Strona 21 z 157 PierwszyPierwszy ... 11121314151617181920212223242526272829303171121 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 1563
  1. #201
    Użytkownik Romeo Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 PussyWagon 1.9JTD/115 KM '02 FL & 146 1.7 16V Boxer :P
    Postów
    812
    Oznaczony
    0 post/y/ów

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    można dać zaślepkę za kolektorem wydechowym i przed ssącym , ale rura recyrkulacji musi zostać ,
    Okej,dzieki za odpowiedzi "sedici" i "Maciek-156" pomyślalem że skoro dam zaślepke na kolektor wydechowy i ssący,rura recyrkulacji nie bedzie juz schładzała spalin i ja bede mógł zdemontować,oczywiście zrobił bym bypass na układzie chłodzenia zastepujący obieg wody przez rure recyrkulacji.

  2. #202
    Diegus18
    Gość

    Domyślnie

    Koledzy posiadam silnik 1,9 jtd 105KM z 98 roku i patrzac ma zdjecia egru ktore sa w tym poscie to u mnie czegos takiego nie ma albo wyglada calkowicie inaczej czy moze mi ktos wskazac to co trzeba lub pokazac strzalka gdzie zaslepic egr ?? prosze o pomoc

  3. #203
    Użytkownik Romeo Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL
    Auto
    Stilo Multiwagon jtd115 CV 318tys km...
    Postów
    1,724
    Oznaczony
    0 post/y/ów

    Domyślnie

    Cytat Napisał Diegus18 Zobacz post
    gdzie zaslepic egr ??
    na foto zaznaczone 2 miejsca
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P080210_13111.jpg
Wyświetleń:	20004
Rozmiar:	57.6 KB
ID:	9133  
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  4. #204
    Diegus18
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki a koniecznie w obu miejscach czy w jednym wystarczy ?

  5. #205
    Użytkownik Romeo Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL
    Auto
    Stilo Multiwagon jtd115 CV 318tys km...
    Postów
    1,724
    Oznaczony
    0 post/y/ów

    Domyślnie

    Cytat Napisał Diegus18 Zobacz post
    Dzięki a koniecznie w obu miejscach czy w jednym wystarczy ?
    najlepiej w dwóch , czyli przed zaworem egr i przed kolektorem ssącym , wtedy sadza nie będzie się gromadzić w rurze recyrkulacji

    a jeśli chęci brak to przy kolektorze ssącym , ale w razie pęknięcia rury recyrkulacji , stracisz moc ...
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 09-02-2010 o 21:55
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  6. #206
    Diegus18
    Gość

    Domyślnie

    Przy kolektorze to wiadomo gdzie a przy zaworze egr to w tym miejscu gdzie wychodzi rura recylkulacji czy jeszcze wczesniej mianowicie miedzy kolektorem wydechowym a zaworem ??

  7. #207
    kwiecien7
    Gość

    Domyślnie Croma 19 120KM a zaślepienie EGR

    Witam Alfaholików !

    Tak się poskładało że zamiast Alfy o której zawsze marzyłem obecnie jeżdżę Cromą 1.9 120KM silnik 939A1000 w wersji z filtrem DPF . Niestety nie istnieje żadna społeczność skupiona wokół Cromy dlatego też proszę Was o poradę tym bardziej że temat zaślepiania EGR macie już nieźle opanowany.

    Niestety nie posiadam dostępu do e-pera, a tym bardziej do informacji dotyczących rozwiązań serwisowych.

    Mam pytanie czy rozwiązanie serwisowe nr 10801491RA dotyczy Alfy czy generalnie konkretnych silników JTD montowanych w Alfie ale również tym samym w Cromie.

    Niestety po przeczytaniu całego wątku mam niezły mętlik informacji i ciężko mi je odnieść do typu mojej Cromki.

    Czy możecie podpowiedzieć mi jakie rozwiązanie dotyczące zaślepienia EGR można zastosować w moim przypadku mając na uwadze że mam filtr DPF (grrrr...) oraz typ silnika 939A1000.

    serdecznie dziękuję i pozdrawiam


  8. #208
    Moderator Romeo Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED
    Postów
    8,500
    Oznaczony
    1 post/y/ów

    Domyślnie

    Twój silnik to 1,9 8v multijet (120KM) więc pasuje do niego zaślepka eliptyczna z otworami. Taka jak tutaj:
    http://www.allegro.pl/item907835459_...alfa_opel.html
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #209
    kwiecien7
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Twój silnik to 1,9 8v multijet (120KM) więc pasuje do niego zaślepka eliptyczna z otworami. Taka jak tutaj:
    http://www.allegro.pl/item907835459_...alfa_opel.html

    dziękuję za odpowiedź ...

    1. Czy można powiedzieć jak założenie zaślepki może wpłynąć na filtr DPF, logicznie wydawało by się że będzie się szybciej zapełniał ale to tylko moje przypuszczenia.

    2. Czy istnieje numer rozwiązania serwisowego Fiata dla Cromy bądź tego silnika opisujący zastosowanie zaślepki?

    3. Czy istnieje numer katalogowy Fiata/Alfy dla tej zaślepki ???

    4. Montaż w miejscu zaznaczonym nr 6 na rysunku ??
    http://img230.imageshack.us/i/egrw.jpg/


    Moja Croma ma jeszcze mały przebieg <40.000 więc mam nadzieje że zastosowanie zaślepki oszczędzi trochę kolektor od syfu ze spalin.

    Dziękuję serdecznie za odpowiedź.


  10. #210
    Moderator Romeo Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED
    Postów
    8,500
    Oznaczony
    1 post/y/ów

    Domyślnie

    Nr fiata masz na pierwszej stronie tego wątku... W ASO ta zaslepka z otworami kosztuje ok 50zł
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  2. Zaślepienie odmy
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 20-05-2013, 18:47
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

za

zaw

czujnik ci

zaślepienie egr opel

czujnik turbiny zafira gdzie sie znajduje

egr zaslepiony brak mocy

vectra c 19 cdti 120 km zapchany egrczujnik ciśnienia spalin1.9 jtd turbo schematprzepschemat podcizaslepieni egr 115kmegr alfa romeo 159egr alfa 159alfa romeo 156 2.4 jtd jak odlonczyc przepustnice zdjeciarozrusznik 1.9 cdti regeneracjaalfa romeo 159 egrwymiary zaslepki egr alfa 159pokaz silnik od alfy 2.4jtd wszystkie czujniki od podcisnieniaegr alfa 156 2.4jtd 2001wylaczenie egr programowo jtdodlaczenie egr alfa 159 bez oprogramowaniaegr cUsuwanie egr mpps alfa 166 czyszczenie czujnika doładowania jtddziałanie zaworu podcisnienia jtdalfa romeo 159 zaślepka schemat egr 1.9 jtdmsilnik jtdm zawór egr koszt naprawygdzie w alfie 1 8 ts jest egrczyszczenie przepustnicy zafira 1.8 16v 2001umiejscowienie egr fiat croma obrazyczujnik cisnieniowy turbosprezarki volvo 2.4 d5 gdzie sie znajdujeegr fiat 1 9 jtdsilnik diesla 2 4 rok produkcji 2007 zawor egrczyszczenie zaworu egr ducato 2008 rokczy można całkowicie zaślepić egr w fiacieschemat podciśnienia vectra bzaślepka egr fiat 1.9 16vfiat croma 1 9 multijet zawór egrjak zaalfa 156 2.4 20v jak sprawdzic zawor egrgdzie jest zawegr opel signum budowaP010Fgdzie sie znajduje czujnik doladowania vectra cgdzie jest rozrusznik stilo 1 9uszczelki do zaworu egr stilo 1.9 nr katalogowyopel Zafira schemat kolektoravectra b zaslepic hamulce

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory