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    Postów
    8,079

    Domyślnie

    Twój silnik to 1,9 8v multijet (120KM) więc pasuje do niego zaślepka eliptyczna z otworami. Taka jak tutaj:
    http://www.allegro.pl/item907835459_...alfa_opel.html
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000

  9. #209
    kwiecien7
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Twój silnik to 1,9 8v multijet (120KM) więc pasuje do niego zaślepka eliptyczna z otworami. Taka jak tutaj:
    http://www.allegro.pl/item907835459_...alfa_opel.html

    dziękuję za odpowiedź ...

    1. Czy można powiedzieć jak założenie zaślepki może wpłynąć na filtr DPF, logicznie wydawało by się że będzie się szybciej zapełniał ale to tylko moje przypuszczenia.

    2. Czy istnieje numer rozwiązania serwisowego Fiata dla Cromy bądź tego silnika opisujący zastosowanie zaślepki?

    3. Czy istnieje numer katalogowy Fiata/Alfy dla tej zaślepki ???

    4. Montaż w miejscu zaznaczonym nr 6 na rysunku ??
    http://img230.imageshack.us/i/egrw.jpg/


    Moja Croma ma jeszcze mały przebieg <40.000 więc mam nadzieje że zastosowanie zaślepki oszczędzi trochę kolektor od syfu ze spalin.

    Dziękuję serdecznie za odpowiedź.


  10. #210
    Moderator Romeo Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    Postów
    8,079

    Domyślnie

    Nr fiata masz na pierwszej stronie tego wątku... W ASO ta zaslepka z otworami kosztuje ok 50zł
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  2. Zaślepienie odmy
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 20-05-2013, 18:47
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

145, 146, 146 1.7 boxer, 156, 159, 16v, 2.4 20v, 20v, adrian, akcji, alfa, alka, alu, aluminiową, aow, asia, aso, awaria, benzynka, blacha, blachy, blad, blaszki, bledu, błąd, błedów, błędami, błędem, błędów, błędu, błędy, bosch, boxer, brera, całkowicie, całości, cdti, cena, ceny, cewki, check, chip, chipie, ciągłość, cięgno, cinek, ciśnienia, ciśnienie, ciśnień, czesci, części, część, czujnik, czyszczenie, czyszczeniu, czytaniem, dac, daj, dają, dam, decyduje, desce, diesel, diesla, długo, dodawaniu, dolot, dolotowego, dolotowym, dolotu, dostane, dpf, drgania, drogą, dymienie, działający, działanie, dziewczyny, dzięk, dziury, ecu, edc, efektu, efekty, egr, egru, ehh, elektromagnes, elektrozawór, elektryczne, elektrycznie, elektryczny, engine, erg, fakt, fia, fiat, fiata, filtr, filtry, filtrze, formalności, gaśnie, gaz, gazu, gdzie, geometria, geometrii, gitara, gorzej, grosze, gwintu, hamowni, hardware, ile, inaczej, informacje, informacji, inna, innym, innymi, inspekcja, instrukcje, intercooler, intercoolera, ipad, jałowym, jas, jazda, jazdę, jazdy, jedną, jedzie, jeździ, jeździć, jeżdżę, jtd, jtdm, kabel, kabelek, kablami, kable, kablem, kasy, każda, kierownica, kierownicy, klap, kolejna, kolek, kolektor, kolektora, kolektorem, kolektorze, kombi, komp, kompie, komputer, komputera, komputerem, komputerze, komunikat, kontrolka, końca, końcówka, kosz, koszt, kosztuje, koszty, kółko, kraków, którą, którym, kumpla, kup, kupic, kupić, kupię, kupił, kupiłem, kupisz, kupno, lambda, lancia, legendy, lepsza, letnie, linka, linku, litrów, logi, lublina, maciek, maila, majster, maly, mapa, mapy, mas, masa, maski, masy, maź, mechanicznie, mechanik, mechanika, mechanizm, mechanizmem, metalowe, miałeś, miast, miasta, miejsca, miejscach, miesiąc, mieście, mity, moc, mocy, mogłem, motorze, musisz, myśl, myślę, nadzieje, najgorsze, nakrętki, należy, namiary, napisałeś, napisz, naprawy, narazie, nej, niedziała, nierdzewka, nieszczelna, nieszczelność, nikogo, niskich, noki, norma, nowa, nowy, numerach, numery, objaw, objawy, obr, obrotach, obrotów, obroty, obudowie, oczy, oczywiscie, odbioru, odczytam, odłączenie, odmy, odnosnie, odnośnie, odpaleniu, odpięciu, odpowiedzi, oki, oko, olej, oleju, opcji, opel, operacja, opinię, oryginalna, osi, osiągi, osłabło, overboost, owa, owe, pali, paliwa, parametry, pas, pasta, pełna, pełną, pełnej, pewność, pewny, pewnym, piątek, pierwszą, pięknie, piotrek, plastik, plastikowe, plyn, płyn, pochwalę, podaj, podciśnienia, podjechać, podkarpackim, podłączyć, podobno, podpowiedź, poduszki, pojawia, pokazuje, polska, pomiar, pomoc, pomocą, pomocy, pomogę, pompa, pompie, pompy, ponownie, poradzić, porządku, posiadam, posta, postoju, potrzebne, powietrza, powietrze, powinienem, powyżej, poziomu, pozniej, pozostałe, pozycja, pozycji, później, pracę, pracować, pracuje, pracy, prawda, prawidłowe, prawie, problem, problemów, problemu, problemy, profil, programowa, programowe, programowo, proste, próbę, przecież, przeciw, przeczytaj, przekaźnik, przepływka, przepływomierz, przepływomierza, przepływomierzem, przepustnicą, przewody, przewód, przyczyna, przyczyną, przykręcić, przyniesie, przyspieszenia, pytam, pytanie, racje, radę, recyrkulacji, regeneracji, regenerować, rezultaty, ricambi, robił, robiłem, rolka, romeo, rozrusznik, rozrząd, rozrządu, różnice, różnicę, różnych, rpm, rury, rurze, rybnika, rys, rzeczywiście, sadzy, serio, serwis, siedzi, silnik, silnika, silniki, silnikiem, silniku, silver, siły, skasował, słowa, słowo, soft, software, spada, spala, spalanie, spali, spalin, spalinach, spaliny, spalony, speca, specjalne, spider, spokój, sprawdza, sprawdził, sprawne, sprawny, spróbuj, sprzedania, sprzedaży, ssącego, ssącym, standard, sterow, sterowania, sterownik, stop, stosować, stosunku, stronę, swojego, sworzeń, system, szarpie, szczególną, szczelny, szczęście, szukać, szybką, świec, tapatalk, tdi, temperatury, teoria, testu, tid, tkach, tobie, trwa, turbina, turbiną, turbiny, turbo, typem, uklad, układy, ustawienie, usunac, usunąć, usuniecia, usunięcie, usuwa, uszczelek, uszczelka, uszczelki, uszkodzić, uważa, uzyskać, użycia, użytkownika, vag, walczyć, warszawa, warszawy, warto, watch, wątku, wcale, wchodzi, wczoraj, weekend, wersja, wgra, wiązkę, wiązki, widzę, widział, wiesz, więcej, większego, wina, wkręca, wlkp, własne, właściwie, wola, wolnych, wraca, wroclawia, wszystki, wtrysku, wtyczka, wtyczki, wyciąg, wycięcie, wycięty, wyczyszczeniu, wydechem, wydechowy, wydechu, wylaczyc, wyłącza, wyłączeniem, wyłączonym, wypadku, wypalanie, wyrzuca, wysoko, wyświetlacz, wywala, wyżej, xperia, yczy, zabezpieczającą, zaci, zakładam, zakresie, założeniu, założyć, zamias, zamknąć, zamkniętej, zamknięty, zamontować, zamykający, zapalić, zapisany, zasilania, zaslepke, zaslepki, zaślepiać, zaślepić, zaślepienie, zaślepienie egr, zaślepieniu, zaślepiony, zaślepka, zaślepką, zaślepke, zaślepkę, zaświeca, zatem, zauważyłem, zaworu, zawór, zdiagnozowac, zdjęciu, zmieniać, zmiennej, znaczenie, znać, znajdują, znajdź, znalazlem, znaleźć, zrobione, zrobiony

Zobacz tagi

Tagi użytkowników

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory